مقاله

بهترین مد‌های بازی Resident Evil Village

تجربه‌ای متفاوت از یک بازی ترسناک

در این مقاله از وب سایت استراتژیک کلاب قصد داریم بهترین مد‌های بازی Resident Evil Village را به شما معرفی کنیم. در این بازی باید به ایتن وینترز (Ethan Winters) کمک کنید تا از چنگال لیدی دیمیترسک (Lady Dimitrescu) فرار کند. گرچه بازی به اندازه کافی ترسناک است، اما مد‌هایی که معرفی شده‌اند، تغییراتی ایجاد می‌کنند که طرفداران بازی را غافلگیر خواهد کرد.

لیدی دیمیترسک و دخترانش هم نتوانستند از چنگ مد سازان فرار کنند. یک سری از مدهای معرفی شده در واقع مدت کمی بعد از انتشار بازی به نمایش درآمدند، که نشان دهنده مهارت بالای جامعه مدینگ است.

بهترین مد‌های بازی Resident Evil Village
بهترین مد‌های بازی Resident Evil Village

با اینکه مد‌های این بازی تحت پشتیبانی ورکشاپ استیم منتشر نشده‌اند، اما شاهد تنوع زیادی میان آنها هستیم. با توجه به اینکه هیچ‌کدام از این مدها گیم‌پلی بازی را تغییر نمی‌دهد، شما می‌توانید بسته به سلیقه خود مد مورد نظر را انتخاب کنید. تک تک مدها به زودی برای دانلود در سایت قرار خواهند گرفت.


Fluffy Mod Manager

برنامه مدیریت مد Fluffy

بهترین مد‌های بازی Resident Evil Village
بهترین مد‌های بازی Resident Evil Village

برنامه Fluffy Mod Manager تقریبا برای اجرای همه مدهای این بازی مورد نیاز است. یک از مزیت‌های این برنامه مرتب سازی مد‌ها است. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند که مدهای موردنظر خود را فعال یا غیرفعال کنید.

Banana Gun and Spoon Knife

تفنگ موزی و چاقوی قاشقی!

این بازی داستان دراماتیک ایتن وینترز را روایت می‌کند که در منطقه‌ای مخوف با موجودات ترسناک و مرگبار روبرو می‌شود. اما در این داستان چیزی برای علاقه‌مندان به موز پیدا نمی شود! به همین دلیل مدساز خلاق ما، EvilLord تصمیم گرفت تفنگ ایتن را با موز، و چاقوی او را با قاشق جایگزین کند.

Replace the Armors with Alcina Dimitrescu

جایگزین کردن مجسمه شوالیه‌ها با لیدی دیمیترسک

اگر فقط یک لیدی دیمیترسک برایتان کافی نیست می‌توانید با این مد جای مجسمه شوالیه‌های زره پوش را با مجسمه لیدی دیمیترسکو عوض کنید.

Countess Theodora

توماس قطار همیشه به دنبال شما خواهد بود!

و اما می‌رسیم به یکی از جالب توجه ترین مد‌های این بازی که حتی بازی را ترسناک‌تر هم می‌کند. مدسازی به نام Crazy Potato در این مد سر لیدی دیمیترسک را با سر توماس قطار (Thomas the Train) که در کارتون پرطرفدار Thomas & Friends حضور دارد عوض کرده است، اما خلاقیت مدساز ما در اینجا متوقف نشده و توماس را به هیولایی به مراتب ترسناک‌تر با چشمانی از حدقه بیرون زده تبدیل کرده است که می‌توانید تصویر آن را در بالا مشاهده کنید.

Fly Swatters

مگس‌کش

یکی دیگر از بهترین مد‌های این بازی جایگزین کردن چاقو با مگس‌کش است که برای کشتن حشرات دور و اطراف بسیار کاربردی است! گرچه ممکن است مقاومت مناسبی نداشته باشد اما در عوض رنگ بندی‌های متفاوتی برای استفاده دارد.

Daughters Flies Removal

حذف حشرات اطراف دختران دیمیترسک

با این مد می‌توانید مگس‌هایی که مدام دور سر سه دختر دیمیترسک می‌چرخند را حذف کنید تا بتوانید به راحتی این چهره سه خواهر زیبا را مشاهده کنید.

Cassandra Playable

بازی با کرکتر کاساندرا

اگر می‌خواهید کاراکتر دیگری را جایگزین ایتن وینترز بدشانس بکنید و به او فرصت استراحت بدهید، با این مد می‌توانید کاساندرا را به میدان بفرستید و با او به ادامه داستان و مبارزه با این موجودات بدشکل بپردازید. روند بازی با استفاده از این مد تغییری نمی‌کند، اما باعث می‌شود کاراکتر شما یک هودی جذاب بپوشد که البته ممکن است کلاه آن بعضی اوقات جلوی دید کامل بازیکن را بگیرد.

Daughters of YorHa

دخترانی از ارتش YorHa

این مد خبر خوشی برای طرفداران بازی Nier: Automata است چرا که لباس دختران دیمیترسک را به لباس دختران YorHa تغییر می‌دهد که در رنگ‌های سفید و سیاه نمایان می‌شود، همچنین می‌توانید مشخص کنید که چشم‌بند روی صورت آنها باشد یا خیر. حتی می‌توانید سلاح‌های آنها را از داس به شمشیر کاتانا تغییر بدهید.

Mini Me Chris/Baby Over Chris Face

جابجایی صورت کریس و بچه

در این مد سر کریس و رز باهم جابه‌جا می‌شود و یک نتیجه خنده‌دار و عجیب را به شما تحویل می‌دهد. نسخه دیگر این مد هم وجود دارد که مانند مد اول است با این تفاوت که اینبار سر رز و کریس با هم جابه‌جا می‌شود!

More Melee Weapons

سلاح های سرد بیشتر

چاقوی ایتن با اینکه آسیب بسیار پایینی دارد، اما سلاحی بسیار کاربردی در هنگام نداشتن مهمات یا قصد ذخیره کردن آن است. یکی از نکات منفی بازی این است که شما نمی‌توانید سلاح‌های دشمنانتان را پس از کشتنشان بردارید. مدسازی با نام MadMAx با ساخت این مد این اجازه را به شما می‌دهد تا چاقوی خود را با سلاح‌های دیگری که دشمنانتان استفاده می‌کردند عوض کنید. برای مثال شما می‌توانید از چاقوی بزرگ درون قلعه دیمیترسک یا چکش هایزنبرگ و چندین سلاح دیگر استفاده کنید.

Donna Restored

بازگشت دانا بنوینتو

دانا بنوینتو (Donna Beneviento) در این بازی حضور ندارد و فقط در چند نقاشی درون قلعه لیدی دیمیترسک حاضر شده است. او تنها شخصیتی است که اینگونه به او توجه شده و تاریخچه بسیار رازآلودی دارد. اگر می‌خواهید هنگام عبور از پیچ و خم قلعه دیمیترسک چهره دانا را ببینید پس این مد را از دست ندهید.


نظر شما در مورد مدهای معرفی شده این بازی چیست؟ نظر خود را حتما با ما به اشتراک گذاشته و همچنین لیست زیر را از دست ندهید، این لیست مد‌های دیگری هستند که می‌توانید از آنها استفاده کنید:

  • Samurai Edge Custom
  • Barney The Dinousaur
  • Mommy Glasses
  • Dante Over Chris
  • Beretta 92FS Fusion
  • Ethan’s Hand Restored
  • Chris Over Ethan
  • Albert Wesker Reborn

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها