مقاله

بهترین مد های Total War Attila

لیستی از بهترین مد های آتیلا

همیشه فکر می کردم بازی به خودی خود کامل است و نیاز به نصب هیچ مدی ندارد، به خصوص برای سری بازی های توتال وار که توسط توسعه دهندگان خلاق و کارکشته creative assembly ساخته و منتشر می شدند. تا اینکه یکی از کلیپ های مربوط به یکی از مد های بازی Total War: Medieval II را دیدم، از آن روز به بعد دید من به کلی تغییر کرد و موفق شدم که تجربه ای جدید کسب کنم. اکنون قصد دارم لیستی از بهترین مد های بازی Total War Attila در این پست به نمایش بگذارم، امیدوارم لذت ببرید. 

اکنون نگاه کلی داشته باشیم به این لیست:

    (Fall of the Eagles (Overhaul
(Radious Total War Mod (Overhaul
(Olympian Campaign Camera (Quality
(Olympian Battle Camera (Quality
(More Bold Campaign Borders V2 (Quality
(Romani Unit Pack (Quality
(Natural Water Mod (Quality
(Terminus Total War – Imperium (Total Conversion

همانطور که مشاهده می کنید مد ها دارای سه نوع هستند:
Overhaul = تعمییرات اساسی – این نوع مد ها بازی را از نوع بازسازی کرده و بالانس آن را به کلی تغییر می دهند، هدف اصلی این نوع مد ها اصلاح بالانس بازی یا اصلاح قابلیت های موجود در بازی می باشد.

Quality = کیفیت – اگر تنها می خواهید مشکلات و کمبود های بازی را حل کنید باید به دنبال این نوع مد ها باشید.

Total Conversion = تبدیل کل – این نوع مد ها تاریخ، مپ، مدل ها و به طور کلی بازی را تغییر می دهند و آن بازه تاریخی که انتخاب کرده اند را وارد بازی می کنند.

اکنون برسیم به معرفی مد ها


Fall Of The Eagles

دانلود مد Fall Of The Eagles برای بازی Total War Attila

Fall of Eagles یکی از کاملترین و محبوب ترین مدها از نوع تعمیرات اساسی برای آتیلا است که اسکین جدید و مدل های جدید برای جناح های مختلف به بازی اضافه می کند و تغییرات قابل توجهی در پادگان، آب و هوا و سیستم های جنگ اضافه می کند. نبردها کمی طولانی تر می شوند و برای کسانی که بیشتر درگیر استراتژی جنگی هستند تا تاکتیک باید بگم که این مد تغییراتی در سیستم سیاسی، تغییرات آب و هوایی و یکپارچگی ارتش تجربه چالش برانگیزی را رقم می زند. پیشنهاد می کنم این مد را حتما تجربه کنید.


RADIOUS TOTAL WAR MOD

دانلود مد Radious Total War Mod برای بازی Total War Attila

این مد از سیستم اقتصادی بازی گرفته تا نگهداری واحد به نظم عمومیو دین را تغییر داده است، همچنین اسکین واحد ها را بازسازی و نبرد ها را بالانس تر و واقعی تر کرده است. این منجر به نبردهای طولانی تر و تاکتیکی می شود که همیشه یکی از مهمترین نیاز های اساسی سری Total War بوده است.


OLYMPIAN CAMPAIGN CAMERA

دانلود مد OLYMPIAN CAMPAIGN CAMERA برای بازی Total War Attila

یکی از مشکلات بزرگ سری توتال وار دوربین کمپین آن است به خصوص در آتیلا. کریتیو اسمبلی زیاد توجه ای به این موضوع نمی کند و قصد هم ندارد از دوربین پیشین خود استفاده کند. اما این مد تا حدودی این مشکل را حل کرده و به طور خلاصه با استفاده از این مد شما می توانید کمی بیشتر به بالا بروید و کمی هم نزدیک تر به زمین نگاه کنید.


OLYMPIAN BATTLE CAMERA

دانلود مد OLYMPIAN BATTLE CAMERA برای بازی Total War Attila

بعد از روم 2 دیگر ما شاهد دوربین در هنگام جنگ نبودیم و تنها تا حدودی می توانستیم به یونیت ها نزدیک شویم و دیگر نمی توانستیم از نزدیک نبرد تن به تن سربازان را تماشا کنیم. اما اکنون با استفاده از این مد می توانید با حداکثر زووم ممکن نبرد ها را تماشا کرده و به خاک و خون کشیده شدن سربازان را از نزدیک و با جزعیات تماشا کنید!


MORE BOLD CAMPAIGN BORDERS V2

دانلود مد MORE BOLD CAMPAIGN BORDERS V2 برای بازی Total War Attila

یکی دیگر از مشکلات توتال وار خط های مرزی کمرنگ است، این مد کمی خط مرزی را پررنگ تر می کند و تشخیص اینکه یک استان از کجا شروع و در کجا به پایان میرسد را آسان تر می کند، همچنین تشخیص خط مرزی هم راحت تر می شود.


ROMANI UNIT PACK

دانلود مد ROMANI UNIT PACK برای بازی Total War Attila

این مد همانطور که از نامش پیداست یونیت های جدیدی به دو فکشن روم شرقی و غربی اضافه می کند.


NATURAL WATER MOD

دانلود مد NATURAL WATER برای بازی Total War Attila

اگر از دریای غیر گرافیکی و خسته کننده بازی خسته شده اید پیشنهاد می کنم که این مد را نصب کنید. افت فریم مربوط به آن را کاهش داده و آن را بسیار طبیعی تر و جذاب تر می کند.


TERMINUS TOTAL WAR – IMPERIUM

دانلود مد Radious Total War Mod برای بازی Total War Attila

اگر به دنبال تجربه ی توتال واری در تاریخ و عصر متفاوت در قالب مد هستید پیشنهاد می کنم حتما آن را تجربه کنید!

سال 395 میلادی، سال تغییر و تحول، امپراتوری بزرگ روم که بزرگترین امپراتوری در جهان بود یکباره فروپاشید، اکنون این حکومت بزرگ غرق در فساد و شورش است، با مرگ امپراتور، امپراتوری به نقطه شکست خود رسید و به شرق و غرب تقسیم شد. در سرزمین های دیگر، کسانی که با برپایی شورش در تلاش بودند که حکومت خود را بسازند در گوشه و کنار سرزمین ظاهر می شدند. در شمال، گوت ها و Teuton ها سعی می کنند پادشاهی را ایجاد کنندو در شرق هم Sabirs و the Hephthalites پیشرو هستند. در نزدیکی قلب امپراتوری قدیمی، آشفته ترین شورش ها همچنان در جریان هستند. کدام مسیر را انتخاب می کنید؟ آیا برای جنگ آماده هستید؟
ویژگی های کمپین بازی
کمپین جدید
14 جناح جدید
مأموریت های تشکیل پادشاهی و امپراتوری برای تمام جناح های قابل بازی
صدها ژنرال و رهبران جدید
بیش از 100 واحد جدید و منحصر به فرد


در این لیست جای چه مدی خالیست؟ مد مورد علاقه شما در سری آتیلا کدام است؟ در بخش کامنت ها نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها