مقاله

چگونه در بازی Mount & Blade II: Bannerlord زن بگیریم؟

راهنمای گام به گام زن گرفتن در این بازی

شما زمانی که یک بازی تازه در Mount & Blade II: Bannerlord شروع می‌کنید، چیزی جز یک اسب و اسلحه‌ای مخصوص به خود همراه ندارید. شما همچنین اسم‌ورسم چندانی هم ندارید. با این حال، تسخیر قلعه، مذاکره و ازدواج می‌تواند آن شهرت و شکوهی که نیاز دارید را به شما بدهد و شما را به پادشاهی بی‌عیب و نقص با یک همسر و وارثان زیبا در کنار خود تبدیل کند. با این حال، تبدیل شدن به یک پادشاه قدرتمند و داشتن وارث چندان ساده نیست و فرآیند ازدواج و کسب اعتبار در این بازی بسیار دشوار تلقی می‌شود. ما در این مقاله از استراتژیک کلاب، قصد داریم شما را در این مسیر راهنمایی کنیم و گام‌به‌گام زن یا شوهر گرفتن را در این بازی به شما آموزش دهیم. همچنین برای دانلود بازی Mount & Blade II: Bannerlord با لینک مستقیم و نیم‌بها از وب‌سایت استراتزیک کلاب کلیک کنید. 

فرآیند ازدواج در بازی Mount & Blade II: Bannerlord

در ابتدا، شما باید یک همسر مناسب برای ازدواج انتخاب کنید. وقتی نزدیک به یک شهر بزرگ یا قلعه هستید، به تالار لردها بروید یا از ردیف بالای صفحه که شخصیت‌های حاضر در آن قلعه یا شهر را نشان داده است، شخص مورد نظرتان را انتخاب کنید. فراموش نکنید که یافتن همسر مناسب به این راحتی‌ها نیست و ممکن است شخص مورد نظر شما همسر شخص دیگری باشد. ازاین‌رو، شما باید در زمان‌های مختلف از چند قلعه یا شهر بزرگ دیدن کنید تا در نهایت همسر آینده‌ی خود را پیدا کنید.

همچنین یک راه حل مناسب دیگر برای پیدا کردن همسر مناسب وجود دارد. شما می‌توانید به جای ملاقات از شهرها و قلعه‌ها، از دایره المعارف بازی استفاده کنید. در این دایره المعارف، شما می‌توانید مشخصات افراد جنس مخالف سرزمین را ببینید و متوجه شوید که کدام یک مجرد و کدام متأهل است. لازم به ذکر است که چندهمسری در حال حاضر در این بازی ممکن نیست.

پس از انتخاب همسر آینده، با او قرار ملاقات بگذارید و شروع به صبحت کنید. در هنگام انتخاب دیالوگ‌ها، به آن‌ها بگویید که از تحسین‌کنندگان سرسخت او هستید و می‌خواهید که او را به همسری برگزینید. پس از آن، مرحله خواستگاری آغاز می‌شود. در طول این مرحله، شما باید از طریق گزینه‌های مختلف در گفتگو، همسر آینده خود را متقاعد کنید و دل او را ببرید. لازم به ذکر است که انتخاب گزینه‌های اشتباه، می‌تواند منجر به از دست رفتن علاقه آن شخصیت به شما شود، پس با دقت دیالوگ‌ها را انتخاب کنید.

همان‌طور که گفته شد، شما پس از ابراز علاقه‌ی خود برای ازدواج باید گزینه‌‌ی دیالوگی که به گذراندن وقت با او اشاره دارد را انتخاب کنید تا وارد یک مینی‌گیم مکالمه‌ای شوید. شما باید در این مینی‌گیم، از مهارت‌های شخصیت خود نهایت استفاده را ببرید. در این مینی‌گیم، شما باید دو یا سه بار گزینه صحیح را انتخاب کنید تا برنده شوید. البته انتخاب دیالوگ‌های درست چندان کار سختی نخواهد بود، زیرا بازی از طریق فلش‌های زرد و علامت X قرمز شانس موفقیت و شکست هر گزینه را به شما نشان می‌دهد. بالاترین عدد زرد نشانه‌ی بهترین شانس شما برای موفقیت است و این هر چه کمتر باشد، احتمال شکست بیشتر است.

این مینی‌گیم را ممکن است برای دلباخته کردن همسر خود، چندین بار انجام دهید و هر بار موفق شوید تا در نهایت به همسر آینده خود دست پیدا کنید. البته مواردی هم وجود داشته است که تنها در یک یا دو بار مکالمه، شخص مورد نظر به ازدواج راضی شده است که این البته نشان می‌دهد که همه چیز در این فرآیند شانسی است. پس از کسب رضایت همسر، باید یک مرحله‌ی دیگر را قبل از ازدواج طی کنید که آن کسب اجازه‌ی پدر یا رهبر خانواده آن شخص است. شما برای کسب اجازه از پدر همسر، نیاز است که با او صحبت کنید. لازم به ذکر است که اگر از همسر آینده‌ی خود جای پدرش را بپرید، او به شما می‌گوید.

پس از اینکه متوجه شدید پدر آن شخص آخرین بار در کجا دیده شده است، باید تعقیب و گریز را آغاز کنید و سعی کنید که خودتان را به او برسانید. پیدا کردن پدر همسر بسته به اینکه اکنون در کجا قرار دارید و سرعتتان چقدر است، می‌تواند فرآیندی طولانی یا کوتاه باشد. کسب اجازه‌ی پدر خوشبختانه چندان دشوار نیست. پس از اینکه به پدر یا سرپرست خانواده رسیدید، برای کسب رضایت او صرفاً نیاز است که مبادله‌ای با او انجام دهید. اگر به اندازه کافی جنس یا پول اضافه داشته باشد، می‌توانید پدر یا سرپرست خانواده را راضی کنید. در بازی، کادری در هنگام معامله وجود دارد که با پر و کم شدن، نشان می‌دهد چه مقدار جنس یا پول نیاز است که اهدا کنید.

در پایان، پس از کسب اجازه‌ی پدر یا سرپرست خانواده، می‌توانید بدون اتلاف هیچ‌گونه وقتی مراسم عروسی را برپا و با شخصی که عاشق آن شده‌اید ازدواج کنید.

مزایای ازدواج در بازی Mount & Blade II: Bannerlord

از مزایای ازدواج در این بازی، می‌توان به ملحق شدن همسر و حزب او به قبیله‌ی شما اشاره کرد. همچنین تا زمانی که همسر شما ارتشی نداشته باشد، همیشه می‌توانید او را در قلعه‌های خود پیدا کنید. اگر هم ارتشی داشته باشد، احتمالاً به رهبری ارتشش می‌پردازد، البته لازم به ذکر است که این شما هستید که باید هزینه‌ی نگهداری ارتش او را بپردازد. به طور کلی، شما می‌توانید از او بخواهید که در کنار شما بجنگد یا بر شهرها و قلعه‌های شما نظارت کند. برای اینکه بهترین تصمیم را در خصوص آینده همسر خود بگیرید، بهتر است که مهارت‌های آن را بررسی کنید و بر اساس آن انتخاب کنید.

از دیگر مزایای ازدواج در بازی Mount & Blade II: Bannerlord، به دست آوردن وارثی یا وارثانی است که شما در نهایت به بازی با آن‌ها می‌پردازید. در این بازی، شخصیت شما تا ابد زندگی نمی‌کند و ممکن است که در میدان نبرد یا در پیری بمیرد. علاوه بر وارث، کار طاقت‌فرسای کنترل شهرها و قلعه‌ها را نیز می‌توانید به همسر خود بسپارید که این خود به تنهایی یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود.

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

10 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها