سلسله های زیر قابل بازی هستند: سلسله مینگ (چین)، پادشاهی جزون (کره)، یوان خاناته (مغول)، جیورا های آسیایی (Jurchens / Manchu) و بسیاری کشور دیگر….
اکثر مناطق جورن، تبت و مغول جاده ای ندارند. در نتیجه جا به جا شدن زمان زیادی خواهد برد، به خصوص اگر با ارتش غیر سواره نظام باشد! از لحاظ تاریخی کره ای ها زمانی که نیروهای دشمن حمله می کردند، تمایل داشتند فرار کنند، چرا که واحدهای کره ای برای جناح غیر کره ای مبارزه نمی کنند. جناح ها و قبیله های دیگر بیشتر مایل به پیوستن به ارتش خارجی هستند.
نظرات (۱۲)
سلام مد رو نصب و اجرا کردم ولی قلعه ها توی بعضی قلمرو ها بالا نمیا فقط عکس پرچم میاد چی کار باید کرد؟
سلام اگه میشه ماد التیمیت ایمرسیو رو قرار بدید
سلام . من بعد اینکه مد رو نصب کردم . ازش خوشم نیومد و پاکش کردم اما الان گیمم صدا نداره
دوباره مد رو ریختم ولی باز همونه
مد باگ و کرش نداره ؟
پس چرا روی عکس یونیت ها هیچی نیست
سلام این مد روی total war shogan 2 fall of samurai اجرا میشه?
با سلام خدمت شما دوستان عزیز ، درباره نصب مود در بازی shogun 2 خواستم بگم که من از روش اول نتونستم برم چون نرم افزار mod manager رو که باز می کردم و هرچی روی گزینه game می زدم کار نمی کرد ، به همین دلیل مجبور شدم از روش دوم برم توی این روش مود هایی که یک فایل pack دارند درست نصب می شدن مثل مود Portuguese Faction ، اما مود هایی مثل Morning Sun که شامل سه تا فایل pack هستند رو چه جوری باید نصب کنم؟
اگه هم درباره مشکل نرم افزار mod manager راه حلی هست لطفا راهنمایی بفرمایید.
با تشکر