پس از یک دهه جنگ شدید در ایبریا و ایتالیا، فرمانده بزرگ هانیبال مجبور به عقب نشینی به آفریقا شده است. کارتاژ علیرغم پیروزی های فراوان بر رقیب خود، رم، به شدت ضعیف شده و قمار جسورانه آن در ایتالیا به خاک تبدیل شده است. ماسینیسا، اولین پادشاه نومیدیا، سرزمین های خود را قدرتمند کرده و قدرت کارتاژ را در آفریقا بیشتر تضعیف می کند. رم خود را به عنوان قدرت غالب در مدیترانه غربی می یابد، اما هنوز خود را در برابر جانشینان اسکندر آزمایش نکرده است.
علیرغم موقعیت قدرتمند آن، صلح در جمهوری ممکن است هنوز دور باشد. رم مصمم است که به دلیل تخلفات اخیر خود و پشتیبانی از هانیبال، امتیاز خود را با مقدونیه تسویه کند، ابتدا باید با تهدید نزدیکتر به خانه خود مقابله کند، به شکل گال های سیزالپین سرکش که از سال 218 قبل از میلاد شورش کرده اند. با وجود قلمرو جدید در هیسپانیا، ثروت بیشتری از هر زمان دیگری خزانه آن را پر می کند.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
آنتیوخوس سوم از زیر سلطه شرق بازگشت و دست کم برای هم اکنون امپراتوری گسترده سلوکی را متحد کرد. ساتراپی های شرقی دوباره به جای خود بازگردانده شده اند و اکنون به عنوان Client States عمل می کنند، در حالی که ارمنستان به دو قسمت تقسیم شده است. پادشاهی بطلمیوسی به جنوب افتخار می کند و حکومت سلوکیان را در منطقه به چالش می کشد.
در شمال، انبوهی از سکاها سرزمین های خود را مورد تجاوز قرار می دهند. فشار نصب شده باید به نتیجه برسد و بازنده باید خانه جدیدی پیدا کند. مقدونیه، سایه ای از شکوه سابق خود، باید تجمع کند تا بار دیگر بر یونان تسلط یابد. این سهم ها بسیار زیاد است، زیرا بقای بسیاری از پادشاهی های باستان اکنون روی لبه چاقو است. چه کسی برای هزار سال آینده حکومت خواهد کرد؟
کمپین Ancient Empires با بیش از 148 فکشن و 45 فکشن قابل بازی، عمیق ترین تجربه ممکن را ارائه می دهد.
نظرات (۱۴)
مد بدون هیچ مشکلی ران میشه
این مود نسخه قدیمی هست لگر لطف کنید و جدیدشو بذارید
سلام خسته نباشید
من ۳ کا فایل پک ۲ رو دانلود کردم(۲ تا ۴ گیگ و یدونه ۲۰۰ مگ)
اکسترت کردم و فایل رو وارد پوشه دیتا کردم با مد منبجر هم لانچ میکنم ولی باز همون اتیلا باز میشه بدون هیچ تغییری
لطفا راهنمایی کنید….
سلام تو استیم زده رو ورژن های کرکی اجرا نمیشه درسته؟؟ شما امتحان کردید؟
سلاممن این مود رو دانلود کردم ولی موقع اکسترکت ارور میده و میگه تو دیسک جا نیست یعنی چی
چرا اینتوری میشه
کار میکنه؟ من هر ورژنی گرفتم بی استیم نمیاد بالا انگار