اخبار

بازی محبوب کماندو ها توسط کمپانی Kalypso Media خریداری شد!

برنامه های این کمپانی: قطعا بازی های جدید!

Commandos: Behind Enemy Lines یک بازی استراتژی در زمان واقعی(RTS) در دوره ی جنگ جهانی دوم بود که مقداری شبیه به Red Alert به نظر می رسید اما بسیار سخت تر بود. این بازی مرا یاد 20 سال پیش میندازد و تیکه هایی از این بازی را هم به یاد دارم، اما وقتی به صفحه استیم این بازی می روم، همه چیز را به یاد می آورم.

شاید به زودی حافظه خود را به روزرسانی کنم، همانطور که Kalipso Media، ناشر بازی محبوب Tropico بازی کماندوز را خریده است!
در یک بیانیه، کالیپس از “توسعه بازی های کاملا جدید برای همه سیستم عامل ها” صحبت می کند و از ارتقا بازی های به اصطلاح قدیمی به طور وسیع و گسترده سخن می گوید. در کل بخوایم این بیانیه رو خلاصه کنیم منظورشان این است که ما در عصری از بازی ها هستیم که یا جدید هستند و یا ریمسترد شده اند!

کالیپسو در کنار به‌دست آوردن حق توسعه نسخه اول یعنی Commandos: Behind Enemy Lines، حق سایر نسخه‌های این سری را هم به‌دست آورده، از بسته الحاقی بازی اول یعنی Beyond the Call of Duty و Commandos 2: Men of Courage (که موتور گرافیکی سه بعدی را به سری معرفی کرد) تا Commandos 3: Destination Berlin و Commandos: Strike Force (که یک اثر اول شخص بود). در کنار این بازی‌ها که کالیپسو قصد دارد برای تمامی پلتفرم‌های امروزی بهینه‌سازی و منتشر کند، در آینده بازی‌های جدیدی هم از این سری برای پلتفرم‌های مختلف تهیه خواهد شد.
در کنار بازی‌های کماندوز، کالیپسو حق دو بازی دیگر Pyro Studios یعنی Praetorians و Imperial Glory را هم خریداری کرده.

در اینجا سایمون هلویگ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت کالیپسو گفت: “ما احترام زیادی برای آنچه که تیم Pyro Studios در طول تاریخ استودیوشان انجام داده و ایجاد کرده است، بنابراین ما این را به عنوان یک مسئولیت برای خود می خواهیم برای احیای بیشتر این بازی های محبوب برای طرفداران در سراسر جهان تلاش کنیم و آن را توسعه دهیم.

Ignacio Pérez، بنیانگذار Pyro Studios گفت: “ما برای یک مدت طولانی به دنبال یک شریک مناسب برای ادامه محصولات و مارک هایمان هستیم. Kalypso دارای تخصص و تجربیات زیادی در بازبینی عناوین دارد و ما خوشحال هستیم که با یک همچین کمپانی همکاری خواهیم کرد. “

در آخر امیدواریم که ما دوباره شاهد یک کماندو دیگر اما با یک گرافیک بسیار بالا باشیم که بتوانیم خاطرات شیرین کودکی خود که با این بازی داشتیم را، دوباره زنده کنیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها