اخبار

پیش‌نمایش‌های GalCiv IV: Supernova Edition نوید یک بازی خوب را می‌دهند

بازگشت دوباره نسخه چهارم Galactic Civilizations

سری با سابقه Galactic Civilizations که در سبک استراتژی 4X ساخته شده بود، با چهارمین نسخه به میادین بازگشت. حال، با ورود به فصل پاییز، شاهد حضور دوباره این بازی در فروشگاه‌ها خواهیم بود. استودیوی استارداک (Stardock) می‌خواهد نسخه Supernova Edition این اثر را عرضه کند.

تیم سازنده قصد دارد آپدیت‌ها و بهبودهای فراوانی را به این بازی ویدیویی بیاورد تا تجربه‌ای مشابه با نسخه سوم را رقم بزند که 8 سال پیش عرضه شد. GalCiv IV در پلتفرم‌های مختلف از جمله Epic Games Store و Steam نقدهای مثبت و منفی زیادی دریافت کرد. طرفداران ژانر استراتژی نقدهایی به مکانیک‌های گیم‌پلی داشتند. با وجود کلیت خوبی که در گیم‌پلی بازی لحاظ شده بود، سیستم تصمیمات تاثیر چندانی روی روند آن نداشت.

به گفته استودیوی استارداک، GalCiv IV: Supernova Edition به نقدهای مربوط به گیم‌پلی رسیده کرده، آنقدری که می‌توان از این بهبودها به عنوان پایه ساخت یک دنباله جدید استفاده کرد. قابل توجه است که توسعه‌دهندگان بازی GalCiv II از جمله برد واردل (Brad Wardell)، طراح اصلی دو نسخه ابتدایی سری، در ساخت GalCiv IV: Supernova Edition نقش داشتند.

نسخه Supernova Edition این بازی از سیستم مبارزات نوبتی، نبردهای استراتژیک، راه‌های مختلف برای دستیابی به پیروزی، طراحی سفینه پیشرفته و… بهره می‌برد. با اینکه خبری از تاریخ انتشار دقیق این بازی روی Steam نیست، اما صفحه Epic Games Store بازی می‌گوید Supernova Edition به عنوان یک بسته گسترش‌دهنده برای GalCiv IV عرضه خواهد شد. با توجه به تمام این بهبودها، امکانات و پیشرفت‌ها، می‌توان به GalCiv IV: Supernova Edition فراتر از یک افزونه ساده نگاه کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها