اخبار

بازی Total War: Rome Remastered معرفی و ماه آینده منتشر خواهد شد!

فکشن های بیشتر، کیفیت 4K و پشتیبانی از مد

دقایقی پیش Creative Assembly اعلام کرد که نسخه بازسازی شده بازی Total War: Rome ماه آینده منتشر خواهد شد. نسخه ریمستر این بازی با همکاری Feral Interactive ساخته شده و کلی بهبود‌های بصری و گیم پلی را در بازی اعمال کرده است، اما نگران نباشید چرا که این تغییرات لطمه‌ای به گیم پلی بی‌نظیر آن نزده و کاملا به آن وفادار مانده است.

محیط 4K و رزولوشن فوق العاده با کیفیت بالا از تغییرات ذکر شده برای بازی Total War: Rome Remastered است، اما به غیر از تغییرات گرافیکی محیط بازی، می‌توان انتظار مدل‌ها، میدان‌های جنگ و محیط‌های کاملا بازسازی شده و حتی جدید را داشته باشیم.

این بازی به همراه دو دی ال‌ سی بازسازی شده خود یعنی Barbarian Invasion و Alexander منتشر می‌شود و همچنین 16 فکشنی که در نسخه قدیمی قابل بازی نبودند را به لیست فکشن‌های قابل بازی خود اضافه می‌کند و لیست خود را به 38 فکشن می‌رساند!

مأموران جدیدی تحت عنوان بازرگان به بازی اضافه شدند که می‌توان آن‌ها را به یک مأموریت خاص جهت ایجاد شبکه‌های تجاری، خرید بازرگانان رقیب و یا تبدیل کردن کشور به مرکز تجاری ارسال کرد.

همچنین کمپین بازی مجموعه‌ای از آیکون‌ها و ویژگی‌های جدید در کنار قابلیت چرخش دوربین دریافت کرده است که سطح بزرگنمایی نقشه را بیشتر کرده است. بازیکنان اکنون می‌توانند هنگام نبرد از نقشه تاکتیکی استفاده کنند تا از بالا به پایین زمین را ببینند و موقعیت نیروهای خود را بهتر ارزیابی کنند.

بازی Total War: Rome Remastered دیپلماسی نسخه قدیمی خود را اصلاح کرده و بخش آموزشی را مجدد طراحی کرده است. یک ویکی جدید در بازی وجود دارد که شامل همه نوع اطلاعات مفید مورد نیاز شما می‌باشد، همچنین نکات راهنما و قابلیت دسترسی بازی برای تازه واردان بهبود پیدا کرده است.

بخش آنلاین بازی به صورت PVP و Cross-platform خواهد بود و بازیکنان می‌توانند با هر سیستم عاملی به نبرد با یکدیگر بپردازند. همچنین قابلیت ساخت و آپلود مد نیز از طریق Steam Workshop وجود خواهد داشت.

بازی Total War: Rome Remastered در تاریخ 9 اردیبهشت در Steam منتشر می‌شود. اگر این بازی را در استیم خریداری کنید به همراه آن نسخه قدیمی Rome: Total War Collection نیز دریافت خواهید کرد. نسخه قدیمی این عنوان دیگر فروخته نمی‌شود و اگر قبلا آن را خریداری کرده‌اید می توانید این نسخه ریمستر را تا 11 خرداد با نصف قیمت خریداری کنید.

نظر شما در ارتباط با این نسخه ریمستر چیست؟ آیا موفق خواهد شد؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها