مقاله

تمامی فکشن‌های ایرانی قابل بازی در Hearts Of Iron IV

همراه با سناریوهای غیرتاریخی

بازی استراتژیک و هیجان‌انگیز Hearts of Iron IV، جزو مطرح‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های استراتزیک در ایران به حساب می‌آید که میزان این محبوبیت به اندازه‌ای است که همچنان پس از گذشت چند سال از انتشار این بازی، بازیکنان ایرانی همچنان از تجربه آن خسته نشده‌اند و شاید روزانه ساعت‌ها از وقت خود را صرف تجربه این عنوان می‌کنند. مسلما آپدیت مداوم بازی و انتشار دی‌ال‌سی‌های جدید دلیل زنده ماندن این بازی و در اوج بقای ماندش است، اما فراتر از این‌ها مادها وجود دارند که شاید در مواردی، محبوبیتشان فراتر از خود بازی اصلی و دی‌ال‌سی‌هایش رفته است و خیلی‌‌ها تنها خود بازی را به خاطر مادهای خاصش تجربه می‌کنند.

در این مقاله از استراتژیک کلاب، می‌خواهیم به طور خاص به مادهایی از این بازی بپردازیم که ایران را در خود دارند و به طور خاص بر روی کشور ایران کار کرده‌اند. مادهای بازی Hearts of Iron IV اغلب کل جهان را در برمی‌گیرند، به این معنی که تقریبا در تمامی مادها ما شاهد کشورمان ایران هستیم، اما بیشتر این مادها صرفا ایران را دارند و روی آن کاری نکرده‌اند و هیچ محتوای تازه‌ای ندارد. به همین دلیل، در این مقاله تنها سعی شده است که تنها مادهایی معرفی شوند که به طور خاص روی ایران کار کرده و برای آن محتوا اضافه کرده‌اند. در موارد خاص، اگر مادی در دوره خاصی از تاریخ باشد و ایران هم داشته باشد، صرف نظر از این موضوع آن ماد را در مقاله قرار می‌دهیم.

این فهرست با کمک تحقیق شخصی و منابع خارجی جمع‌آوری شده است. اگر مادی با دوره خاص یا جدیدی وجود دارد که در این فهرست نیست، در بخش نظرات نام ماد و حکومت آن را با ما در میان بگذارید تا ما با بررسی آن ماد، آن را به فهرست اضافه کنیم. امیدوارم این فهرست جامع برای شما مفید بوده باشد. اگر مادی وجود دارد که بخشی از تاریخ ایران را پوشش داده است و در این مقاله وجود ندارد، آن را با یک توضیحات مختصر در بخش نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید، ما در سریع‌ترین زمان ممکن آن را به این مقاله اضافه می‌کنیم.

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها