City Buildingدانلود بازی

دانلود بازی Workers & Resources: Soviet Republic

ورژن 0.8.4.19

درباره بازی

سبک بازی: City Building
تاریخ انتشار بازی: 15Mar, 2019
سازنده: 3Division
ناشر: 3Division
نمره متا:  | استیم: 9


معرفی بازی

همه جنبه های جمهوری خود را با اقتصاد برنامه ریزی شده، از جمله منابع معدن، تولید کالاها، ساخت و ساز، سرمایه گذاری و شهروندان نیز مدیریت کنید. مجتمع های صنعتی خود را با ایستگاه های بارگیری و تخلیه، انبارها، انبارها و کارخانه ها ایجاد کنید. ایجاد زیرساخت ها و مدیریت ترافیک آن از جمله راه ها، راه آهن، پیاده روها، سیم کشی و خطوط لوله. این زیرساخت ها را به کارخانه ها، خانه ها و انبارها متصل کرده و کارآمدترین اتصالات را برقرار کنید.

مکان های تفریحی را برای زندگی سعادتمندان مردم خود مانند زمین های بازی، سینما، میخانه ها و مغازه ها فراهم کنید و یک مکان بسیار عالی برای زندگی آنان بنا کنید. شهروندان خود را برای دریافت ذغال سنگ، آهن و منابع طبیعی دیگر به معدن بفرستید. یا آنها را برای برداشت محصول به مزارع بفرستید. یا آنها را به کارخانه‌ها ببرید تا کالاهای اساسی تولید کنید.

از ساختمان ها و وسایل نقلیه معتبر شوروی و همچنین مناظر واقع بینانه دهه 60 تا 90 لذت ببرید. به روشی که می خواهید بازی کنید! شما می توانید روی گرفتن منابع طبیعی یا محصولات متمرکز شوید و برای پول تجارت کنید. یا می توانید یک جمهوری خودکفا بسازید. یا می توانید با استفاده از پول / منابع نامحدود از حالت SandBox آسان استفاده کنید و از ساخت و ساز لذت ببرید.

شبیه سازی اقتصادی. قیمت منابع موجود در بازار جهانی به مرور زمان که شما بازی می کنید، تغییر می کند، روزی می توانید 100 دلار در هر تن فلز را بفروشید یا بخرید ، اما در طی چند ماه این هزینه می تواند به 200 دلار افزایش یابد یا به 50 دلار کاهش یابد. قیمت همه چیز به هزینه کار و منابع متصل است. افزایش سختی در بازی. هرچه قیمت ها تغییر می کنند، مطالبات شهروندان نیز تغییر می یابد، و شما به منابع بیشتری نیاز دارید تا آنها را خوشحال کنید و آنها را وادار به کار کنید


 تصاویر بازی


بخش دانلود

دانلود بازی

دانلود بازی Workers & Resources: Soviet Republic

آپدیت ها آپدیتی منتشر نشده

 

پرسش و پاسخ

به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی 0.8.4.19
حجم 1.7 گیگابایت

سیستم مورد نیاز

MINIMUM:

    • OS: Windows 7, Windows 8, Windows 10
    • Processor: 2,5 GHz Dual Core
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: DirectX 11 compatible gaming graphics card (2GB RAM or more). Integrated graphics card (like Intel) are not supported
    • Storage: 5 GB available space
    • Sound Card: DirectX compatible
3.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

12 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها