اخبار

نسخه کامل بازی Dune: Spice Wars در هفته جاری منتشر خواهد شد

به همراه یک فکشن جدید

بازی Dune: Spice Wars که در سبک 4X و زمان واقعی (RTS) است بر اساس رمان تلماسه (Dune) ساخته‌ی فرانک هربرت ساخته شده است، قرار است در تاریخ 14 سپتامبر (23 شهریور) از دسترسی زودهنگام خارج می‌شود و نسخه کامل و نهایی شده‌ی آن منتشر خواهد شد. این بازی که اولین بار در سال گذشته منتشر شد، ترکیبی شگفت‌انگیز از دو ژانر استراتژیک است که توسط استودیو Shiro Games که بازی فوق العاده جذاب Northgard را در کارنامه خود دارند ساخته شده است.

بازی Dune: Spice Wars تنها بر روی مبارزات سبک زمان واقعی آن تاکید ندارد و در کنار این امکان را به شما می‌دهد تا سیاره بیابانی آراکیس (Arrakis) را کاوش کنید و با سایر جناح‌ها به تعامل بپردازید. بازی مسلما برای کسانی که کتاب‌ تلماسه را مطالعه کرده‌اند و یا حداقل فیلم سینمایی ساخته شده از آن را تماشا کرده‌اند، به میزان قابل توجهی جذاب‌تر خواهد بود. این بازی قرار است در زمان عرضه‌ی نهایی خود، دارای شش فکشن باشد که به ترتیب شامل فکشن‌های House Atreides, House Harkonnen, House Corrino, Fremen, Smugglers و فکشن جدید House Ecaz می‌شود.

شما قادر خواهید بود کنترل آن‌ها را در مبارزات آفلاین یا آنلاین چند نفره به دست بگیرید، یا از طریق یک کمپین گسترده که حالت Conquest Mode نام دارد، یکی از فکشن‌های ذکر شده را هدایت کنید. حالت Conquest مجموعه‌ای از سناریوهای تک نفره به عنوان یکی از چهار جناح بزرگ بازی است که شما را با موقعیت‌های منحصربه‌فرد و مجموعه‌ای از چالش‌ها روبه‌رو می‌کند که بسته به نوع عمل و تصمیمات شما تغییر پیدا می‌کند. این بازی به طور کلی یکی از بازی‌های جذاب استراتژیک است که اگر تاکنون نسبت به تجربه‌ی آن اقدام نکرده‌اید، می‌توانید در 23 شهریور با انتشار نسخه کامل آن به تجربه‌ی آن بپردازید.

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها