مقاله

مکان و نژادها در Total War: Warhammer III و هر آنچه که می دانیم

خدایان آشوب پرقدرت تر از همیشه بازگشته اند

آپدیت مربوط به تاریخ 15 بهمن (3 February): بازی Total War: Warhammer 3 در کنار نژادها و چند جزئیات در مورد دنیای آن رسما معرفی شد!

Total War: Warhammer 3 به طور رسمی معرفی و قرار است که در اواخر امسال منتشر شود. عنوان جدید به معنای مجموعه ای کاملاً جدید از نژادها است و اکنون با توضیحات منتشر شده برای این عنوان، ما تصویر بهتری از آنچه که قرار است که در هنگام راه اندازی ببینیم را در دست داریم.

زمانی که Creative Assembly نژاد Skaven را معرفی کرد از نقشه کامل آن زمان برای Total War: Warhammer 2 نیز رونمایی کرد. بر اساس اطلاعاتی که در مقالات سایت های خارجی هست، از قبیل مصاحبه ها و رویداد ها، به این نتیجه رسیدیم که بازی Total War: Warhammer 3 در شرق جهان Warhammer قرار خواهد گرفت. هر چند ممکن است ما اشتباه کرده باشیم چرا که این تنها یک فرضیه است ولی بسیار به واقعیت نزدیک تر است.

در Total War: Warhammer 3 چه خواهیم دید؟

اگر بخاطر داشته باشید دی ال سی برای Total War: Warhammer 2 تحت نام Mortal Empires منتشر شده که به واسطه این دی ال سی شما میتوانستید کمپین واهمر 1 و وارهمر 2 را با هم در یک Mega-Campaign یکی کرده و از بازی در نقش تمامی نژادها لذت ببرید. کل نقشه Total War: Warhammer که تاکنون نشان داده شده دارای یک منطقه خالی در شرق کوهستان است که در کنار Badlands و Empire قرار دارد. ما در حال حاضر میخوایم بر اساس اطلاعاتی که داریم در مورد محل کمپین نسخه سوم وارهمر نتیجه گیری کنیم.

نکته بسیار مهم که بسیار منطقی هم به نظر می رسد این است که نقشه ترکیبی Total War: Warhammer 1 و 2 تمام قسمت غربی نقشه Warhammer را پوشش می دهد و فقط مناطق شرقی برای Creative Assembly جهت ساخت نسخه سوم آن باقی می ماند. اکنون بیایید نگاهی به نقشه جهان بیندازیم:

منطقه قرمز روی نقشه که در وسط هست شامل نسخه یک بازی به همراه دی ال سی ها است. منطقه آبی که بیشتر دریا است و دلیل بزرگ بودن آن هم همین است، نقشه کمپین بازی Total War: Warhammer II است که می توانید توی تصویر بالا همین مقاله آن را مشاهده کنید.

تنها منطقه باقی مانده منطقه بنفش است که می تواند تنها محل برای کمیپن Total War: Warhammer III باشد. این منطقه شامل سرزمین های تاریک، پادشاهی Ogre، فکشن Nippon، پادشاهی Ind ، Grand Cathay و Hinterlands Khuresh است. اگر خوب به این شباهت موجود در نقشه دقت کنید متوجه خواهید شد که این مکان ها بر اساس هند، چین، ژاپن، روسیه و موارد دیگر هستند.

اعلامیه Total War: Warhammer 3 بعداً تأیید کرد که نقشه آن “از سرزمین های مرموز شرق تا قلمروهای هرج و مرج شیطان” گسترش یافته است. به نظر می رسد که ما کمی بیش از “شرق” نیز پیش می رویم.

نژادهای Total War: Warhammer III

Total War: Warhammer III در مجموع با شش نژاد آغاز می شود که در میان سه گانه بدون دی ال سی و به عنوان یک بازی پایه بیشترین نژاد را در خود دارد. چهار فکشن آن به خدایان آشوب اختصاص داده شده در حالی که دو فکشن باقی مانده از مدافعان سرزمین فانی (mortal realms) هستند.

خورن (Khorne): خورن که با جنگ، بی رحمی و خونریزی همراه است، نمونه واقعی شیطان و خدایان آشوب است. Juggernauts Bloodletters و Bloodthirsters در تریلر CGI بازی Warhammer 3 حضور داشتند که باعث می شود ما به این باور برسیم که آنها را در بازی نیز خواهیم دید.

نرگل (Nurgle): نرگل درگیر فساد و نابودی است و احتمالاً قدیمی تر از سایر خدایان تاریک است. از ارتشهای وی می توان به Plaguebearers، aberrant Beasts و دیگر اشاره کرد.

اسلانش (Slaanesh): گرچه می توان ادعا کرد که خدای وسواس و افراط در افراد متمدن و فرهیخته نفوذ بیشتری دارد، اما این نژاد در زمینه کشتار کمتر از دیگر نژاد های آشوب نیست. ما انتظار داریم که Daemonettes ها با قبلیت هیپنوتیزم کشنده، Hellflayers و Keepers of Secrets را نیز در میان صفوف این نژاد ببینیم.

تزینچ (Tzeentch): تغییر دهنده راه ها نیز با فریب و دروغ سر و کار دارد. ما در نسخه یک این عنوان طعم آنچه Lord of Change می توانست از طریق Sarthorael the Everwatcher بدست آورد را چشیده ایم. ما همچنین انتظار داریم که Flamers ،Pink Horrors و Burning Chalates را در میان صفوف این نژاد ببینیم.

کیسلف (Kislev) : اگر در شمال امپراتوری گام برداشته باشید، ممکن است قبلاً متوجه شده باشید که کیسلف به عنوان دیوار در برابر خدایان آشوب عمل می کند. در Warhammer 3، این فکشن قرار است کلی ویژگی ها و تغییرات دریافت کند. کیسلف که به احتمال زیاد توسط تزارینا کاتارین بوخا هدایت می شود ممکن است با Winged Lancers ،Bear Riders Kossars وارد جنگ شود.

گراند کاتای (Grand Cathay): این نژاد بزرگترین امپراطوری بشر در جهان وارهمر محسوب می شود، تحت سلطه امپراطور اژدهای آسمانی، که یا یک نامیرا است یا یک اژدها به شکل یک انسان است. واحدها می توانند شامل Monster Dragon Celestial، جادوگران Shugengan  Jade Lions و تک شاخهای پرنده رعد و برق به نام Ki-rin باشند. این فکشن توسط Creative Assembly و با همکاری Games Workshop for Total War: Warhammer 3 آغاز به کار کرد، بنابراین انتظار داشته باشید که با سایر اعضای این لیست هم تراز باشد.

امتیاز پیش خرید و دی ال سی نژادهای جدید Total War: Warhammer III

Creative Assembly تأیید کرده است که بازیکنانی که Total War: Warhammer 3 را پیش خرید می کنند یا در هفته انتشار آن را خریداری می کنند، یک بسته اضافی برای نژاد جدید به صورت رایگان دریافت می کنند. فکشن و نژاد های اضافی هنوز به طور رسمی مشخص نشده است، اما این بدان معنا نیست که ما نمی توانیم کمی گمانه زنی کنیم که این نژاد و دیگر نژاد ها در دی ال سی های آینده چه هستند.

اورگ (Ogres): یکی از محتمل ترین ها پادشاهی Ogre است، بربرهای عظیم الجثه که سوار ماموت ها و ببرهای دندان شیری می شوند و به سمت نبرد پیش می روند.

کوتوله های آشوب (Chaos Dwarfs): یک نژاد از Daemonsmithهای بی رحم که از سرزمین های تاریکی برمی خیزند و همه چیزهای بد را در پسرعموهایشان که توسط خدایان آشوب اغفال نشده اند قرار می دهند. جدا از اینکه صنعتگران (صنعت مبتنی بر برده داری) بسیار خوبی هستند، جنگجویان ماهری هم نیز هستند.

امپراتوری هوب گوبلین (Hobgoblin Empire): امپراتوری Hobgoblin که بر استپ های شرقی بالاتر از Cathay حکومت می کند، از قبایل گرینسکین تشکیل شده است که همگی به Hobgobla-Khan قدرتمند اعلام وفاداری کرده اند.

مردان مار (Snake Men): این Serpent-Naga of Khureshها از افسانه های تاریکی وارهمر هستند که اشتیاق شدید به خون وشکار انسانهای فانی دارند. آنها قدرت ایجاد جنون و مرگ را دارند و خدایان آشوب را می پرستند.

همچنین طبق صحبت های منتشر شده از Scott Pitkethly که برنامه ریز اصلی سری وارهمر می باشد گفت که چرا و چگونه تصمیم بر این شد که سری وارهمر در قالب سه گانه منتشر شود:

“ما مطمئناً از ابتدا گفته ایم که می خواهیم Warhammer را به عنوان یک سه گانه منتشر کنیم و این به این دلیل است که ما به محتوا نگاه کردیم و دیدیم که نمی توان این همه نژاد و جزئیات را در قالب یک بازی عرضه کرد. ببنابراین ما تصمیم گرفتیم که حتما آن را به سه بازی تقسیم کنیم تا بتوانیم عدالت مناسب را برای همه فکشن ها برقرار کنیم. من شخصاً یک بازیکن Daemon Chaos هستم! “

Total War: Warhammer III در اواخر سال 2021 منتشر می شود، و پروسه ساخت آن بیشتر از بازی دوم طول می کشد، امیدوارم از این مقاله نهایت استفاده و لذت را برده باشید.

4.2 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها