اخبار

یکی از ویژگی‌های Cities: Skylines از نسخه دوم حذف شده است

عدم وجود یکی از مکانیک‌های کلیدی ساخت و ساز

بازی Cities: Skylines II امکانات متعدد، تغییرات QOL و ابزارهای کاربردی که در مادها استفاده شدند را شامل می‌شود. با وجود جاده‌ها و سیستم ترافیک جدید، آب و هوای فصلی، فجایع طبیعی و اقتصاد پر جزئیات، ظاهرا این بازی با ویژگی‌های متعددی در دسترس قرار می‌گیرد. با این حال، با نزدیک شدن به زمان عرضه این اثر، استودیوی Colossal Order تایید کرد که یکی از ویژگی‌های اصلی نسخه قبلی، در این بازی غایب است. اگر می‌خواهید یک سازه را در چندین سطح اندازه‌گیری کرده و مشخص کنید، نبود این مکانیک می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

چیزهای خوب زیادی برای این بازی در راه است، از جمله نقشه‌های بازسازی شده با چشم‌اندازهای بزرگ‌تر و متنوع‌تر که می‌توانند از نظر آب و هوا، موقعیت مکانی و سبک معماری دستکاری شوند. با این حال، وقتی نوبت به بررسی جزئیات دقیق از جمله عارضه‌نگاری، ساخت جاده، مناطق و دیگر چیزها می‌رسد، بازی Cities: Skylines II نمی‌تواند به شما کمک کند.

در آخرین استریم از این بازی، از خانم مدلین جانسون (Madeleine Jonsson)، مدیر انجمن استودیو که این بازی را به صورت زنده تجربه می‌کرد، پرسیده شد که آیا این بازی دارای خطوط تراز یا Contour خواهد بود یا خیر. خطوط تراز در بازی Cities: Skylines تغییرات ارتفاع و لبه‌های ناهموار زمین را برجسته می‌کنند تا تصمیم بگیرید که پایه‌های ساختمان را در چه جایی قرار دهید.

خانم جانسون در طول صحبت‌های خود تایید کرد که نسخه دوم Cities: Skylines حداقل هنگام عرضه، از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کند. با اینکه از محتوای پساعرضه این بازی صحبتی نشده است، اما انتظار می‌رود تا تیم Colossal Order این ویژگی را در آینده به Cities: Skylines II بیاورد.

بازی Cities: Skylines II در تاریخ 2 آبان (24 اکتبر) عرضه خواهد شد.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها