این مد از چندین بخش تشکیل شده است که به صورت کلی به نبردهای ویتنام در سال 1979 و همچنین نبرد میان چین و ویتنام اختصاص دارد. علاوه بر اضافه شدن فکشن ها و سلاح های جدید، بسیاری نیروی جدید در بخش ادیتور بازی وجود دارند که بازیکنان می توانند با استفاده از آنها مراحل خود را طراحی کنند. همچنین یک بخش کمپین نیز در مد موجود است.
به صورت خلاصه اگر بخواهیم این 3 فایل را بررسی کنیم:
Red War: فایل های اصلی مد و به نبرد میان چین و ویتنام می پردازد.
Khmer Rouge: این مد در سال 1979 جریان دارد.
Vietnam People Army: یک فکشن جدید برای ادیتور بازی اضافه می کند.
نظرات (۱۱)
سلام من مد اولی ریختم ویتنام شروع میکنم بعد ۵ دقیقه ارور میده میپره بیرون-ورژن بازی ۱۵-۰۵-۲ است از خود سایتتون دانلود کردم راهنمایی کنین
من مود هارو تک تک میتونم اجرا کنم اخه همه مود ها اسم پوشه هاشون مثل همه نمیشه همشونو یجا گپی کرد لطفا بگید چطوری سه تا شو اجرا کنم
چگونه مد هارو فعال کنم دانلئود کردم فشرده هم در اوردم چگونه فعال کنم
تغییر در انفجار ها هم ایجاد میشود؟
چرا فقط تو مراحل تانک زرهی هست توی بخش lan فقط سربازه میشه آورد
سلام من داخل مد اولی که میرم در بخش ویتنام بعد از حدکد ده دقیقه خود به خود از بازی خارج میشه و یه ارور میده علتش چیه؟