اخبار

بازی آخرالزمانی و شهرسازی سبک بقای New Cycle در تاریخ 28 دی 1402 منتشر خواهد شد

سال جدید میلادی را با اولین بازی سبک بقای استودیو Core Engage آغاز کنید

استودیو سازنده‌ی این بازی یعنی Core Engage و ناشر آن Daedalic Entertainment مفتخرند اعلام کنند که اولین بازی استودیو بازی‌سازی Core Engage با نام New Cycle که در سبک بقا است، در تاریخ 28 دی 1402 (January 18th, 2024) به صورت دسترسی اولیه (Early Access) منتشر خواهد شد. این بازی یک عنوان شهرسازی در سبک بقا است که در دنیایی آخرالزمانی واقع شده که توسط شراره‌‌های خورشیدی (solar flares) ویران شده است. این ویرانی و تابش بی‌امان شراره‌های خورشیدی بر زمین باعث شد که انسان‌ها برای بقا به سمت نوعی از زندگی برگردند که یادآور تمدن‌های اولیه بشر است. بازیکن در این بازی، باید از علم و دانش گذشتگان درس بگیرد و هر روز بر آگاهی و دانش خود اضافه کند تا بتواند هر طور که شده، بشر را زنده نگه دارد.

بازی New Cycle همان‌طور که گفته شد، یک عنوان شهرساز با الهام از دنیای علمی تخیلی دیزلپانک (dieselpunk) است که مبتنی بر بقا و تلاش برای زنده ماندن است. شما رهبر گروهی از مهاجران هستید که به دنبال پناهگاهی هستند. شما در ابتدا تنها یک خانه اولیه و چند کارگر گرسنه دارید که با همین دو، باید با حجم انبوهی از مشکلات دیگر مقابله و آن‌ها را حل کنید. با گذشت زمان، جمعیت سکونتگاه شما افزایش پیدا می‌کند که این چالش‌های جدیدی برای مستعمره شما به ارمغان می‌آورد: روحیه متشنج، شیوع بیماری، کاهش قدرت و نیاز به منابع. این‌ها تنها تعدادی از چالش‌هایی هستند که قرار است توانایی شما به عنوان یک رهبر را آزمایش کنند. در این بازی، هیچ چیزی قطعی نیست، اما هر روز حکم فرصت دوباره است که باید بتوانید از آن استفاده کنید و آنچه بشر از دست داده است را بازگردانید.

اکنون که نسخه دسترسی‌زودهنگام این بازی در شرف انتشار است، استوید بازی‌سازی Core Engage که یک استودیو بازی‌سازی ترکی است، بسیار مشتاق است تا بتواند این بازی را در اختیار طرفداران قرار دهد تا آن‌ها با تجربه و آزمایش این بازی، به پیشرفت و بهبود آن چه از لحاظ گیم‌پلی و چه از لحاظ مکانیسم‌ها و ویژگی‌ها، کمک کنند. آن‌ها همچنین امیدوارند تا بتوانند با این بازی، انرژی تازه‌ای به سبک بقا و شهر‌سازی ببخشند. ایده بازی در عین تازه بودن، بسیار ملموس است چرا که پیرامون خورشید و تغییرات آب و هوایی قرار دارد، بحرانی که امروزه زندگی بشر و اینده آن را تهدید می‌کند. بازی New Cycle به ویژگی‌های فعلی موجود در چنین سبک بازی‌هایی وفادار مانده  و در عین حال سعی کرده است تا با ایجاد نوآوری در گیم‌پلی و حالت بقای آن، رضایت بازیکنان را جلب کند. نسخه دسترسی زودهنگام بازی دارای دو حالت گیم‌پلی متفاوت (حالت داستانی و سندباکس)، سه زیست بوم متفاوت، 54 ساختمان، 47 منبع قابل تولید، سه جامعه طبقاتی، هشت مرحله مختلف پیشرفت و فهرستی از آیتم‌های سه‌بعدی است که سبک هنری آن‌ها به سه دوره مخلتف در بازی تقسیم می‌شود.

گروه بازی‌سازی Core Engage همچنان و پس از انتشار نسخه دسترسی زودهنگام در کنار توسعه کلی بازی، به بررسی و دنبال کردن بازخوردها و نظرات بازیکنان خواهد پرداخت. شما می‌توانید در صورت تمایل، بازی آخرالزمانی New Cycle که در سبک بقا و شهرسازی قرار دارد را به فهرست علاقه‌مندی‌های خود در استیم اضافه کنید.

صفحه بازی در استیم 


تریلر بازی


درباره استودیو Core Engage

استودیو بازی‌سازی Core Engage یک استودیو توسعه بازی‌های ویدیویی است که در استانبول ترکیه واقع شده است. این شرکت که در سال 2019 با مشارکت هلدینگ Verusa تحت رهبری دو برادر توسعه‌دهنده تأسیس شد، قصد دارد بازی‌های مبتنی بر مدیریت، سیستم‌محور با مکانیک‌های غنی، جهان‌های جامع و به کار بردن اطلاعات علمی سطح بالا به ویژه در سبک‌های استراتژی و شبیه‌سازی توسعه دهد. استودیو Core Engage از زمان تاسیس تاکنون، بی‌وقفه به پیشرفت و توسعه خود ادامه داده است و اکنون در حال آماده شدن برای عرضه اولین بازی خود، یعنی عنوان New Cycle است آماده شود.

درباره شرکت Daedalic Entertainment

شرکت Daedalic Entertainment یک ناشر بازی‌های ویدیویی مشهور است که بیش از 17 سال است که از توسعه‌دهندگان مستقل بازی حمایت می‌کند و عناوین آن‌ها را به هر پلتفرم بازی بزرگی می‌آورد. مجموعه بازی‌های انتشار یافته توسط این شرکت شامل طیف وسیعی از بازی‌های گوناگون می‌شود که اغلب بر روی 4 حوزه متمایز متمرکز هستند: بازی‌های استراتژی، داستانی، آنلاین و دیگر سبک بازی‌ها هستند. این شرکت حدود 45 کارمند دارد که در حال حاضر با استودیوهای مختلف بازی‌سازی همکاری می‌کنند و روی بازی‌های خاص و این چنینی کار می‌کنند. بازی‌های اخیر این شرکت شامل این عناوین می‌شود: Barotrauma، Unrailed!، Potion Tycoon، Deponia، Shadow Tactics، Inkulinati، Hidden Deep، Fling to the Finish و کلی بازی دیگر…

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها