اخبار

رونمایی از زمان عرضه بازی Warhammer 40k: Rogue Trader

انتشار در اواخر سال 2023

زمان انتشار بازی ویدیویی Warhammer 40k: Rogue Trader توسط استودیوی Owlcat Games اعلام شد. این بازی CRPG که پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین ورودی‌های سری Warhammer 40k را دارد، چندان دور از دسترس علاقه‌مندان نیست. این عنوان توسط سازنده Pathfinder: Wrath of the Righteous توسعه می‌یابد که محصول قبلی‌ش براساس یک بازی RPG رومیزی (Tabletop) ساخته شد.

Owlcat Games وعده داده تا Warhammer 40k: Rogue Trader مسیر بازی Baldur’s Gate 3 در ارائه یک اقتباس قابل قبول از محصولات Tabletop را پیش بگیرد. طرفداران از نسخه بتای این بازی بسیار شگفت‌زده شدند. Warhammer 40k: Rogue Trader یک بازی نوبتی با سیستم مبارزات خیلی خوب است که شامل نبردهای زمینی و هوایی می‌شود. شما با هدایت یک Voidship، در مقابل دزدان فضایی و Drukhariها قرار می‌گیرید.

با به دست آوردن مجوزهای تجازی که در نسخه TTRPG این اثر دیدیم، به شما آزادی عمل زیادی داده می‌شود تا خارج از مرزهای تعیین شده و قانونی Imperium of Man به فعالیت بپردازید. مبارزات نوبتی بازی دارای سیستم کاورگیری است که بازی را بیشتر به سری XCOM شبیه می‌کند، اگرچه توانایی‌های همراهان شما شباهت بازی به سری Baldur’s Gate را افزایش می‌دهد.

در این موج جدید از هیجان بازی‌های CRPG و توجه به برند Warhammer با عناوینی نظیر Space Marine 2 و Total War: Warhammer 3، بازی Warhammer 40k: Space Trader در موقعیتی قرار می‌گیرد که با برآورده کردن انتظارات، بتواند مخاطب زیادی به خود جذب کند. انتشار این بازی برای اواخر سال 2023 و در تاریخ 16 آذر (7 دسامبر) برنامه‌ریزی شده است

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها