اخبار

بسته الحاقی مستقل بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun معرفی شد!

بسته الحاقی Aiko's Choice قرار است در اواخر سال 2021 منتشر شود.

جدیدترین بسته الحاقی بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun برای انتشار در اواخر سال 2021 برنامه ریزی شده است. این بسته که Aiko’s Choice نام دارد دنباله نسخه پیشین نمی‌باشد و یک بسته الحاقی مستقل است، به این معنی که برای اجرای آن نیازی به داشتن بازی اصلی ندارید. داستان آن مربوط به یکی از شخصیت‌های اصلی بازی به نام Aiko است، استاد استتار و حواس پرتی که می‌تواند خود را به عنوان یک شخص هنرمند مبدل کند.

استودیو Mimimi Games (توسعه دهنده) می گوید: “در حالی که Aiko مطمئن بود که زندگی قدیمی خود را پشت سر گذاشته است، اما دشمن جدیدی که عمیقاً به گذشته او متصل است، از زیر سایه ظاهر می‌شود تا او را به چالش بکشد. او به همراه دوستانش، گروهی از قاتلان مرگبار، برای شکار ارواح گذشته خود به راه می‌افتد.”

ناشر این بازی، Daedalic می‌گوید که شما برای لذت بردن از داستان Aiko’s Choice نیازی به بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun ندارید، اما توصیه می‌کند که برای درک بهتر داستان، حتما نسخه پیشین را تجربه کنید. این بسته الخاقی یک بار دیگر در ژاپن و در دوره ادو انجام می‌شود.

اطلاعات بیشتری از این بازی در دسترس نیست اما طبق گفته‌های استودیو Mimimi Games ما قرار است باری دیگر شاهد شخصیت های محبوب خود باشیم و بر داستان ناگفته Aiko بپردازیم. بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun یک عنوان بسیار موفق و لذت بخش است که اگر تا به حال آن را تجربه نکردید پیشنهاد می‌کنم که همین الان آن را دانلود کرده و بازی کنید، چرا که از دقیقه به دقیقه آن لذت خواهید برد.

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها