RTSدانلود بازی

دانلود بازی Company of Heroes 3

ورژن v1.4.2.21612 فشرده شده FitGirl

درباره بازی

نام بازی: Company of Heroes 3

سبک بازی: Real-Time Strategy

تاریخ انتشار بازی:

سازنده: Relic Entertainment

ناشر: SEGA

نمره متا: 81 | استیم: 60


معرفی بازی Company of Heroes 3

کمپانی قهرمانان 3 نبردهای تپنده را با انتخاب‌های استراتژیک عمیق تر در یک تئاتر جنگی خیره‌کننده ترکیب می‌کند. فرنچایز استراتژی افسانه‌ای بازگشته است. Company of Heroes 3 ورژن نهایی عمل، تاکتیک و استراتژی است. شما بای در این بازی در گرماگرم نبردهای بی‌درنگ مسئولیت را بر عهده بگیرید، سپس به عنوان یک ژنرال فرماندهی کنید که کمپین کلی را هدایت کنید، جایی که هر تصمیمی مهم است. در بازی Company of Heroes 3 مخالفان خود را با جناح ها، واحدها و گروه‌های نبرد بین المللی جدید و آشنا غرق کنید.

فرماندهی نیروهای زمینی، هوایی و دریایی و ایجاد خطوط تدارکات برای از بین بردن پیشروی‌های دشمن در نقشه جدید در دست بگیرید. قبل از اینکه وارد صحنه‌های اکشن چندنفره شوید، در حالت‌های کمپین و درگیری با سرعت خودتان بازی کنید. داستان‌های ناگفته‌ای از یک تئاتر خیره‌کننده مدیترانه‌ای را کشف کنید که دارای محیط‌های تخریب‌پذیر نسل بعدی است که همگی توسط موتور اختصاصی Essence Engine Relic طراحی شده‌اند. این بازی نسل بعدی گیم پلی تاکتیکی تحسین شده را ارائه می‌دهد.

در ادامه بازی نیروهای وحشی دشمن را در گذرگاه‌های کوهستانی ایتالیا، مناظر ساحلی خیره‌کننده و بیابان‌های فراگیر شمال آفریقا درگیر کنید. در این بازی نقشه‌های کوهستانی به استراتژی‌های منحصربه‌فردی متفاوت از شهرهای ساحلی نیاز دارند، و عمودی بودن اکنون به شدت بر خط دید واحدها تأثیر می‌گذارد (True Sight). دشت های بیابانی نیاز به شناسایی دقیق و مانورهای زرهی جسورانه دارند. در این خط مقدم جدید، اطلاعات بر سرعت و استفاده هوشمندانه از زمین محلی غلبه می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که حریفان خود را گیج کنید و آن‌ها را از میدان به در کنید.

خطوط تدارکات حیاتی را قبل از استقرار محافظ‌های محافظ عقب برای ایمن سازی پیشروی خود ایجاد کنید. حملات هوایی و دریایی را برای تضعیف و پراکنده کردن نیروهای دشمن یا آزادسازی یک شهر مجاور برای ایجاد یک شبکه جاسوسی پارتیزانی انجام دهید. نیروهای خود را انتخاب نمایید و در همین حال، ویژگی کامل تاکتیکی به بازیکنان امکان کنترل کامل بر روی سرعت حرکت تک نفره را می‌دهد. مکانیک‌های سفارشی‌سازی ارتش جدید به شما این امکان را می‌دهند که از گروه‌های مختلف واحدهای متخصص کمک بگیرید. با جوخه های نخبه جدید از جمله نیروهای خدمات ویژه آمریکایی-کانادایی، گورکاهای محترم از کشورهای مشترک المنافع و بسیاری دیگر مبارزه کنید.

در آخر، ساختمان‌های مستحکم را بیاورید که به جوخه‌های دشمن سقوط می‌کنند، سپس شاهد مکانیزم‌های تخریب پیشرفته در بازی باشید، زیرا سربازان از خرابه‌های تازه به عنوان پوششی پویا بهره‌برداری می‌کنند. رندر جدید خیره کننده و فناوری FX ذرات آتش، شن و دود را مانند قبل به تصویر می‌کشد. انیمیشن‌های جدید با هوش مصنوعی پیشرفته ترکیب می‌شوند و واکنش‌های واقعی جوخه را به میدان جنگ ارائه می‌دهند. فناوری موتور جدید Relic که برای DirectX 12 و CPUهای چند هسته ای بهینه شده است، اکشن سینمایی را برای رقابت با هر فیلم پرفروش هالیوود ارائه می دهد.


 تصاویر بازی


دانلود بازی Company of Heroes 3

دانلود بازی

دانلود بازی Company of Heroes 3

پارت 1 | پارت 2 | پارت 3 | پارت 4

آپدیت ها

آپدیتی منتشر نشده است

ترینر
پرسش و پاسخ

به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی ورژن v1.4.2.21612

فشرده شده FitGirl

حجم 15 گیگابایت

سیستم مورد نیاز

MINIMUM:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i5 6th-gen or AMD Ryzen desktop processor with 4 cores @3GHz, or equivalent performance
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 950, AMD Radeon R9 370, or equivalent performance
Storage: 40 GB available space
RECOMMENDED:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i7 8th-gen or AMD Ryzen desktop processor with 8 cores @ 3GHz or equivalent performance
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660, AMD Radeon RX 5600, or equivalent performance
Storage: 40 GB available space

3.5 13 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

14 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها