دانلود مد War of the Worlds

هماهنگ با ورژن 1.9 بازی

دانلود مد War of the Worlds
مد برای بازی: Hearts Of Iron IV
تاریخ انتشار: -
آخرین بروزرسانی: -
حجم مد: 58 مگابایت
تعداد سابسکریپشن‌ها: -
مرجع دانلود و بررسی مد
آموزش نصب مد
دانلود مستقیم و نیم بها
دریافت آخرین آپدیت‌ها
اشتراک ارزان و به‌صرفه

درباره مد

“ما می دانیم که در اوایل قرن بیستم، این جهان توسط هوش هایی بزرگتر از انسان و در عین حال مانند خودش، فانی از نزدیک تحت نظر قرار گرفته بود، مردم آسوده و راضی از زندگی خود در مورد کارهای کوچک خود به این طرف و آن طرف می رفتند. آرام و با اطمینان به زندگی خود ادامه می دادند اما نمی دانستند که این آغاز یک پایان است…

آنها نمی دانستند که موجوداتی بیگانه این زمین را با دیدی شووم تحت نظر گرفته اند و به آرامی در حال پیاده کردن نقشه های خود علیه ما انسان ها هستند. در سال سی و نهم قرن بیستم ناامیدی بزرگ به وجود آمد. اواخر ماه اکتبر بود. در این عصر خاص، 30 اکتبر، سرویس کراسلی تخمین زد که سی و دو میلیون نفر از رادیوها در حال گوش دادن بودند…”

بازی دارای 3 سناریو مختلف برای شروع است:

1936 شروع:

برای تضمین حضور مریخی ها، از ایالات متحده آمریکا شروع کنید و تا اکتبر 1938 به طور معمول بازی کنید. در همین حوالی است که ایونت حمله آنان باید نشان داده شود، گزینه پایین را انتخاب کنید (نام گزینه: “Its only a matter of time”). حدود یک ماه صبر کنید و مریخی ها باید حمله خود را آغاز کنند.

برای بازی در نقش مریخی ها از سال 1936 گزینه پایین را در ایونت حمله انتخاب کنید (به نام “We should try and make peace”).

1938 شروع:

کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و شروع کنید، جنگ باید بلافاصله پس از لودینگ شروع شود. اگرچه این ساده ترین روش برای شروع بازی در این مد است اما سازنده مد پیشنهاد کرده که حتما از سال 1936 شروع کنید تا هیچ ایونتی رو از دست ندید.

1939 شروع:

کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و شروع کنید، اگر ایالات متحده را انتخاب می کنید مراقب باشید زیرا آنها بسیار نزدیک به تصرف هستند. این به بازیکنانی توصیه می شود که می خواهند بازی سخت تری در نقش انسان داشته باشند یا می خواهند با فکشن مریخی ها سریع تر پیروز شوند و دنیای بعد از آن را ببینند.

امتیاز دهید
بدون امتیاز از 0 رأی
به اشتراک بگذارید

آموزش نصب مد های Hearts Of Iron IV 
مدی که دانلود کرده اید را در مسیر زیر کپی کنید. ( اگر پوشه مد نبود آن را بسازید )

C:Users*Username*DocumentsParadox InteractiveHearts of Iron IVmod

بعد از آن لانچر بازی را اجرا کنید و از سربرگ مد، بروی مد کلیک کنید تا تیک آن زده شده و در بازی فعال شود.

اگر ورژن مد با ورژن بازی یک نبود از طریق این آموزش ورژن آن را تغییر دهید.

مد را به تنهایی اجرا کنید و دیگر مد ها را هنگام اجرا غیرفعال کنید.

نظرات (۳)

  • سلام لطفلا نسخه جدید مد Führerreich: Legacy of the Great War و Old World Blues بزارید

    این نظر مفید بود؟
  • درود و خسته نباشید، من این دانلود کردم و نصبش هم کردم زمانی که رفتم توی لانچر برای فعال سازیش میگفت این مود ورژنش با مال من یکی نیست درحالی که ورژن بازی من آخرین ورژنه و ورژن مود زده ۱.۸، لطفا رسیدگی کنید

    این نظر مفید بود؟

مدهای مشابه