اخبار

اولین Dlc بازی Crusader Kings 3 هفته آینده منتشر خواهد شد!

تنها دو روز به همراهی با وایکینگ‌ها مانده

این هفته سه شنبه اولین Dlc بازی Crusader Kings 3 توسط استودیو Paradox منتشر می‌شود و در حال حاضر هم اطلاعاتی از آن در دسترس می‌باشد، این Dlc برای کسانی که خواهان ساعت‌ها بازی بیشتر با وایکینگ‌ها هستند خبر خوب، و برای کسانی که فکر می‌کنند این اولین Expansion بزرگ بازی است خبر چندان خوبی نیست. در واقع این یک Flavor Pack است که از یک Expansion کمی کم محتواتر است.

بسته الحاقی The Northern Lords Flavor Pack از تصاویر هنری جدید، مدل‌های سه بعدی، موسیقی، رویدادها و ویژگی‌هایی مانند قلمروهایی که توسط جنگویان ماجراجو و بی نام نشان تاسیس شده اند. بنابراین می‌توان گفت که این Dlc صرفا تزئیناتی نیست. ما در بازی فعلی شاهد حملات وایکینگ‌ها هستیم و به نظر می‌رسد که این Dlc بیشتر بر روی بخش فرهنگی و بخش های دیگر، خارج از آتش زدن و حملات وایکینگ‌ها تمرکز کرده، بخشی‌هایی که ممکن است بسیاری به آن علاقه مند باشند.

با این حال اگر زیاد به وایکینگ‌ها علاقه‌ مند نیستید و تحت تاثیر قرار نگرفته‌اید، پس لازم نیست زمان زیادی را منتظر Dlc بعدی بمانید، چرا که به همراه این Dlc آپدیت بزرگ 1.3 بازی نیز منتشر می‌شود، پارادوکس در ماه گذشته اطلاعاتی هم راجع به آن منتشر کرد که از نظر موضوعی با بسته الحاقی Northern Lords مطابقت دارد.

در آپدیت 1.3، علاوه بر تغییرات آب و هوای زمستانی و چند تغییر در نقشه، از یک ویژگی شعر و یک سیستم دوئل جدید رونمایی شده که ویژگی شعر این امکان را به شما می‌دهد که چند بیتی به صورت تصادفتی شعر بگویید. خارج از تمام موارد ذکر شده، این آپدیت موارد بیشتری را پوشش می‌دهد و در واقع می تواند از دی ال سی Northern Lords جذاب‌تر هم باشد. 

4.3 6 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها