مقاله

تمامی فکشن‌های ایرانی قابل بازی در Mount & Blade: Warband

از مادها تا سلسله قاجار

بازی جذاب Mount & Blade: Warband علیرغم تمام ویژگی‌ها و جذابیت منحصر به فردش، دارای یک ویژگی خاص دیگر بود که باعث شد این بازی تا پیش از انتظار نسخه دوم و جانشین آن، زنده بماند و بارها و بارها تکرار شود. مادهای این بازی یکی از عوامل زندگی آن بودند چرا که هر ماد در بخشی از تاریخ مستقر بود و ویژگی‌های منحصر به فرد خودش را داشت. موتوربازی سازی این عنوان به قدری خوب است که تقریبا هر مادی که فکرش را کنید، برای این بازی ساخته شده است. از مادهای فانتزی و آخرالزمانی گرفته تا مادهای تاریخی و شبه‌تاریخی که هر کدام پتانسیل این را داشتند که ساعت‌ها شما را سرگرم و غرق خود کنند.

در این مقاله از استراتژیک کلاب، می‌خواهیم فهرستی از مادهای این بازی را به شما ارائه دهیم که در آن فکشن‌های ایرانی وجود دارد. مادهای معرفی شده عموما تاریخی هستند و سعی شده است که تمامی مادهایی که ایران در خود دارند، در این مقاله پوشش داده شوند. لازم به ذکر است که این مقاله توسط گروه استراتژیک کلاب به طور اختصاصی نوشته و جمع‌آوری شده است. از این رو، می‌توان گفت که احتمال دارد مادهای دیگری فارغ از مادهای ذکر شده وجود داشته باشند که شامل ایران می‌شوند و ما از آن‌ها بی‌خبر بوده‌ایم. شما می‌توانید این مادها را در بخش نظرات عنوان کنید تا ما در این مقاله آن‌ها را قرار دهیم: (این فهرست شامل حکومت‌هایی که ایرانی نبودند، اما ایران را به تصرف درآوردند نیز می‌شود)

همان‌طور که گفته شد، این فهرست با کمک تحقیق شخصی و منابع خارجی جمع‌آوری شده است و شامل حکومت‌های غیرایرانی که بر ایران حکمرانی می‌کردند نیز می‌شود. اگر مادی با دوره خاص یا جدیدی وجود دارد که در این فهرست نیست، در بخش نظرات نام ماد و حکومت آن را با ما در میان بگذارید تا ما با بررسی آن ماد، آن را به فهرست اضافه کنیم. امیدوارم این فهرست جامع برای شما مفید بوده باشد. اگر مادی وجود دارد که بخشی از تاریخ ایران را پوشش داده است و در این مقاله وجود ندارد، آن را با یک توضیحات مختصر در بخش نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید، ما در سریع‌ترین زمان ممکن آن را به این مقاله اضافه می‌کنیم.

2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها