مد بازی Sims 4معرفی و دانلود مد

دانلود ماد Royalty برای بازی The Sims 4

ورژن 2.8.3 هماهنگ با آخرین ورژن‌های منتشر شده

معرفی مد

ماد Royalty یکی از مادهای قدیمی و خوب بازی Sims 4 است که به شخصیت شما این امکان را می‌دهند تا یک اشراف‌زاده باشد. از سلطنت حاکم، شاهزاده خانم‌ها و اشراف گرفته تا خانواه‌های سلطنتی نامشروع و رعیت‌های کثیف. این ماد بازی شما را به یک بازی سلطنتی تبدیل می‌کند و در کنار یکسری بازیکنان تاریخی و دیگر ویژگی‌های جذاب اضافه کرده است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

ویژگی‌های ماد Royalty برای بازی The Sims 4

  • پادشاهان: هنگامی که موسس سلطنت خود را ایجاد کردید، می‌توانید ویژگی اشراف‌زاده را به آن‌ها بدهید. سپس می‌توانند با کلیک بر روی آن‌ها و رفتن به منوی پای (pie menu) و انتخاب گزینه “titles”، به سایر شخصیت‌های مهم زندگی خود و خاندان عناوین اعطا کنید.
  • مشاور سلطنتی: پادشاهان شما به یک مشاور سلطنتی نیاز دارند تا در انجام کارهای مختلف به آن‌ها کمک کند. شما می‌توانند این نقش را به یک شخصیت خاص در خاندان از طریق منوی پای بدهید.
  • مورد ستایش یا تحقیر قرار گیرید: بر اساس تعاملات پادشاهان شما با دنیای خود، آنها این شانس را دارند که به یک سلطنت محبوب یا ظالم مورد نفرت تبدیل شوند! شخصیت‌های اطرافشان یا از بودن در کنارشان خوششان می‌آید یا از آن‌ها متنفرند. این مالیات‌ها را خیلی بالا نبرید! بر روی شهرت شما تاثیر می‌گذارد.
  • عناوین قابل تغییر و سفارشی‌سازی: می‌توانید عنوانی را که بالای سر شخصیت‌های سلطنتی شما ظاهر می‌شوند را تغییر دهید.
  • وارثان: کرون رویالز را می توان به عنوان وارث اعلام کرد! از پادشاه خود بخواهید روی آن‌ها کلیک کند و در زیر منوی عنوان پای گزینه‌ای برای انجام این کار پیدا خواهید کرد.
  • مالیات: پادشاه شما مالیات‌ها را کنترل می‌کند و می‌تواند آن‌ها را به میزان دلخواه خود افزایش و کاهش دهد. هر چند افزایش مالیات باعث منفور شدن آن‌ها می شود! جایی که کاهش مالیات آن‌ها را در موقعیت بهتری در کنار مردم خود قرار می‌دهد. مالیات را می‌توان هر جمعه یک بار از مشاور سلطنتی دریافت کرد.
  • اشرافیت: پادشاه بدون اشراف آن‌ها چیست؟ پادشاه شما می‌تواند به هر کسی که شایسته می‌داند، اشراف‌زادگی ببخشد. اشراف زادگان می توانند از طریق سیستم شهرت Get Famous از بارون تا کنت و مارکیز بالاتر بروند.
  • خدمتکاران: خدمتکاران می‌توانند هم به خانواده‌های سلطنتی و هم به اشراف خدمت کنند. برای به کار گیری آن‌ها، روی آن شخصیت خدمتکار کلیک راست کنید و گزینه Call Upon Servants را بزنید. آن‌ها را می‌توان در نقش‌های مختلف قرار داد تا به بهترین شکل برای خاندان شما مناسب باشد.

و کلی ویژگی‌های دیگر…


تصاویر مد


بخش دانلود

دانلود مد دانلود ماد Royalty برای بازی The Sims 4
دانلود بازی مد بازی را ندارید؟ برای دانلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن مد ورژن 2.8.3
ورژن بازی هماهنگ با آخرین ورژن‌های منتشر شده
حجم 83 مگابایت

آموزش نصب مد

پس از دانلود ماد مورد نظر خود، باید ابتدا آن را به وسیله نرم‌افزار Winrar از حالت فشرده خارج کنید. پس از آن باید ماد خود را که دارای فایل‌هایی با پسوند .package و .script است را به پوشه Mods بازی منتقل کنید که در مسیر زیر قرار دارد و اگر وجود نداشت خودتان باید آن را بسازید:

 /Documents/Electronic Arts/The Sims 4/Mods

پس از آن، بازی Sims 4 را راه‌اندازی کنید و در بازی یا لانچر آن مسیر زیر را دنبال کنید:

Options > Game Options > Other

پس از اینکه وارد بخش Other شدید، تیک گزینه‌ی “Enable Custom Content and Mods” را بزنید تا بازی مادها را شناسایی کنید و شما بتوانید مادهای مورد نظرتان را فعال کنید.

پس از انجام مراحل بالا، باید وارد پوشه ماد شوید و در آنجا، پوشه Auto-Classes را باز کنید. در داخل آن پوشه شما باید صرفا یکی از موارد زیر را انتخاب کنید و دو مورد دیگر را پاک کنید. انجام این‌کار بسیار مهم است و اگر انجام ندهید، ماد با مشکل مواجه خواهد شد. این سه مورد به شرح زیر هستند:

  • Cash & Lot Value: صفات کلاس شخصیت‌ها را بر اساس پول نقد خانگی شخصیت‌ها و ارزش لات (Lot) آن‌ها مشخص می‌کند.
  • Cash Only: صفات کلاس شخصیت‌ها را فقط بر اساس پول نقد خانگی شخصیت‌ها مشخص می‌کند.
  • Lot Value Only: صفات کلاس شخصیت‌ها را فقط بر اساس ارزش لات آن‌ها مشخص می‌کند.

پس از آن، شما باید به سراغ نصب XML Injector و Trait tracker بروید که برای اجرای ماد نیاز هستند. ابتدا XML Injector را بر روی همین کلیک که آبی شده بزنید و دانلود کنید. پس از آن، آن را از حالت فشرده خارج کنید و وارد پوشه آن شوید. در داخل پوشه، دو فایل زیر را کپی کنید:

پس از آن، دو فایل کپی شده را در پوشه Mods خود کنار پوشه ماد Royality قرار دهید. پس ار آن، کافی است که در لانچر بازی در بخش Others، گزینه Script Mods Allowed را بزنید. اکنون XML Injector نصب شده و حالا باید به سراغ نصب Trait tracker برویم. پس از دانلود Trait tracker با کلیک بر روی اسم آن که اکنون آبی شده، آن را دانلود و سپس بدون آنکه آن را از حال فشرده خارج کنید، کپی‌اش کنید و آن را در کنار پوشه ماد در مسیر Mods قرار دهید. در نهایت، پوشه Mods شما باید به شکل زیر باشد:

از تجربه این ماد لذت ببرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها