مقاله

معرفی 10 تا از بهترین مادهای بازی Generals Zero Hour

بازی قدیمی‌‌ای که هرگز نمی‌میمیرد

بازی Command and Conquer: Generals Zero Hour یکی از به‌یادماندنی‌ترین بازی‌های استراتژیک است که همواره بسیاری از بازیکنان در ایران و جهان به تجربه‌ی آن می‌پردازند و همچنان برایشان لذت‌بخش است. بسیاری از بازیکنان برای تنوع بخشیدن به گیم‌پلی خود و جذاب‌تر کردن آن، به مادهای ساخته شده برای این بازی روی آورده‌اند. این مادها با اضافه کردن محتوای جدید و اعمال تغییرات بر بازی، آن‌ها را بهتر کرده و به بازیکن این فرصت را می‌دهند که یک بازی کاملاً جدید و پر از محتوای تازه را تجربه کند. لازم به ذکر است که مادهای بازی جنرالز بسیار زیاد هستند و جامعه‌ی ماد ساز این بازی همچنان یکی از فعال‌ترین جامعه‌های ماد در بین بازی‌های استراتژیک است.

ما در این مقاله از استراتژیک کلاب، فهرستی از ده‌ تا از برترین مادهای بازی Generals Zero Hour را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید آخرین ورژن آن‌ها را با لینک مستقیم و نیم‌بها از وب‌سایت استراتژیک کلاب دانلود و نصب نمایید. همچنین لازم به ذکر است که بسیاری از این مادها در وب‌سایت مرجع یعنی Moddb.com موجود هستند که شما می‌توانید با استفاده از میرور Moddb که توسط وب‌سایت ماد ما به آدرس ModsClub.ir ایجاد شده است، بدون نیاز به استفاده از برنامه‌های دور زدن تحریم از این وب‌سایت خارجی استفاده و به راحتی دانلود کنید.

ماد Rise of the Reds

این ماد یکی از محبوب‌ترین مادهای توسعه یافته برای بازی Generals: Zero Hour است که کشور روسیه و اتحادیه اروپا را به عنوان دو جناح کاملاً مستقل به بازی اضافه می‌کند. همچنین در کنار اضافه کردن کشور روسیه به بازی، محتوای بسیار زیادی که شامل نیروها، ساختمان‌ها و فناوری‌های جدید می‌شود را نیز به کشورهای آمریکا، چین و GLA بازی نیز اضافه می‌کند. لازم به ذکر است که این ماد در کنار اضافه کردن موارد ذکر شده، تغییراتی در مکانیسم‌های گیم‌پلی بازی اعمال می‌کند که این تغییرات شامل بهبود هوش مصنوعی، جلوه‌های ویژه تماشایی، صداهای تازه و دیگر موارد می‌شود.

ماد The End of Days

این ماد یکی دیگر از مادهای پرطرفدار بازی جنرالز است که مشابه با ماد Rise of the reds، فکشن روسیه را به عنوان یک جناح کاملاً جدید به بازی اضافه می‌کند و نیروها، ساختمان‌ها و نیروهای ویژه‌ی فعلی جناح‌های موجود در بازی را بهبود می‌بخشد. همچنین در کنار بهبود نیروها و ساختمان‌های فکشن‌های آمریکا، چین و GLA بازی، موارد تازه‌ای نیز اضافه می‌کند. هدف اساسی توسعه‌دهندگان این ماد، برانگیختن حس واقعی جنگ در دل بازیکنان است و آن‌ها سعی کرده‌اند که با بهبود قابل توجه مکانیسم‌ها و نیروهای گیم‌پلی بازی، آن را عملی کنند.

ماد Contra

موسیقی جدید، گرافیک بهبود یافته و صداهای سفارشی تازه از جمله ویژگی‌های قابل توجه ماد Contra است که باعث شده است بسیاری از طرفداران بازی جنرالز، به تجربه این ماد روی بیاورند. این ماد بیش از 100 واحد جدید، ارتقاهای تازه، قدرت‌های جدید برای ژنرال‌ها، ساختمان‌های جدید و 3 ژنرال کاملاً منحصربه‌فرد به بازی اضافه می‌کند. در این ماد همچنین هوش مصنوعی بازی به طرز چشمگیری بهبود یافته است که این می‌تواند بازی را برای شما چالش‌برانگیزتر و جذاب‌تر کند.

ماد ShockWave

یکی از قدیمی‌ترین مادهای بازی جنرالز، ماد ShockWave است که مطمئناً بسیاری از بازیکنان در دوران اوج این بازی، نسبت به نصب و تجربه‌ی آن اقدام کرده‌اند. هدف اساسی توسعه‌دهندگان این ماد، جذاب‌تر کردن بازی است و آن‌ها با اضافه کردن ژنرال‌های جدید و بهبود ژنرال‌های موجود در بازی، سعی کرده‌اند که به این هدف تحقق ببخشند و بازیکن را وادار کند که تا قبل از انتخاب یک ژنرال، خوب به نکات مثبت و منفی آن فکر کند. این ماد 3 ژنرال جدید، بیش از 100 واجد جدید، هزاران ساختمان جدید و نقشه‌های جدید منحصربه‌فرد به بازی اضافه می‌کند. همچنین این ماد گیم‌پلی بازی را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

ماد Reborn

یکی دیگر از مادهای قدیمی بازی جنرالز، ماد Reborn است که حتی زمانی در بازار ایران، با عناوین مختلفی همچون General Zero hour 4 و دیگر عناوین گول‌زن عرضه می‌شد. این ماد مشابه با دیگر مادهای بازی جنرالز، کلی محتوای جدید به بازی اضافه کرده است و دیگر محتوای موجود در بازی را بهبود بخشیده است. همچنین این ماد گیم‌پلی بازی و هوش مصنوعی آن را نیز بهبود بخشیده است. ذکر کردن این مورد خالی از لطف نیست که این ماد را می‌توان پدر مادهای این بازی معرفی کرد چرا که تمامی مادهای پس از آن، از این ماد الهام گرفتند.

ماد Zero Hour Enhanced

این ماد بازی را به طور کلی تغییر داده است و علاوه بر بهبود مکانیسم‌های بازی، نیروهای جدید، نقشه‌های جدید و حالت‌های داستانی جدید به بازی اضافه کرده است. این ماد همچنین هوش مصنوعی، گرافیک بازی و گیم‌پلی بازی را به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده است. این ماد به طور کلی گیم‌پلی بازی را در راستای واقع‌گرایانه‌تر شدن آن تغییر داده، گرافیک بازی و کیفیت نقشه‌های آن را بهبود بخشیده، نیروهای جدید اضافه کرده و کمپین داستانی تازه‌ای اضافه کرده است.

ماد The Power Of The West

ماد Power of the west یکی از مادهای پرطرفدار برای بازی جنرالز است که نیروهای قدیمی بازی را با نیروهای تازه و با کیفیت جایگزین کرده است. این ماد به طور کلی گیم‌پلی بازی را با نیروهای جدید، جلوه‌های ویژه‌ی خیره‌کننده و ساختمان جدید بهبود بخشیده و آن را جذاب‌تر کرده است. از ویژگی‌های اصلی این ماد می‌توان به نیروهای جدید، جلوه‌های پیشرفته، ژنرال‌های جدید و دیگر موارد اشاره کرد.

ماد Project Raptor

ماد Generals Project Raptor: War Commanders که بر روی انجین بازی به‌یادماندنی Command Conquer Generals Zero Hour ساخته شده است، یکی از محبوب‌ترین مادهای بازی جنرالز در چند وقت اخیر است. این ماد در آپدیت اخیر خود نه تنها چندین محتوای جدید به بازی اضافه کرده و هوش مصنوعی را بهبود بخشیده است، بلکه انجین بازی را ارتقا داده است! این ماد اولین و تنها مادی است که دست به چنین کاری زده است. از جمله تغییراتی که ارتقا انجین بازی به ارمغان می‌آورد می‌توان به بهبود نمایش سایه‌ها و تکسچرها در بازی اشاره کرد. این ماد در کنار اقدامات گرافیکی، چندین محتوای جدید بر اساس تجهیزات امروزی از جمله موشک، هواپیما‌های جدید، تانک‌ها، پیاده‌نظام و کلی نیروی جدید اضافه کرده است. این ماد همچنین دو ژنرال جدید اضافه کرده که یکی از آن‌ها از ارتش آزادی بخش فلسطین است.

ماد World War II

این ماد یکی از محبوب‌ترین مادهای Total Conversion برای بازی جنرالز است که بازی را به طور کامل تغییر داده و آن را وارد عصر دیگری کرده است. این ماد بر خلاف سایر مادهای جنرالز بر بخش آنلاین آن تمرکز دارد و شما می‌توانید از میان یکی از چهار جناح دوران جنگ جهانی دوم یعنی آمریکا، آلمان، شوروی و ژاپن، یکی را برای نبرد انتخاب کنید. همچنین علاوه بر تمام ویژگی‌های دیگر این ماد، نیروها بر اساس نقشه و بافت آن نیز تغییر می‌کند.

ماد Untitled

ماد Untitled یکی از مادهای جذاب برای بازی جنرالز است که به لطف تغییراتی که بر بازی اعمال کرده است، تجربه‌ای به‌یادماندنی به بازیکن ارائه می‌دهد. توسعه‌دهندگان این ماد تغییراتی مانند اضافه کردن نیروهای جدید، صداهای جدید، اعمال بالانس در گیم‌پلی و بسیاری ویژگی‌های دیگر را بر بازی به اجرا درآورده است.

به نظر شما جای کدام ماد در این مقاله خالی است؟ آن را بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

3.8 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها