مقاله

آموزش زن گرفتن در بازی Skyrim

راهنمای کامل نحوه ازدواج در این بازی

بازی The Elder Scrolls V: Skyrim به عنوان محبوب‌ترین عنوان استودیو بتسدا (Bethesda) به شمار می‌اید که بیش از شاید 50 میلیون نسحه تاکنون به فروش رسانده است و همچنان در سال 2023 میلادی بازیکنان جدیدی را جذب می‌کند و این در حالی است که طرفداران قدیمی خود از سال 2011 را همچنان حفظ کرده است. جذابیت اسکایریم بی‌حد و حصر است. بازیکنان می‌توانند هر کاری انجام دهند، حتی ازدواج کنند و بچه‌ها را به فرزندی قبول کنند. آیا از مکیدن روح اژدها و کشتن غول‌ها خسته شده‌اید؟ شاید وقت آن رسیده باشد که در یک کلبه دنج در ایست‌مارچ (Eastmarch) با عشق زندگی خود و چند فرزند برای بزرگ کردن ساکن شوید. در این مقاله از استراتژیک کلاب، می‌خواهیم به آموزش زن گرفتن در بازی اسکاریم بپردازیم. شما همچنین می‌توانید مادهای این بازی را به رایگان از وب‌سایت ModsClub.ir دانلود کنید.

ازدواج در اسکایریم چگونه کار می‌کند؟

ازدواج در اسکاریم بسیار آسان است، به خصوص برای شما دراگون‌بورن عزیز. امیدواریم که فرزندان شما ژن‌های والدین خود را به ارث ببرند. شما می‌توانید با بیش از 60 شخصیت هوش مصنوعی مختلف در سراسر اسکایریم ازدواج کنید، اما هر کدام دارای پیش‌نیازهایی هستند که باید رعایت شود تا بله را بدهند. پس از ازدواج، شما و شریک زندگیتان با هم وارد نوعی تجارت می‌شوید و یک مغازه کوچک در هر کجایی که شما آن را خانه صدا می‌زنید، باز می‌کنید. نگران نباشید؛ همسر شما تمام کارها را انجام خواهد داد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر 24 ساعت در بازی، سهم 100 طلای خود را بگیرید. این طلا انباشته می‌شود، بنابراین اگر از خانه بسیار دور هستید، همچنان می‌توانید طلاهایی که نتوانستید برداشت کنید را بردارید.

برای ازدواج در اسکایریم، باید طلسم مارا (Amulet of Mara) را بدست آورید و با مارامال (Maramal) در ریفتن (Riften) صحبت کنید. سپس به شخصیت زن مورد نظر خود نزدیک شوید. قبل از اینکه گزینه گفتگو ظاهر شود، باید ابتدا پیش‌نیازهای آن‌ها را تکمیل کنید. پس از آن، دیگر می‌توانید از آن‌ها خواستگاری کنید و به فکر برگذاری مراسم عروسی بیفتید. یکی از چندین املاک خود را برای استقرار خانواده انتخاب کنید و در نهایت از مزایای زندگی زناشویی نهایت لذت و استفاده را ببرید. ممکن است بپرسید چطور تمام اینکارها را باید انجام دهم؟ جواب این سوال در ادامه‌ی این مقاله داده شده است.

مرحله اول: طلسم مارا را به دست آورید

یافتن طلسم مارا آسان است و چندین مورد از آن را در طول بازی خواهید دید. حتی احتمال می‌رود که همین الانش هم در اینونتوری خودیکی دوتا از آن داشته باشید. برای کشتن دو خرچنگ با یک سنگ، به ریفتن بروید و با مارامال، کشیش ردگارد (Redguard) و عضو فرقه مارا (Cult of Mara) صحبت کنید. می توانید او را در بی اند برب (Bee and Barb) (وقتی برای اولین بار به Riften می رسید) یا در معبد مارا (Temple of Mara) پیدا کنید. او یک طلسم مارا را به قیمت 200 طلا به شما می‌فروشد. پس از آن می‌توانید به راحتی از او در مورد ازدواج بپرسید.

صحبت کردن با مارامال یک گام مهم در روند ازدواج است، بنابراین گرفتن یک طلسم از او ساده ترین راه برای انجام آن است. طلسم را مانند یک حلقه نامزدی در نظر بگیرید، فقط بسیار ارزان‌تر. از طرف دیگر، شما می‌توانید یک طلسم مارا را در سینه‌های برخی اشخاص و در برخی مناطق بازی پیدا کنند. برای مثال، شما یک طلسم مارا را در شمال داون‌استار (Dawnstar)، در ساحلی در داخل چادر عشاق (Lover’s Tent) پیدا خواهید کرد. مکان در نقشه به طور دقیق مشخص نشده است، اما به سختی می‌توان آن را ندید. چادر عشاق درست پشت پناهگاه برادری تاریک (Dark Brotherhood Sanctuary) قرار دارد که ما را به این باور می‌رساند که این دو «عاشق» قربانی این اتحادیه برادری شده‌اند.

در نهایت، بازیکن پس از رسیدن به چادر عشاق می‌تواند ماموریتی به نام «کتاب عشق (The Book of Love)» را تکمیل کند. این ماموریت را باید در معبد مارا با صحبت با دینیا بالو (Dinya Balu) آغاز کنید.

مرحله دوم: پیشنهاد ازدواج دهید!

طلسم مارا را دور گردن خود بیندازید. با طلسم دور گردنتان، شما اکنون آماده هستید تا زانو بزنید و به مرد یا زن رویاهایتان پیشنهاد ازدواج دهید. البته آن‌ها زمانی به شما بله می‌دهند که فهرست کارهایی که از شما می‌خواهند را انجام داده باشید، فهرستی که در پایان این مقاله آن را قرار خواهیم داد. پس از آن، می‌توانید از آن‌ها بخواهید که با شما ازدواج کنند. وقتی پیشنهاد شما را پذیرفتند، وقت آن است که برای برنامه ریزی عروسی به ریفتن برگردید.

مرحله سوم: برگزاری مراسم عروسی

با مارامال صحبت و برای برگزاری مراسم عروسی برنامه‌ریزی کنید. با این حال، مارامال زمان خاصی را برای مراسم عروسی تعیین نمی‌کند و به همین دلیل، شما به راحتی ممکن است مراسم عروسی‌تان را از دست بدهید. ساده ترین راه برای اینکه عروسی خود را از دست ندهید این است که در معبد مارا به مدت یک ساعت بازی منتظر بمانید. مطمئن شوید که ماموریت “در مراسم عروسی خود شرکت کنید” به عنوان ماموریت فعال تنظیم شده است. به مدت یک ساعت منتظر بمانید تا نشانگر جستجوی سفید روی سر مارامال ظاهر شود. سپس به محراب نزدیک شوید.

مارامال مراسم را اجرا می کند و حتی ممکن است در طول مراسم، دوستان قدیمی از ماموریت‌های گذشته‌ی خود را نیز در آن ببینید که حضور پیدا کرده‌اند. در صورتی که مراسم عروسی‌تان ار از دست دادید، می‌توانید به همسر و مارامال که به زودی می‌آیند نزدیک شوید و فرصتی دوباره بخواهید. سپس روز بعد عروسی برگزار می‌شود. انتظار برای دوره‌های یک ساعته در معبد مارا نباید به هیچ دلیلی نتیجه معکوس داشته باشد.

مزایای زندگی زناشویی

پس از پایان مراسم، همسرتان از شما می‌پرسد که کجا زندگی می‌کنید. شما می‌توانید هر یک از خانه‌هایی را که در حال حاضر مالک هستید انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با در اختیار داشتن دی‌ال‌سی ‌هارت‌استون (Hearthstone) برای خود خانه بسازید. همسر جدید شما هر کجا که بخواهید با شما ملاقات خواهد کرد و شما می‌توانید در هر زمانی که بخواهید حرکت کنید. صاحب خانه نیستید؟ نگران نباشید، می‌توانید با همسرتان نقل مکان کنید.

یک بار در روز، می‌توانید از همسرتان بخواهید که برای شما یک غذای خانگی درست کند که به مدت 10 دقیقه سلامت، استقامت و بازسازی جادوی شما را 25 درصد افزایش می‌دهد. خوابیدن در همان خانه با همسرتان به شما پاداشی به نام آزامش عشاق (Lover’s Comfort) می‌دهد که سرعت یادگیری مهارت شما را تا 15 درصد به مدت هشت ساعت افزایش می‌دهد. اگر سنگ عشاق (Lover Stone) فعال باشد، این تقویت کار نمی‌کند. به نظر شما، زندگی زناشویی در اسکایریم مزایای بیشتری دارد؟ با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

با چه کسانی در اسکایریم می‌شود ازدواج کرد؟

اگر تمام مزایای بالا در زندگی زناشویی برای شما جذاب به نظر می‌رسد، وقت آن است که به فکر زن گرفتن بیفتید و همسری برای خود دست و پا کنید. در این مقاله، فهرست کاملی از همه افرادی که در بازی اسکاریم می‌توان با آن‌ها ازدواج کرد، به همراه موقعیت مکانی و پیش‌نیازهای آن‌ها فهرست شده است. این افراد به شرح زیر هستند:

اسم شخص: موقعیت مکانی‌ او – پیش‌نیاز او

  • ائله شکارچی (Aela the Huntress): Jorrvaskr, Whiterun – ماموریت‌های مرتبط به Companions را تکمیل کنید.
  • آئری (Aeri): Anga’s Mill, The Pale – با او هیزم خرد کنید.
  • آنوین (Anween): Temple of Dibella, Markarth – ماموریت “The Heart of Dibella” را تکمیل کنید.
  • آوروسا سارثی (Avrusa Sarethi): Sarethi Farm, The Rift – بیست تا انگور جزبای (Jazbay Grapes) جمع کن.
  • برغخ قلب فولادی (Borgakh the Steel Heart): Mor Khazgur, Haafingar – جهیزیه او را بپردازید یا او را متقاعد کنید که خانه‌اش را ترک کند.
  • برلینا ماریون (Brelyna Maryon): College of Winterhold – ماموریت Brelyna’s Practice را تکمیل کنید.
  • کامیلا والریوس (Camilla Valerius): Riverwood Trader, Riverwood – ماموریت The Golden Claw را تکمیل کنید.
  • دراوینا سنگفر (Dravynea the Stoneweaver): Kynesgrove, Eastmarch – به او نمک‌های یخ زده (Frost Salts) بدهید.
  • غورزا گرا باگول (Ghorza gra-Bagol): Blacksmith Shed, Markarth – کتاب آخرین غلاف آکراش (The Last Scabbard of Akrash) را بیابید و به او بدهید.
  • گیلفری (Gilfre): Mixwater Mill, Eastmarch – با او هیزم خرد کنید.
  • هیلاند (Hilund): Bujold’s Retreat یا Thirsk Mead Hall – ماموریت Retaking Thirsk را تکمیل کنید و بعد 50 نیزه ریکلینگ (Reikling Spears) جمع کنید.
  • ایونا (Iona): Honeyside, Riften – تبدیل به خانِ ریفت (Thane of The Rift) شوید.

  • جناسا (Jenassa): The Drunken Huntsman, Whiterun – او را استخدام کنید.
  • جردیس شمشیر دوشیزه (Jordis the Sword-Maiden): Proudspire Manor, Solitude – تبدیل به خان سالیتود (Thane of Solitude) شوید.
  • لیدیا (Lydia): Whiterun – تبدیل به خان ویتران (Thane of Whiterun) شوید. (برای آن باید یک بریزهوم (Breezehome) بخرید)
  • مژول شیر زن (Mjoll the Lioness): Riften – شمشیر او را از مزنچالفت (Mzinchaleft) پس بگیرید.
  • مورون (Morwen): Skaal Village – پس از تحویل دادن طلسم مادرش به رونلی (Runil) در فالکریت (Falkreath)، اسکاال (Skaal) را آزاد کنید.
  • مویری (Muiri): The Hag’s Cure, Markarth – ماموریت Mourning Never Comes را تکمیل کنید و هر دو هدف را بکشید.
  • نجادای سنگ‌دست (Njada Stonearm): Jorrvaskr, Whiterun – ماموریت‌های مرتبط به Companions را تکمیل کنید.
  • اورلا (Orla): Temple of Dibella, Markarth – ماموریت The Heart of Dibella را تکمیل کنید.
  • رایا (Rayya): Lakeview Manor, Falkrieth – به خان فالکریت تبدیل شوید و بعد یک Lakeview Manor بخرید.
  • ریا (Ria): Jorrvaskr, Whiterun – ماموریت‌های مرتبط به Companions را تکمیل کنید.
  • سنا (Senna): Temple of Dibella, Markarth – ماموریت The Heart of Dibella را تکمیل کنید.
  • شاهوی (Shahvee): Argonian Assemblage, Windhelm  – طلسم گشمده‌ی زنیتار (Amulet of Zenithar) را بازیابی کنید و به او برگردانید.
  • سیلگجا (Sylgja): Shor’s Stone, The Rift – کیف او را در گذرگاه دارک واتر (Darkwater crossing) به پدرش برگردانید.
  • تااری (Taarie): شهر Solitude – ماموریت Fit for a Jarl را تکمیل کنید و بعد روی Radiant Raiment سرمایه‌گذاری کنید. (شما باید امتیاز سرمایه‌گذاری در درخت گفتار (Speech tree) داشته باشید.)
  • تمبا دست باز (Temba Wide-Arm): Ivarstead, The Rift – به او 10 تا Bear Pelts بدهید.
  • اوثگِرد شکست‌ناپذیر (Uthgerd the Unbroken): The Bannered Mare, Whiterun – او را در یک دعوای تن به تن شکست دهید.
  •  ویولا جووردانو (Viola Giordano): Candlehearth Hall, Windhelm – ویولا را در حمایت از رِوین سادری (Revyn Sadri) لو دهید.
  • یسولدا (Ysolda): Whiterun – به او یک تاسک ماموت (Mammoth Tusk) بدهید.
5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

10 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها