
Stellaris: Necroids آخرین اسپیس پک منتشر شده برای تنها عنوان 4X فضایی پارادوکس میباشد که نژاد necrophages ( یک نژاد مرده خوار) را به بازی اضافه کرده است. دی ال سی یک منشا، سه نژاد و پورترههای جدید (شامل شخصیتهای رباتی) را به بازی اضافه کرده. همچنین گزینههای هنری جدید برای شهرها و کشتیها، مشاوران جدید، لیست اسامیجدید و حتی ساختمانهای جدید نیز اضافه شده اند. دلیل این همه تغییرات این است که استودیو پارادوکس بر خلاف دی ال سیهای قبلی توجه ویژه ای به جزئیات داشته.
نکته اصلی Necroidها این است که آنها یک نژاد انگلی هستند که با مرگ رشد میکنند و اساساً نژادهای دیگر را به نژاد خود تبدیل میکنند، نه بر خلاف ویروس زامبی که مردم را به زامبی تبدیل میکند. در نتیجه ، با استفاده از منشا Necrophage یک موقعیت شروع منحصر به فرد ایجاد میشود که در آن شما نه تنها نژاد خود را ایجاد میکنید، بلکه این نژاد قبل از اینکه سیاره آنها را بگیرید از نژادهای اصلی این سیاره هستند.
منشا جدید این دی ال سی کاملاً متفاوت با دیگر منشاهای فعلی در بازی است، زیرا شما با حدود هزار جمعیتی شروع میکنید که مشغول خوردن هستند. این منشا جدید به شما کمک میکند تا یک شروع کاملا متفاوت داشته باشید، چیزی که استلاریس مدتهاست از نبود آن رنج میبرد، به خصوص اینکه تمام تغییرات طی 2 سال گذشته به طرز قابل توجه ای بازی را یکنواخت کرده بود.
همچنین سه تمدنی وجود دارد که به آن منشا منحصر به فرد نیاز ندارند، به شما این امکان را میدهد تمدنی متمرکز بر مرگ بسازید که (لزوما) زامبیهای فضایی هوشمند گوشتخوار نیستند. فرقه مرگ به شما امکان میدهد که از طریق قربانی کردن موجودات زنده، اعطای پاداشهای امپراطوری و محلی در ازای جمعیت، از تعدادی قانون استفاده کنید. یکی از این قوانین استفاده مجدد از ارتش است که به شما این را امکان میدهد مردگان را زنده کنید تا برای شما بجنگند، که به معنای سربازان خستگی ناپذیر است که از نظر روحی رنج نمیبرند و هرگز عقب نشینی نمیکنند.
سرانجام، memorialists به شما اجازه میدهند بناهای تاریخی برپا داشته و به Tomb Worldها به عنوان عبادتگاه احترام بگذارید که اثرات محلی و امپراتوری مانند افزایش ثبات را برای حفظ صفوف همه اعضای فرقه مرگ به شما اعطا میکنند. این سه تمدن به شما امکان میدهند از سیستم بازی به روشی استفاده کنید که قبلاً به طور کامل مورد بررسی قرار نگرفته است – و فرقه مرگ به ویژه به شما کمک میکند تا مشکل جدی منابع بازی را که سالهاست داشته است جبران کند. استفاده از جمعیت برای فعال کردن یک مصوبه ممکن است توصیه خوبی نباشد، اما گاهی اوقات خیلی بهتر از 8 ساعت صبر کردن برای جمع آوری اینفلونس به اندازه کافی است.
در قسمت ظاهری، ما 16 پرتره ترسناک دریافت میکنیم که نشان دهنده تمایل Necroids برای تبدیل شدن به موجوداتی جهش یافته و گروتسک است. پس زمینه شهر به طور شگفت انگیزی چندان بد نیست، اما این ویژگیهای جدید برای ویرایش ظاهری کشتیهاست که مرا به خود جذب کرده، طراحیهای جدید کشتی و ایستگاه بسیار خوب هستند. آنها یک زیبایی عجیب شیطانی و شاهانه دارند، به خصوص کشتی Titan با توپ شکمیخود که بسیارعالی به نظر میرسد.
به چیزی که گفتم، مشاور عجیب غریب، لیست نام و تعدادی ظاهر ساختمان اضافه کنین و میتونین به شناختی از قابلیت ساخت نژادهای Stellaris دست پیدا کنین. خوشبختانه، ظاهر و تجهیزات انحصاری سفینهها به صورت جداگانه در دسترس است و اگر علاقه مند به این قسمت هستید، میتوانید از دیگر موارد چشم پوشی کنید و با توجه به علاقه خود، ظاهرهای جالبی برای سفینههای خود بسازید.
نقاط ضعف و قوت
طراحی کشتی عالی
منشأ منحصر به فرد شروع بازی را تغییر میدهد و کاملاً با موضوع متناسب است
تمدنهای جدید باعث شده تا به مفهوم کامل Dlc پی ببرید
مجموعه ای از گزینههای ظاهری، از جمله پرترهها، پس زمینههای شهر و چندین صدای جدید رایج
به نظر نمیرسد موسیقی جدیدی وجود داشته باشد، که با توجه به خوب بودن آهنگهای آپدیت قبلی نبود آهنگ جدید کمیناامید کننده است
هنوز بخش Sectors را درست نکرده اند (پنج سال هست!)
نمرات
گیم پلی - 8
گرافیک - 8
کمپین - 8
موسیقی - 8
8
نمره کل
یک DLC کاملاً شگفت آور که بر صفات ترسناک مرگ پرستی و گوشت خواری متمرکز شده است، اما یک طراحی کشتی عالی دارد حتی برای کسانی که به دیگر ویژگی های جدید Necroid اهمیت نمی دهند.