اخبار

سومین آپدیت بزرگ Baldur’s Gate 3 به زودی عرضه می‌شود

رونمایی از تاریخ انتشار نسخه Mac

Baldur’s Gate 3 یکی از بهترین‌ RPGهای سال 2023 و یکی از برترین بازی‌های ویدیویی در این سال‌ها بوده است. استودیوی لارین (Larian Studios) با ساخت دنیایی مشابه با Dungeons and Dragons، توانست محصولی متمایز از سایر آثار RPG را خلق کرده و به گیمرها اجازه دهد تا اسرار مخفی این بازی رومیزی (Tabletop) مرموز را کشف کنند. از زمان عرضه این عنوان، سازنده آن در کنار دو آپدیت بزرگ، پچ‌هایی هم برای بهبود عملکرد بازی منتشر کرده است. حال، باید منتظر عرضه سومین بروزرسان بزرگ این بازی باشیم که در کنار نسخه مک (Mac) عرضه می‌شود.

استودیوی لارین با Baldur’s Gate 3 عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به ثبت رساند. این بازی RPG توانست رضایت حداکثری منتقدین و مخاطبین را به دست آورد و تبدیل به بخت اصلی جایزه “بهترین بازی سال” شود. عملکرد توسعه‌دهنده در پشتیبانی از Baldur’s Gate 3 با محتوای پساعرضه هم تحسین برانگیز بوده و باید دید سومین بروزرسان بزرگ این بازی چه چیزهایی برای ارائه دارد.

استودیوی لارین با انتشار بیانیه‌ای در X، ضمن تشکر از طرفداران، اعلام کرد که آپدیت بعدی این بازی در تاریخ 30 شهریور (21 سپتامبر) در کنار پشتیبانی کامل از سیستم عامل مک عرضه می‌شود. نسخه مک این بازی هنوز به صورت کامل منتشر نشده و تا تاریخ مقرر، به صورت Early Access در دسترس است. درست مثل نسخه ویندوز (Windows) بازی، ورژن مک هم از طریق فروشگاه مجازی Steam عرضه شده و قابل نصب است.

در رابطه با بهبودهایی که پچ بعدی Baldur’s Gate 3 به این بازی می‌آورد، به نظر می‌رسد که این بروزرسان محتوای زیادی نسبت به برنامه‌های استودیوی لارین ندارد. در واقع هنوز چیزی مشخص نیست، اما باید انتظار بهبود سیستم ساخت کاراکتر یا تغییر ظاهر شخصیت در طول داستان را داشت.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها