مقاله

هر چیزی که تاکنون درباره‌ی بازی Total War: Pharaoh می‌دانیم

بررسی گیم‌پلی، فکشن‌ها و کمپین اولیه بازی در زمان انتشار

استودیو سازنده‌ی سری بازی‌های محبوب توتال وار به تازگی جدید‌ترین عنوان خود با نام Total War: Pharaoh معرفی کرده است که به نظر می‌رسد این استودیو سرانجام پس از مدت‌ها، دوباره به ساخت و انتشار عناوین تاریخی بازگشته است. این بازی بر اساس اطلاعات منتشر شده، در دوره‌ی پادشاهی جدید مصر اتفاق می‌افتد و بازیکن در حالی که باید سه فرهنگ قدرتمند مصر را به سمت شکوه و جلال سوق دهد، باید با رویداد‌هایی که در تاریخ منجر به فروپاشی تمدن‌ها در اواخر عصر برنز شد، دست و پنجه نرم کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، بازی Total War: Pharaoh در زمان انتشار دارای هشت تمدن قابل بازی خواهد بود که هر کدام سبک بازی منحصر به فرد و نیروهای خاص به خود را دارند. شما به عنوان بازیکن فرفی نمی‌کند که در نقش یک دیپلمات بی‌نظیر، یک فرمانده بی‌مانند یا یک جنگ سالار وحشی قرار بگیرید، شما باید به هر نحوی که شده جناح خود را از بلاهای طبیعی در امان نگه دارید و مانع فروپاشی آن شوید.

کمپین بازی Total War: Pharaoh

بر اساس توضیحات توسعه‌دهندگان، کمپین بازی Total War: Pharaoh از سواحل خاصلخیز رودخانه نیل تا بیابان‌های طوفانی و خشک شبه جزیره سینا و صخره‌های کوهستانی آناتولی باستان امتداد دارد که این نوید یک کمپین بزرگ در انواع زیست‌بوم‌ها را می‌دهد. همچنین به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان در نظر دارند تا با تغییر ناگهانی و چشمگیر آب و هوا در هنگام نبرد، مبارزات بازیکنان را چالش‌برانگیزتر کنند. رعد و برق و طوفان‌های شن در هنگام نبرد می‌تواند بر زمین اطراف نبرد تاثیر بگذارد و نتیجه نبرد را به نحوی تغییر دهد. همچنین عملکرد آتش در هنگام نبرد نیز چالش‌برانگیزتر شده است.

آتش اکنون می‌تواند به سرعت در میدان نبرد پخش شود، جنگل‌های اطراف را بسوزاند و به شهرک‌ها آسیب برساند. توسعه‌دهندگان همچنین برنامه دارند تا در بازی Total War: Pharaoh کمپین‌های سفارشی را نیز در دسترس قرار دهند، به این صورت که این امکان را به بازیکن بدهند تا بتواند موقعیت شروع خود، میزان رخ دادن بلایای طبیعی، پخش منابع و دیگر موارد را تغییر دهد. هدف توسعه‌دهندگان از امکان سفارشی‌سازی کمپین این است تا بازیکن بتواند در دفعات مجدد به تجربه بازی بپردازد و بتواند میزان سختی یا آسانی کمپین را با جزئیات بیشتر تغییر دهد.

قابلیت آنلاین بازی Total War: Pharaoh

ناشر سری بازی‌های توتال وار یعین سگا (SEGA) در تازه‌ترین گفتگوهای خود در خصوص این بازی، تایید کرده است که حالت آنلاین بازی به صورت مبارزه‌های دو نفره در کنار حالت آنلاین گروهی (co-op) در دسترس خواهد بود. محدودیت بازیکنان در خصوص حالت گروهی بازی همچنان مشخص نشده است، اما با توجه به اینکه آخرین بازی از سری توتال وار یعنی Total War: Warhammer III از قابلیت گروهی تا 8 بازیکن پشتیبانی می‌کرد، می‌توان انتظار داشت که Total War: Pharaoh نیز به همین شکل خواهد بود. همچنین ناشر سری بازی‌های توتال وار افزود که قابلیت بین‌فروشگاهی آنلاین برای کسانی که بازی را از استیم و اپیک گیمز خریداری کرده‌اند فعال خواهد بود.

قیمت Total War: Pharaoh و ویژگی‌های پیش‌خرید آن

بر اساس اعلامیه سازندگان بازی، نسخه استاندارد Total War: Pharaoh با قیمت 60 دلاری منتشر خواهد شد. در کنار نسخه استاندارد، نسخه‌های دلوکس ادیشن (Deluxe Edition) و داینستی ادیشن (Dynasty Edition) نیز وجود خواهند داشت که به ترتیب با قیمت 73 دلاری و 92 دلاری برای فروش در دسترس خواهند بود. نسخه دلوکس بازی شامل محتوای اضافه از جمله یک دی‌ال‌سی موسیقی اضافه و اولین دی‌ال‌سی فکشن بازی (DLC Faction Pack 1) می‌شود. بنا بر گفته سازندگان بازی، دی‌ال‌سی‌های فکشن اضافی بازی چند روز پس از عرضه در دسترس قرار خواهند گرفت. نسخه داینستی ادیشن بازی همچنین شامل سه دی‌ال‌سی فکشن اضافه می‌شود که به ترتیب در بازه‌های زمانی تعیین شده منتشر خواهند شد. به طور خلاصه، دو نسخه مخصوص بازی شامل محتوای زیر می‌شوند:

نسخه دلوکس

  • خود بازی Total War: Pharaoh
  • دی‌ال‌سی فکشن اضافه‌ی اول
  • دی‌ال‌سی موسیقی

نسخه داینستی یا سلسله

  • خود بازی Total War: Pharaoh
  • دی‌ال‌سی فکشن اضافه‌ی اول
  • دی‌ال‌سی فکشن اضافه‌ی دوم
  • دی‌ال‌سی فکشن اضافه‌ی سوم
  • دی‌ال‌سی کمپین پک (DLC Campaign Pack)
  • دی‌ال‌سی موسیقی

همچنین قرار است که به زودی، این بازی برای پیش خرید موجود شود تا دوستانی که نمی‌خواهند زیاد منتظر بمانند، بتوانند آخر هفته‌ها به صورت زود‌هنگام به بازی دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، اسکین‌پک‌های Avatar of the Gods و Heart of the Shardana نیز برای کسانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند موجود خواهد شد. همان‌طور که گفته شد، دسترسی زودهنگام تنها اخر هفته‌های مشخصی در دسترس خواهد بود که استودیو سازنده به زودی جزئیات مربوط به آن را اعلام خواهد کرد. این بازی قرار است که در مهر ماه سال جاری برای کامپیوتر (PC) عرضه شود.

 

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها