مقاله

چه بازی‌های استراتژیکی را در تخفیفات تابستانه استیم خریداری کنیم؟

10 بازی استراتژیک که ارزش خرید دارند.

بخش مورد علاقه ما گیمرها از تابستون، تخفیفات تابستانه استیم هست، تخفیفاتی که هر سال در همین موقع و با شروع تابستان آغاز میشه و تا دو هفته ادامه پیدا می‌کنه، چیزی که این تخفیفات را با دیگر تخفیفات استیم متمایز کرده اینه که تمام بازی‌های موجود در استیم تخفیف می‌خورند و آماده خالی کردن جیب شما می‌شوند.

به همین دلیل، ما تصمیم گرفتیم که در این مقاله نگاهی داشته باشیم به 10 بازی استراتژیکی که دارای گیم‌پلی عالی و کامینتی فعال هستند که همین دو موضوع باعث شده که ارزش خرید و هزینه را داشته باشند، در ادامه با ما همراه باشید.


45 هزارتومان | Hearts of Iron IV

Hearts of Iron IV یک بازی استراتژیک جنگ جهانی در سبک Wargame است. شما در این بازی بر خلاف دیگر بازی‌ها نبرد نیرو‌ها رو مشاهده نمی‌کنید و کنترلی بر آن‌ها ندارید، شما تنها نیرو‌های خود را مدیریت می‌کنید و استراتژی‌های کلی را مشخص می‌کنید، سپس مانند یک فرمانده در اتاق خود منتظر می‌مانید تا نتیجه نبرد مشخص شود. شما باید مشخص کنید که چگونه و به کجا حمله شود و با استراتژی مناسب نیرو‌هایتان را هدایت کنید.

چرا باید این بازی را خریداری کنیم؟

قیمت مناسب
گیم‌پلی اعتیار آور
دسترسی بی‌نهایت به مدها
بخش آنلاین فعال
دسترسی به آپدیت‌های جدید و قدیم


40 هزارتومان | Mount & Blade: Warband

بازی Mount & Blade: Warband یک عنوان اکشن نقش آفرینی سوم شخص است که توسط استودیوی TaleWorlds Entertainment واقع در کشور ترکیه ساخته شده و از سوی پارادوکس اینتراکتیو در مارس ۲۰۱۰ (برابر با ۱۳۸۹) برای کامپیوتر منتشر شده‌ است. در سال ۲۰۱۶ نیز نسخه PS۴ و Xbox One این بازی توسط Ravenscourt برای این کنسول‌ها عرضه شد. این بازی توانست توجه منتقدین را به خود جلب کند و امتیاز نسبتاً خوبی کسب کرد (میانگین ۷۸ از ۱۰۰) و به سرعت طرفداران زیادی را به دلیل گیم‌پلی بسیار گسترده و محیط باز خود به‌دست آورد.

چرا باید این بازی را خریداری کنیم؟

قیمت مناسب
گیم‌پلی اعتیار آور
دسترسی بی‌نهایت به مدها
بخش آنلاین فعال


40 هزارتومان | Men of War: Assault Squad 2

بازی Men Of War یکی از محبوب ترین سری بازی‌های استراتژیک در سبک جنگ جهانی است که همواره طرفداران بسیاری را در سراسر جهان مجذوب خود کرده است. این سری از بازی مردان جنگ (Assault Squad) از شماره 1 خود، تمرکز زیادی بر روی بخش مولتی پلیر گذاشته و بخش آنلاین زیبایی را به وجود آورده است که شما خود را به معنای واقعی در جایگاه یک فرمانده در مبارزه با دیگر بازیکنان به چالش بکشید.

چرا باید این بازی را خریداری کنیم؟

قیمت مناسب
گیم‌پلی اعتیار آور
دسترسی بی‌نهایت به مدها
بخش آنلاین فعال


89 هزارتومان | Company of Heroes 2

در نسخه ۲ سری زیبای *کمپانی قهرمانان* شما با یک موتور گرافیکی عالی و دقیق سر کار دارید که می‌توان گفت در میان رقبایش از گرافیک عالی برخورد دار است و هیچ بازی به سبک جنگ جهانی نتوانسته به همچین گرافیکی دست یابد! در این سری شما به قلب شوروی می‌روید، زمانی که آلمان در حال پیشروی بودن و تا استالینگراد رسیده بودن، اما با این حال سرابازن سرخ موفق شدند بر آلمان‌ها غلبه کنند و در نبرد استالینگراد پیروز شوند! و می‌توان گفت شروع پیروزی‌های پی در پی برای ارتش سرخ بود، موتور سرما و یخ زدگی در محیط‌های برفی بازی خیره کننده است و سازندگان با دقت بر روی تمامی‌جزئیات کار کرده اند. اگر از علاقه مندان به بازی‌های سبک جنگ جهانی هستید، پس این همان چیزی است که شما دنبالش هستید!

چرا باید این بازی را خریداری کنیم؟

قیمت مناسب
گیم‌پلی اعتیار آور
دسترسی بی‌نهایت به مدها
بخش آنلاین فعال


65 هزارتومان | Foxhole

بازی Foxhole، سبک کاملا متفاوتی دارد. این بازی در زمان جنگ‌های جهانی جریان دارد، ولی نه مانند دیگر بازی‌ها: شما ساخت و ساز می‌کنید، مهمات فراهم می‌کنید، ماجراجویی می‌کنید، می‌جنگید و به هم تیمی‌های خود کمک می‌کنید. پس با این توضیحات، شما با یک بازی معمولی دیگر در زمان جنگ جهانی که فقط گرافیک آن تغییر کرده رو به رو نیستید.
Foxhole هنوز در مرحله دسترسی زودهنگام است و مشکلات زیادی گریبانگیر این بازی است. مانند باگ‌های فراوان، ضعف در گیم پلی و کمبود محتوا. ولی با وجود این مشکلات، همچنان تجربه لذت بخشی را به کاربران خود ارائه می‌کند. آنچنان که منتقد سخت گیر IGN گفت: “من از تجربه Foxhole لذت بردم. اینکه می‌دیدم همه در حال تلاش، ساخت و ساز و همکاری تیمی‌هستند احساس خوبی داشتم”
بازی Foxhole یک بازی چند نفره عظیم است که شما با 100‌ها نفر بازیکن به نبرد مشغول می‌شوید تا نتیجه نبرد را مشخص کنید. بازیکنان، محور اصلی این بازی هستند. هرسرباز یک بازیکن است که می‌تواند به تجسس، ساختمان سازی،جمع آوری مهمات، جنگ و دیگر کارها مشغول شود.

برای ادامه معرفی کامل این بازی کلیک کنید.

چرا باید این بازی را خریداری کنیم؟

قیمت مناسب
گیم‌پلی اعتیار آور
کامینیتی بسیار خوب
بخش آنلاین فعال


45 هزارتومان | Europa Universalis IV

بر جهان حکومت کنید

روشهای جدیدی را برای گسترش امپراتوری خود در این دی ال سی جذاب کشف کنید. Europa Universalis IV: Emperor عمق و گزینه‌های جدیدی را برای تلاش شما برای تسلط بر جهان در دوران رنسانس به ارمغان می‌آورد. آیا می‌توانید سلطنت خود را طی قرن‌ها حفظ کنید؟

در این دی ال سی تجربه بازی با کشور‌های اروپایی جذاب تر شده و کشور‌های کاتولیک و امپراتوری مقدس روم بهبود پیدا کرده اند و ویژگی‌های جذاب و جدیدی به آنها اضافه شده است، انقلاب‌ها مانند آتش در همه جا زبانه می‌کشند و مردم خواستار اصلاحات جدید از پادشاهان خود هستند. مکانیک‌های قدیمی‌دوباره بازسازی شده اند و در دنیای جدید کشور‌های تازه ای می‌توان ایجاد کرد.

برای غلبه بر جهان آماده باشید!

بازی Europe Universalis IV به شما در ایجاد یک امپراطوری بزرگ جهانی کمک می‌کند، امپراطوری خود را به مدت قرن‌ها به قدرت و آزادی بی نظیر برسانید. شما در این بازی به عمق تاریخ خواهید رفت. اکتشاف‌های واقعی، تجارت، جنگ و دیپلماسی. از یک استراتژیک اصیل و تاکتیکی لذت ببرید.

چرا باید این بازی را خریداری کنیم؟

قیمت مناسب
گیم‌پلی اعتیار آور
دسترسی بی‌نهایت به مدها
بخش آنلاین فعال


40 هزارتومان | Star Wars: Empire at War

تمام کهکشان را تصرف کنید و یا آن را به خاک و خون بکشید.
این زمان جنگ داخلی کهکشانی است، آیا شما کنترل Rebellion را بدست میگیرید یا Empire؟ و یا حتی حکومت اراذل و تبهکاران دنیای ستارگان؟
از زندگی سربازان تا مرگ کهکشان‌ها، شما بزرگترین فرمانده کهکشان هستید و الان وقت شروع یک جنگ داخلی کهکشانی است. کنترل شورشی‌ها یا امپراطوری را به عهده بگیرید. انتخاب با شماست. این شما هستید که باید جناح خود را به سمت یک پیروزی بزرگ هدایت کنید.
فرماندهی همه چیز از سربازان تا نیروهای مهم را بدست بگیرید، زمانی که شما به سمت میدان مبارزه در زمین، فضا و در میان کهکشان‌ها می‌روید. شما حتی می‌توانید تاریخ جنگ ستارگان را عوض کنید. هر تصمیم شما روی جنگ بعدی شما اثر خواهد داشت و هر جنگی بر سرنوشت کهکشان اثر خواهد گذاشت.
بیش از 80 مکان زمینی و فضایی از جمله Kashyyyk,Tatooine و Dagobah هر کدام مزایای خود را برای تصرف یا آزاد کردن دارند.
کارکتر‌های جنگ ستارگان مانند Obi-Wan Kenobi, Luke Skywalker, Darth Vader, و Boba Fett.
همه چیز محیاست! همه چیز به شما بستگی دارد.

چرا باید این بازی را خریداری کنیم؟

قیمت مناسب
گیم‌پلی اعتیار آور
دسترسی بی‌نهایت به مدها (این بازی مدهای بسیار خوبی دارد)
دارای بخش آنلاین


155 هزارتومان | Call to Arms – Gates of Hell: Ostfront

هدف Call to Arms – Gates of Hell: Ostfront انتقال سبک واقع گرایانه مورد نظر بازیکنان استراتژیک است: تصاویر و مکان‌های دقیق تاریخی، نبود نوار خون، نبود ساده سازی و نبود میانبر. این بازی بی نظیرترین بازی استراتژیک ممکن از نظر واقع گرایانه بودن برای جنگ جهانی دوم در سبک RTS / RTT است که تا به امروز منتشر شده.

اگر برای مدتی طولانی منتظر بازی ای هستید که داستان‌های حماسی منتشر شده در کتاب‌ها را به تصویر بکشد این همان بازی است که دنبالش هستید! تمام داستان‌های تاریخی را با دقت تاریخی کامل به تصویر می‌کشد.

این بازی که یک Dlc برای Call to Arms است که جبهه شرق و نبرد میان اتحاد جماهیر شوروی و آلمان نازی را پوشش داده است. این شما را از ژوئن 1941 تا پایان جنگ در مه 1945 می‌برد و در طول این تاریخ شما شاهد تکامل ارتش‌ها و فناوری آنها نیز خواهید بود.

چرا باید این بازی را خریداری کنیم؟

گیم‌پلی اعتیار آور
بخش آنلاین فعال


– هزارتومان | Age of Empires II & III: Definitive Edition

Age of Empires II اولین بار در سال 1999 منتشر شد و توانست تجربه ای جاودانه برای تمام استراتژیک پلیر‌ها ایجاد کند، اکنون در جشن 20 سالگی این سری استودیو فورگاتن با انتشار نسخه Definitive Edition خاطرات پلیر‌ها را بار دیگر زنده کرد، اما این استودیو به یک بازسازی ساده بسنده نکرده و علاوه بر گرافیک 4K Ultra، موسیقی متن بازی به کلی بازسازی شده و چند قطعه جدید هم اضافه شده!  همچنین آنها یک محتوای جدید به اسم، “The Last Khans” با 3 کمپین جدید و 4 تمدن جدید به بازی اضافه کرده اند!

Age of Empires III سالگرد 11 سالگی اش را با انتشار نسخه Definitive Edition برای این عنوان محبوب و دوست داشتنی جشن می‌گیرد، این بازی یکی از دوست داشتنی ترین استراتژی‌ها در سبک RTS است که قرار است با گرافیک و موسیقی بازسازی شده، بازسازی دی ال سی‌ها و چندین محتوای کاملاً جدید بازگردد تا اینبار این عنوان جذاب و اعتیاد آور را در گرافیک 4K تجربه و از لحظه لحظه آن لذت ببریم.

هر دو عنوان دارای بخش داستانی و بخش آنلاین بسیار جذابی هستند.

چرا باید این بازی را خریداری کنیم؟

قیمت مناسب
گیم‌پلی اعتیار آور
بخش آنلاین فعال


45 هزارتومان | Wargame: Red Dragon

اینبار سری WarGame قوی تر و بهتر از همیشه وارد می‌شود و این باز در وارگیم اژدها قرمز شما وارد یک درگیری بزرگ می‌شوید، نبرد سنگین نیرو‌های غرب با کشور‌های بلوک کمونیست.
شما همه تسلیحات نظامی‌17 کشور را در اختیار دارید و نیرو‌هایی که می‌خواهید به میدان بفرستید را از میان 1450 واحد که به دقت از تقسیم بندی شده اند انتخاب می‌کنید، تانک‌ها، هواپیماها، هلی کوپترها، کشتی‌های جنگی جدید و واحدهای دزدی در جنگ‌های شدید با عمق تاکتیکی بی نظیر. برجسته کردن زمینه‌های گوناگون و فوق العاده واقع گرایانه، تسلط بر مناطق دریایی و بازنویسی تاریخ در یک درگیری بزرگ که به شدت بر روی جزئیات آن کار شده.

چرا باید این بازی را خریداری کنیم؟

گیم‌پلی اعتیار آور
بخش آنلاین فعال
قیمت مناسب


دیگر بازی‌های استراتژیک که ارزش خرید را دارند: (عضوهای افتخاری)

Sudden Strike 4
Cossacks 3
Company of Heroes 1
Total War: Attila
Total War: Rome II
Stellaris
Steel Division 2
Crusader Kings III
Rise of Nations: Extended Edition
Ancestors Legacy
Civilization VI
Civilization V
Mount & Blade II: Bannerlord


نظر شما در مورد این لیست چیست؟ منتظر نظرات شما عزیزان هستم، امیدوارم از این مقاله نهایت لذت و استفاده را برده باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها