مقاله

بهترین مدهای Hearts Of Iron IV

از نگاه استراتژیک کلاب

بهترین مدهای Hearts Of Iron 4 کدامند؟ از میان بیش از 28,000 مد موجود کدام یک را برای لذت بخش تر کردن بازی باید انتخاب کرد؟

درست همانطور که Hearts Of Iron 4 همچنان پنج سال پس از عرضه محتوا دریافت می کند، کالکشن مدهای موجود Hearts of Iron 4 نیز رشد کرده و گزینه های بالقوه زیادی را به بازیکنان ارائه می دهد که بعضی از آنان می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند.

امروز ما تصمیم گرفتیم که بخش کوچکی از مدهای ساخته شده ای که ارزش وقت گذاشتن و بازی کردن را دارن را در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر دنبال یک تجربه جدید و سرگرم کننده هستید پیشنهاد می کنم که تا آخر این پست را مطالعه کنید.

بهترین مدهای HoI4 از نگاه استراتژیک کلاب

این لیست باتوجه به مقالات موجود در وب سایت های خارجی، نگاه شخصی خود، نگاه کاربران و در آخر صفحه ورکشاپ این بازی در استیم می باشد لذا در صورتی که فکر می کنید جای مدی در این لیست خالی هست توی کامنت ها با ما به همراه دلیل و تجربه خودتون به اشتراک بگذارید.

تمامی مدهای ذکر شده در لیست در سایت آماده دانلود هستند و اگر در وب سایت نباشند در سریع ترین زمان ممکن قرار می گیرند، همچنین برای نصب مدهای Hearts Of Iron 4 می توانید از این آموزش استفاده کنید.

لیست ما با تعدادی از مدهای تبدیل کلی (total conversion) و تاریخ موازی (alternate history) شروع می شود و با چند مد کوچک اما بسیار خوب دیگر ادامه پیدا می کند.

Kaiserreich

لیست رو با یکی از بهترین و محبوبترین مد HoI4 یعنی Kaisereich شروع می کنیم، این مد یک تاریخ موازی از جهانی ارائه می کند که در آن آلمان جنگ جهانی اول را پیروز شده است. همانطور که انتظار می رفت، با توجه به شرایط، مد با اضافه کردن چند ایالت و استان جدید دنیای بازی را به کل تغییر داده است، همچینن سیستم سیاسی بازی اکنون شامل محبوبیت احزاب و وزرا می شود. مد دارای بیش از 100 فوکوس تری جدید و مدل های 3D جدید برای تمام کشورهای موجود در مد است که می تواند یک تجربه بسیار عالی از این تاریخ موازی را به شما ارائه دهد.

Old World Blues

Old World Blues یک مد تبدیل کلی است که جهان Fallout را وارد HoI4 می کند. نقشه این مد یک نقشه کاملا شخصی سازی شده از آمریکای شمالی است که دارای 11300 استان و رشته کوه است که به عنوان زمین صعب العبور عمل می کنند، همچنین دارای یک سیستم جنگ پویا است که باعث می شود گروه های مختلف فعال بتوانند از ضعف حریف استفاده کنند و در زمان مناسب ضربه بزنند. مدلهای سه بعدی دقیق برای رباتها و زره پوشهای قدرت، مدلهای پیاده نظام منحصر به فرد برای گروههایی مانند NCR، لژیون یا Vault City، و دیگر فکشن های موجود در مد. شما می توانید با دانلود این مد از وب سایت ما به سال 2275 سفر کنید.

Expert AI

مد Expert AI برای آن دسته از بازیکنانی طراحی شده است که دیگر با هوش مصنوعی وانیل بازی به چالش کشیده نمی شوند. این مد به طور کامل و اساسی هوش مصنوعی بازی را در هنگام کار با طراحی دیویژن ها، تولید دیویژن، دیپلماسی، حملات دریایی و موارد دیگر بهبود بخشیده و کارکرد آن را به میزان قابل توجه ای دقیق تر و قوی تر کرده است. همچنین مد دارای یک سیستم فوکوس مصنوعی نوشتاری است که به هوش مصنوعی این اجازه را می دهد که در هنگام مواجه با دشمن از میان بیش از 400 گزینه مناسب استراتژیک گزینه ای را انتخاب کند که مناسب شرایط فعلی آن است. علاوه بر این، اگر شما برای یک چالش اضافی تر آماده باشید می توانید گزینه های موجود برای سختی را در کنار رفتار هوش مصنوعی و تمرکز نظامی شخصی سازی کنید.

The Road to 56

اگر به دنبال چندین راه جایزگزین و جدید برای پایان جنگ جهانی دوم هستید، این مد بهترین انتخاب شما خواهد بود! “The Road to 56” به شما امکان می دهد تا ملت خود را تا سال 1956 هدایت کنید، اما این دلیل محبوبیت بالای مد نیست، این مد برای تک تک کشورهای موجود در بازی یک فوکوس تری کاملا خاص طراحی کرده است و شما هیچ کشوری در این مد پیدا نمی کنید که فوکوس تری خاص نداشته باشد از ایران گرفته تا تبت! همچنین این مد دارای کلی ویژگی های دیگر شامل یک درخت فناوری گسترده در کنار واحدهای جدید، قوانین، کشورهای قابل آزاد سازی و کلی مورد دیگر است که پیشنهاد می کنم حتما این مد را تجربه کنید.

The Great War

همانطور که از نام آن پیداست، The Great War مدی است که بازی را به چند دهه قبل از آغاز جنگ جهانی اول منتقل می کند. این مد دارای سه سناریوی شروع به ترتیب در سالهای 1910، 1914 و 1919 می باشد که به شما این امکان را می دهد که هم در مرکز اروپا درگیری ها را کنترل و در کنار آن در رویدادهایی مانند انقلاب مکزیک یا شینهای نیز شرکت کنید. این مد به صورتی ساخته شده که جنگ جهانی اول را به صورت کاملا واقع گرایانه به شما ارائه دهد، به طوری که شما در سالهای اولیه و حتی زمان شروع جنگ، تنها سرباز و شاید تعدادی ماشین خواهید داشت و تانک و هواپیماها را باید به صورت تدریجی و در طول جنگ آزاد کرده و شروع به ساخت کنید. شما به چندین فوکوس تری ملی، سیستم سنگرکشی، گاز و بیش از 500 فناوری دسترسی خواهید داشت. همچنین شما می توانید به صورت چندین سناریو متفاوت جنگ را به اتمام برسانید اگر، مایل نباشید که دقیقا به صورت تاریخی پیش بروید.

Millennium Dawn: Modern Day

در میان تمام مدهای مدرن منتشر شده تا به امروز، مد Millennium Dawn را می توان به عنوان بهترین مد مدرن موجود معرفی کرد، مدی که علاوه بر اینکه نقشه جهان بازی را به جهان امروزی تغییر داد است همچنین نیز سیستم های اقتصادی و سیاسی جدیدی را در کنار فن آوری های جدید و فوکوس تری های جدید که متناسب دنیای مدرن هستند را معرفی کرده است. بازیکنان باید با مالیات ملی، بدهی و جناح های سیاسی داخلی کنار بیان و این در حالیست که مدل های جدید 3D، تغییر دوره را بهتر نشان می دهند. از ایرادات بزرگ این مد می توان به کرش کردن های بی دلیل در وسط بازی و نبود فوکوس تری برای بیشتر کشورهای مهم بازی مانند ایران اشاره کرد که امیدواریم در آینده برطرف شوند. رقیب جدی این مد Economic Crisis است که سازندگان آن به تازگی دوباره فعال شده اند و دارند بر روی نسخه جدید این مد کار می کنند.

Endsieg: Ultimate Victory

مد Endsieg: Ultimate Victory پنج سناریو شروع به HoI4 اضافه می کند که با جنگ جهانی اول آغاز می شود، با عملیات Barbarossa 1941 ادامه می یابد و با آلمان درآستانه شکست سال 1945 پایان می یابد. جدا از هوش مصنوعی بهبود یافته، مد همچنین سیستم جیره بندی و نفت را به عنوان منابعی برای افزایش سطح واقع گرایی اضافه کرده است.

Burnish Of Iran

Burnish Of Iran یک مد برای ایران در تایم لاین اصلی بازی است که می توان آن را کاملترین و بهترین مد برای ایران معرفی کرد، این مد دارای کلی اصلاحات و ویژگی های جدید برای ایران است که می تواند یک تجربه عالی و جذاب در نقش ایران را به شما ارائه دهد، از تغییرات مهم این مد می توان به فوکوس تری جدید، نام های تاریخی، بیش از 10 فرمانده برای ارتش، مدل سفارشی، افزودن 80 شهر به خاورمیانه و سایر موارد اشاره کرد.

BlackICE Historical Immersion

مد BlackICE Historical Immersion برای کسانی است که به دنبال یک چالش بیشتر همراه با دقت تاریخی اضافه شده هستند. این مد چندین واحد جدید و انواع تجهیزات، از جمله تانک، هواپیما و کشتی مخصوص آن کشور را برای کشورهای بزرگ بازی اضافه می کند. قوانین و سیاست ذر این مد گسترش یافته و به بازیکنان از نظر نحوه اداره کشور خود آزادی بیشتری ارائه می دهد، مانند تغییر در کاهش هزینه های تولید کارخانه ها.

Total War

Total War یک مد برای Hearts Of Iron IV است که گیم پلی بازی را بسیار چالشی و تاریخی تر می کند. این مد ساخت تجهیزاتی که بسیار برای بازیکن با ارزش است را گرانتر می کند. مدیریت اقتصاد و ایجاد روابط مناسب نیز بسیار حیاتی است، و این در حالی است که هوش مصنوعی روز به روز پیشرفت می کند و شما علاوه بر ساماندهی ارتش، باید به صدها رویداد جدید، رهبران و فوکوس ها نیز رسیدگی کنید که تمام اینها باعث جذابیات دو چندان این مد می شود.

Infection – A HOI IV Scenario

شروع جنگ جهانی دوم باعث ایجاد هرج و مرجی بزرگ در جهان شده، اما اگر زامبی ها را به آن اضافه کنیم چه اتفاقی می افتد؟ The Infection یک مد برای Hearts Of Iron IV است که سناریویی از حمله زامبی ها را به بازی اضافه می کند، گروهی بزرگ از زامبی ها که اگر به سرعت با آن مقابله نشود می توانند جهان را به طور کامل تسخیر کنند! درسته که این مد بسیار مد بزرگی نیست و تغییرات خاصی در بازی ایجاد نکرده اما با توجه به اینکه جنگ جهانی دوم نیز آغاز می شود و ادامه پیدا می کند، زامبی ها می توانند این جنگ را کمی جالب تر کنند. شما می توانید بین مبارزه با زامبی ها یا هدایت آنها یکی را انتخاب کنید، هدایت آنها هم کار بسیاری ساده ای است، تنها کاری که باید بکنید که که کل نقشه رو به رنگ خودتون در بیارید! البته باید بگم که کارتون خیلی ساده نخواهد بود و در این راه ممکنه با مشکلاتی هم مواجه بشید.

دیگر مدهای خوب HoI4

Player-Led Peace Conferences

World News

More Division Icons

Colored Puppets

Coloured Buttons

Thousand Week Reich

Cold War The Iron Curtain

Economic Crisis

Führerreich: Legacy of The Great War

لیست بهترین مدهای Hearts of Iron IV شما چگونه است؟ در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

4.3 6 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

10 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها