مقاله
داغ

بازی های استراتژیکی که در سال 2020 منتشر خواهند شد!

لیستی از بهترین ها!


مقدمه

2020 اینجاست! برای ورود به دهه جدید، لیستی از بازی های استراتژیکی که امسال منتشر می شوند را گردآوری کرده ایم. این لیست کاملاً جامع نیست و همه اطلاعات مربوط به تاریخ انتشار ممکن است در طول سال تغییر کند، بنابراین انتظار داشته باشید که این لیست را در طول سال به روز کنیم.

خوب، امسال بازی های بسیاری را پیش روی خود داریم:

Upcoming Strategy Games Releasing in 2020

  • Astra Exodus
  • Iron Harvest
  • Age of Empires 4
  • Warcraft 3: Reforged
  • Commandos 2 HD
  • Praetorians HD
  • A Year of Rain
  • Wasteland 3
  • Gears Tactics
  • Crusader Kings III
  • Total War Saga: Troy
  • King’s Bounty 2
  • Humankind
  • Knights of Honor II: Sovereign
  • Stronghold: Warlords
  • Per Aspera
  • Shadow Empire
  • Circle Empires: Rivals
  • Dominus Galaxia
  • Terra Invicta
  • A Game of Thrones: The Board Game
  • Imperiums: Greek Wars
  • Stellar Warfare
  • Desperados 3

خوب همانطور که می بینید امسال سال بسیار بزرگ و شلوغی برای بازی های استراتژیک است، اکنون بیاید به بررسی کوتاهی از برخی بازی های موجود در لیست بپردازیم.


COMMANDOS 2 HD & PRAETORIANS HD

Release Date: ITS RELEASE 

ما دو ریمستر خاص داریم! Commandos 2 HD یکی دیگر از بازسازی های بازی تاکتیکی در زمان واقعی است که در آن شما هدایت تیمی از کماندو ها را در اختیار دارید که ماموریت دارند با ورود به پشت مواضع دشمن با انجام خرابکاری های گسترده نازی ها را تضعیف کنند. همچنین استودیو Kalypso Media به بازسازی یک RTS هم پرداخته است. Praetorians HD در اوایل امپراتوری روم قرار گرفته است. شما یک گروه شورشی را رهبری می کنید تا امپراتور شوید و از تمام آن واحدها و تاکتیکهای بسیار خوب رومی استفاده می کنید که پیروز میدان شده امپراتوری روم را به خود اختصاص دهید.


WARCRAFT 3: REFORGED

Release Date: January 28th, 2020

Warcraft 3: Reforged یکی دیگر از بازسازی های جدیدی که قرار است در سال 2020 به بازار عرضه شود، این بازی قرار است در بهمن ماه به همراه تمام پیشرفت های گرافیکی و به طور معمول پیشرفت های عادی در یک بازسازی عرضه شود. علاوه بر پیشرفت در بخش گرافیک و مدل ها این بازی قابلیت آنلاین خواهد داشت و همچنین می توانید بعضی هیرو های خود را سفارشی کنید! امیدواریم که با یک ریمستر موفق و عالی رو به رو باشیم.


GEARS TACTICS

Release Date: April 28th, 2020

خبر خوب برای طرفداران Gears Of War و Xcom! امسال بازی مورد انتظار Gears Tactics منتشر می شود. داستان این بازی قبل از شروع اولین سری Gears of War قرار دارد، شما یک گروه از سربازان را از طریق سرزمین تحت کنترل بیگانگان هدایت می کنید تا شخصی را متوقف کنید که برخی از بدترین هیولا ها را ایجاد می کند. به نظر می رسد این بازی از نظر مکانیک های رزمی و سطح سربازی از بازی Xcom الهام گرفته باشد، که به نظر جالب است.


WASTELAND 3

Release Date: May 18th, 2020

بازی Wasteland 3 در یک دنیای داستانی مشابه Fallout قرار دارد، آمریکای آینده که با نابودی هسته ای روبرو شده است. در این RPG تاکتیکی می بیند که بازیکن هدایت گروهی از انواع افراد آخرالزمانی را برای رهایی کلرادو از برخی فساد های دولت پس از این اتفاق بر عهده دارد، در این بازی نبرد های بسیار جذاب به همراه شخصیت سازی بی نهایت کارکتر وجود دارد. همچنین، می توانید اسلحه هایی را بر روی کامیون خود که با آن سفر می کنید قرار دهید، زیباست!


IRON HARVEST

Release Date: September 1st, 2020

بازی Company of Heroes را تصور کنید، با الهام از سبک RTS، که در دنیای داستانی 1920+ ساخته شده است، دو جنگ بزرگ اول و دوم را تصور کنید، با این تفاوت که تمام واحد ها ربات هستند! این Iron Harvest هست، بازی که دقیقاً به همان اندازه که فکر می کنید جذاب به نظر می رسد. اما متأسفانه باید تا اول شهریور سال 1399 صبر کنیم که زمان بسیار طولانی است.


STELLARIS: FEDERATIONS

Release Date: ‘Coming Soon’ as of January 2020

Stellaris در طول آخرین چند روزرسانی اساسی که برای آن منتشر شده بود، جنگ، تجارت و زیرساخت های امپراتوری های بین قاره ای را بهبود بخشیده بود. با این حال این آخرین بسته الحاقی بزرگ برای بازی Stellaris که سیستم دیپلوماسی بازی را بهبود بخشیده و آن را جذابتر می کند، علاوه بر این انواع جدیدی از روابط با دیگر امپراتوری ها و یک سنا کهکشانی که در آن می توانید به قطعنامه رای دهید را به بازی اضافه می کند. در کل باید بگویم که این یک دی ال سی بسیار مهم است و لازم است که آن را در آینده داشته باشید.


IMPERIUMS: GREEK WARS

Release Date: Spring 2020

تیم سازنده این بازی تقریبا همان تیم سازنده بازی موفق Aggressors: Ancient Rome است اما تفاوت آن این است که Imperium هزاران سال قبل از Aggressors روایت می شود و در جنوب شرقی اروپا و جنوب غربی آسیا مستقر است. در این عنوان 4X می توانید به عنوان کشور مقدونیه، امپراتوری پارسی هخامنشی و سایر ملیت های قابل بازی به تجربه این بازی جذاب بپردازید.


A YEAR OF RAIN

Release Date: Currently Early Access. Full release likely in 2020

این بازی که به سبک RTS است از بازی موفق وارکرافت الهام گرفته است و میشه گفت که در راستای همان است، A Year of Rain چندین کمپین co-op را به تصویر می کشد که هر کمپین داستان جناح های مختلفی را نشان می دهد که به دنبال کنترل جهان خود هستند. سازندگان توجه زیادی به بخش آنلاین نکرده اند و تمرکزشان بیشتر بر روی بخش آفلاین بوده است ( هر چند این نسخه دسترسی زود هنگام بازی هست و باید تا انتشار کامل بازی صبر کرد ). با این حال این بازی برای طرفداران سبک RTS قهرمانی یک تجربه بسیار جالب باشد.


HUMANKIND

Release Date: 2020

Humankind یک بازی جدید 4X الهام گرفته شده از بازی تمدن است که تمرکز جالبی بر فرهنگ های تاریخی دارد. با گذشت زمان، می توانید فرهنگ های غالب را که در این دوره برجسته بودند را تقلید کنید، مانند مصریان باستان، بعد از آن رومی ها و غیره. این منجر به یک امپراطوری با ساختمان های مدرن در کنار اهرام می شود. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست اما بسیار جالب و جذاب به نظر می رسد.


AGE OF EMPIRES 4

Release Date: 2020

Age of Empires برگشته است! ما اطلاعات زیادی نداریم اما آنچه می دانیم این است که Relic، توسعه دهندگان بازی معروف Company of Heroes، به همراه استودیوی دیگری در حال کار روی این پروژه هستند. در تریلر ما شاهد بخش هایی از دوره های مختلف بودیم، از لژیون های رومی گرفته تا لباس های بریتانیایی، با ذکر احتمالی جنگجویان بومی آمریکا و سامورایی های ژاپنی، بنابراین می توانیم فرض کنیم که این بازی در یک بازه زمانی و تاریخی طولانی انجام خواهد شد، با تعداد زیادی جناح برای انتخاب. آنها همچنین خاطرنشان کردند که آنها مشغول انجام کار بر روی یک چیز “ویژه” برای کمپین بازی هستند.


CRUSADER KINGS III

Release Date: Latter half of 2020

این ویکتوریا 3 نیست (پارادوکس لطفا بهش فکر کن :)!)، اما Crusader Kings 3 سعی دارد سیستمهایی را که Crusader Kings 2 را محبوب جامعه استراتژیک کرده است را باری دیگر بازسازی کند و یکسری ویژگی های جدید و جالب به آن اضافه کند. اطالاعاتی که از Ck3 تا الان داریم این است که فتنه های عمیق تری به شکل “اسرار” وجود دارد که با استفاده از آن می توانید شخصیت های دیگر را باج خواهی کنید، توجه بیشتری به سیستم سلسله و پادشاهی ها شده و یک سیستم جنگی جدید خواهیم داشت که بر سربازان حرفه ای و شوالیه ها تأکید می کند. ویژگی های جدید دیگر این بازی تا زمان انشار منتشر خواهند شد، و باید بگویم که زمان بسیار زیادی را باید برای این عنوان محبوب صبر کنیم.


