مد بازی Mount & Blade II: Bannerlordمعرفی و دانلود مد

دانلود فارسی ساز بازی Mount And Blade II Bannerlord

نسخه Demo 1.0.1

معرفی مد

تست شده با ورژن هایی 1.6.0 و 1.6.1

این فارسی ساز حاصل زحمات جناب رضا کریمی نیا است و استراتژیک کلاب صرفا پخش کننده این فارسی ساز است و هیچ دستی در روند تهیه این فارسی ساز نداشته است. جهت انتقاد، پیشنهاد و همکاری، به آی‌دی ایشون general_Karimi@ در تلگرام پیام دهید.

تغییرات آپدیت 1.0.1 Demo:

  • فارسی سازی نام تمامی روستا‌ها
  • ترجمه داستان تمامی پادشاهی‌ها
  • اضافه شدن ترجمه برخی از مکالمات
  • رفع برخی از ترجمه نادرست کلمات 
  • ترجمه 40 درصد از منو‌های بازی

این فارسی ساز نسخه Demo و ابتدایی است، پس انتظار یک فارسی ساز کامل را نداشته باشید، من قصد دارم با آپدیت کردن فارسی ساز تمام بخش‌های بازی را ترجمه کنم. فارسی سازی این بازی یک کار غیر ممکن بود چون اولا این بازی زبان عربی و فارسی نداشت و اگر متن‌های انگلیسی بازی رو به فارسی تغییر می‌دادم به جای حروف فارسی مربع‌های توخالی و علامت سوال در بازی ظاهر می‌شد.

برای همین مشکل، یک فونت و قلم جدید ساخته شد که می‌توان با آن بازی را فارسی کرد اما مشکلاتی هم دارد که شامل موارد زیر است:

  1. کلماتی را که می‌نویسم در بازی حروف ان برعکس می‌شود و برای این مشکل از فعالیت معکوس استفاده کردم که این مشکل را برطرف کرد.
  2. حرف‌های کلمات در بازی به هم نمی‌چسبند و برای این مشکل از روش خاصی استفاده کردم که این مشکل را هم برطرف کرد.
  3. بعضی از کلمات در زبان فارسی هستند که در زبان عربی نیستند، مانند گ، پ و….. تا حد امکان از کلماتی که این حروف را دارند استفاده نکردم یعنی از معادل استفاده کردم، ولی برای کلماتی مانند پیش‌بینی کلمه معادل پیدا نکردم و بجای اون بیش‌بینی را قرار دادم که مشکل زیاد جدی نیست.
  4. مهم ترین مشکل این فارسی ساز این است که جمله‌هایی که بیشتر از یک خط هستند بجای اینکه بالا به پایین نوشته شوند پایین به بالا هستند و اگر از فعالیت معکوس استفاده کنم چپ و راست کلمات جا‌به‌جا می شود  و برای این مشکل راه حلی پیدا نکردم، بنابراین شما باید متن‌هایی که بیشتر از یک خط هستند را پایین به بالا بخوانید.
  5. بازی در دسترسی زود هنگام است یعنی بازی مدام اپدیت جدید منتشر می‌کند و بخش‌هایی به بازی اضافه می‌کند که به زبان انگلیسی نیاز است، این یعنی برای هر اپدیت بازی باید فارسی ساز هم اپدیت شود.

فارسی سازی این بازی بسیار زمان بر است و چیزی حدود 18 هزار خط متن دارد! همچینن به دلیل استفاده بنده از فعالیت معکوس، این پروسه زمان‌بر‌تر هم می‌شود. با این حال، در اینده نه چندان دور تمام بخش‌های این بازی به فارسی ترجمه خواهند شد.


تصاویر مد


بخش دانلود

دانلود فارسی ساز

دانلود فارسی ساز بازی Mount And Blade II Bannerlord

دانلود بازی 
دانلود بازی Mount And Blade II
پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن فارسی ساز Demo 1.0.1
ورژن بازی

هماهنگ با ورژن های

1.6.0 و 1.6.1

حجم 1.41 مگابایت

آموزش نصب فارسی ساز

فارسی ساز را از حالت فشرده خارج کنید و به پوشه Modules بازی انتقال دهید و بعد از طریق لانچر TaleWorlds.MountAndBlade به سربرگ مد‌ها بروید و مد فارسی ساز را فعال کند و زبان بازی را به عربی تغییر دهید.

4.4 42 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

91 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها