اخبار

بازی Men of War 2 تا سال 2024 تاخیر خورد

توسعه‌دهندگان به دنبال ارائه بازی‌ای بی‌مشکل هستند

سری بازی‌های سبک زمان واقعی (RTS) و تاکتیکی Men of War به عنوان یکی از جذاب‌ترین و البته خاطره‌انگیزترین سری‌ها به شمار می‌آید که تا به امروز عناوین بسیاری تحت نام‌های مختلف، اما با گیم‌پلی مشابه برای این سری بازی‌ها عرضه شده است. نسخه اول این سری قدیمی تحت عنوان Men of War در سال 2009 میلادی عرضه شد و اکنون بعد از سال‌ها، قرار است نسخه دوم این بازی عرضه شود، اما بر خلاف انتظارها، این بازی که قرار بود در ماه جاری منتشر شود با تأخیر مواجه شود و به انتشار در سال 2024 میلادی موکول گردید.

ساعاتی پیش استودیو سازنده Best Way و ناشر آن Fulqrum طی خبری اعلام کردند که این بازی به انتشار در سال آینده میلادی موکول گردیده است و هدف از این کار ارائه یک بازی بدون مشکل است. توسعه‌دهندگان در اعلامیه خود عنوان کردند که می‌خواهند بازی عرضه کنند که بازیکنان سزاوارش هستند، اما شاید واقعیت این باشد که این روزها همه درگیر بازی تازه منتشر شده‌ی Starfield هستند و احتمال می‌رود که توسعه‌دهندگان به دلیل ترس از این موضوع که ممکن است بازی آن‌ها تحت‌الشعاع Starfield قرار بگیرد و آن‌طور که باید دیده نشود، نسبت به انتشار نسخه دوم مردان جنگ درنگ کردند.

علاوه بر این، بازی در ماه‌های اخیر چندین آزمایش و بتای عمومی برگزار کرد و بازیکنان زیادی به تجربه‌ی آن پرداختند که این مسئله کمی این تأخیر را شک‌برانگیز می‌کند، به خصوص اینکه توسعه‌دهندگان در اعلامیه خود این‌گونه ذکر کردند که در آزمایش نهایی بازی با مشکلات داخلی مواجه شده‌اند. همچنین لازم به ذکر است که استودیو Best Way یک استودیوی اوکراینی است و جنگ جاری دو کشور اوکراین و روسیه ممکن است که مشکلاتی را برای استودیو سازنده به وجود آورده باشد، به خصوص اینکه تا پیش این اعلامیه، جنگ این دو کشور یک‌بار نیز باعث به تأخیر افتادن این عنوان شده بود.

در پایان، دلیلی که توسعه‌دهندگان به صورت رسمی اعلام کرده‌اند این است که بازیکنان انتظارات بالایی از این عنوان دارند و نمی‌خواهند یک بازی پر از باگ و مشکل عرضه کنند و به عقیده‌ی آن‌ها، تأخیر اگر در جهت بهتر کردن بازی باشد اقدام خوبی است. بازی Men of War 2 اکنون برای عرضه در سال 2024 میلادی در فروشگاه‌های استیم، اپیک گیم استور و سایر فروشگاه‌های دیجیتال برنامه‌ریزی‌شده است.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها