اخبار

بازی گرند استراتژی Star Trek: Infinite در 20 مهر منتشر خواهد شد

پیشتازان فضا به سبک بازی‌های گرند استراتژی استودیو پارادوکس

در خرداد ماه سال جاری بود که استودیو پارادوکس (Paradox Interactive)، خالق سری بازی‌های گرند استراتژی محبوبی همچون Hearts Of Iron IV، از بازی Star Trek: Infinite رونمایی کرد. این بازی گرند استراتژی که شباهت بسیاری به بازی Stellaris این شرکت دارد، توسط استودیو Nimble Giant در دست توسعه است و اخیرا برای انتشار در تاریخ 12 اکتبر (20 مهر سال جاری) برنامه‌ریزی شده است. استودیو پارادوکس که ناشر این بازی خواهد بود، در توضیح این بازی که از محموعه تلویزیونی محبوب Star Trek: The Next Generation الهام گرفته نوشته است:

این بازی گرند استراتژی هیجان‌انگیز، بازیکنان را در نقش رهبران چهار قدرت منحصر به فرد در کهکشان قرار می‌دهد: فدراسیون متحد سیارات (The United Federation of Planets)، امپراتوری ستاره‌ای رومولان (Romulan Star Empire)، اتحادیه کارداسیان (Cardassian Union) یا امپراتوری کلینگون (Klingon Empire). بازی Star Trek: Infinite با وجود اینکه به رگ و ریشه و اِلِمان‌های دنیای پیشتازان فضا (Star Trek) پایبند مانده است، اما یکسری ویژگی‌های جدید و تازه نیز در کنار آن معرفی کرده است تا بازیکنان تازه وارد و صد البته طرفداران دنیای Star Trek از بازی نهایت لذت را ببرند و امپراتوری خود را گسترش دهند، اقتصاد را مدیریت کنند و با تمدن‌های کشف نشده مبارزه کنند.

این بازی در حال حاضر برای پیش‌خرید در فروشگاه استیم با قیمت 29.99 دلار در دسترس است که می‌توانید آن را از فروشگاه استیم کلاب در ریجن ترکیه خریداری کنید. با این حال، انتظار می‌رود این بازی بدون هیچ قفل به خصوصی منتشر و کرک شود. جالب است بدانید که این بازی یک روز پیش از پنجاه و هفتمین سالگرد اولین قسمت از محموعه تلویزیونی اصلی Star Trek معرفی شد. اولین قسمت از این سریال در 8 سپتامبر سال 1966 میلادی منتشر شد.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها