Cold War Enhancement یکی از جامع ترین و فعال ترین مد برای بازی Victoria II است که بازی را وارد دوران جنگ سرد و فراتر از آن می کند. این حالت نهایی جنگ سرد با مجموعه ای از ویژگی های خاص مانند بلوک های ایدئولوژیک، مؤسسات بین المللی پویا و زنجیره های استعمار برای شبیه سازی دقیق جنگ جهانی و جنگ پس از جنگ سرد است. پیشنهاد می کنم این مد را حتما تجربه کنید.
مد برای بازی:
Victoria II
تاریخ انتشار:
-
آخرین بروزرسانی:
-
حجم مد:
337 | 397 مگابایت
تعداد سابسکریپشنها:
-
مرجع دانلود و بررسی مد
آموزش نصب مد
دانلود مستقیم و نیم بها
دریافت آخرین آپدیتها
اشتراک ارزان و بهصرفه
درباره مد
مدی که دانلود کرده اید را در مسیر زیر کپی کنید. ( اگر پوشه مد نبود آن را بسازید )
C:Users*Username*DocumentsParadox InteractiveVictoria IImod
بعد از آن لانچر بازی را اجرا کنید و از سربرگ مد، بروی مد کلیک کنید تا تیک آن زده شده و در بازی فعال شود.
اگر ورژن مد با ورژن بازی یک نبود از طریق این آموزش ورژن آن را تغییر دهید.
مد را به تنهایی اجرا کنید و دیگر مد ها را هنگام اجرا غیرفعال کنید.
نظرات (۷)
سلام مود رو لانچر میاد ؟ من میخوام دانلود کنم کسی می تونه بگه ؟
آقا چرا خودتون مثل سایتای دیگه با آخرین ورژن بازی مچ نمیکنین ایم مودو
سلام من همه چیزشو کردم جای درست کپی کردم ولی تو لانچر بازی نمیاد راهنمایی کنید
سلام.
وقتی پوشه و فایل مود رو داخل
Documents\Paradox Interactive\Victoria II\mod
میریزم
تو چک باکس لانچر ، مود میادش و من انتخابش میکم ولی رو بازی تاثیری نمیزاره!
وقتی هم توی
C:\Games\Victori II Heart of Darkness\mod
میریزمشون باز مود تو لانچر میاد و انتخابش میکنم ولی موقع بالا اومدن بازی ، بازی کرش میکنه.
کمک میخواستم.
در ضمن یه نسخه جدیدتر هم اومده:
https://www.moddb.com/mods/victoria-2-cold-war-enhancement-mod/downloads/cwe-mod-version-111