TOTAL WAR SAGA: TROY

Release Date: 2020

سری جدید توتال وار ساگا یعنی Troy ما را یاد فیلم Brad Pitt در فیلمی به همین نام می اندازد، جایی که می توانید جبهه هایی از یونان یا Troy را در نبرد با یکدیگر رهبری کنید. به نظر می رسد قهرمانان این بار در این سری ممکن حضور پررنگ تری داشته باشند، با توجه به تریلر و همچنین عنوان بازی انتظار می رود که بیشتر از سه پادشاهی و وارهمر مبارزه قهرمان ها طول بکشد. Creative Assembly همچنین نوید حضور اساطیر در بازی کرده است، بنابراین ممکن است ما شاهد برخی خدایان و هیولاها باشیم که در بازی قرار دارند.


KING’S BOUNTY 2

Release Date: 2020

در این بازی ما شاهد یک تقسیم ژانر جالبی هستیم، نیمی از بازی در یک چشم انداز سوم شخص دنبال می شود، قهرمان انتخاب شده ما در سرزمین های قرون وسطی قدم می زند و کار های قابل انجام در یک بازی به سبک RPG را انجام می دهد، در حالی که نیمی دیگر از بخش مبارزه بازی به سبک turn-based دنبال می شود. King’s Bounty 2 مطمئناً یک بازی زیبا به نظر می رسد و ما کاملاً علاقه مندیم که ببینیم سرنوشت آن چه می شود.


KNIGHTS OF HONOR II: SOVEREIGN

Release Date: 2020

یک بازی جذاب دیگر به سبک grand strategy، بازی Knights of Honor II: Sovereign بازیکنان را نقش پادشاهان قرون وسطی قرار می دهد. ویژگی بسیار جذاب و هیجان انگیز این بازی این است که دقیقاً مانند عناوین استودیو پارادوکس است، اما با نبردهای RTS!  این بازی همچنین نوید یک بخش چند نفره در یک مقیاس بسیار گسترده و بزرگ را می دهد. ما بسیار کنجکاو هستیم که ببینیم چگونه این دو حالت بازی را در یک بازی قرار می دهند، زیرا به نظر می رسد این یک پروژه بلندپروازانه است.


STRONGHOLD: WARLORDS

Release Date: 2020

مدت طولانی بود که ما بازی جدیدی از سری Stronghold ندیده بودیم، بنابراین اعلام خبر عنوان جدید این بازی با نام Warlords برای بسیاری از افراد خبر خوشایندی بود. سبک Castle-sim / RTS برمی گردد، این بار با تمرکز بر امپراطوری های باستانی و قرون وسطایی آسیا. ویژگی بسیار جالب Warlords گنجاندن باروت و سلاح است که مطمئناً یک انقلابی در سری بازیهای Strongholds خواهد بود. همچنین برخی از مکانیزم های استراتژیکی جالب در بازی گنجانده شده، مانند وجود قدرت های جزئی هوش مصنوعی در بازی که می توانید با بالا بردن سطح روابط خود آنها را به دست آورید.


DESPERADOS 3

Release Date: 2020

چه کسی می خواهد با من پا به دنیای غرب وحشی بگذارد؟ تیم سازنده بازی Shadow Tactics: Blades of Shogun در تلاش است تا تخصص خود را در زمینه بازی های تاکتیکی مخفیکاری در زمان واقعی به دنیای غرب وحشی بیاورد. بازیکنان یک باند 5 نفره را کنترل می کنند که همه آنها توانایی های بسیار متفاوتی دارند، از یک تفنگدار حرفه ای گرفته تا یک شکارچی جایزه بگیر با گاز بیهوش کننده، تا یک پسر بزرگ با تبر. سرعت عمل و زمان بندی در این نوع بازی ها بسیار مهم است، بنابراین صبور بودن و انتظار برای انتشار، تمرینی برای شروع Desperados 3 است.


DISTANT KINGDOMS

Release Date: 2020

یک بازی به سبک ساخت و ساز دیگر، Distant Kingdoms در دنیای فانتزی قرون وسطایی قرار دارد. بازیکن با ساختن شهرهایی که تمدن در آنها تشکیل می شود به همراه برگزاری چندین مسابقات قصد دارند که نشان خود را در میان دیگر تمدن ها به دست آورند. در یک مکانیزم گیم پلی نسبتاً منحصر به فرد، می توانید با استفاده از یکسری المنت های RPG در بازی برای افراد خود ماجراجویی ها و جوایزی تایین کنید. شهروندان  همچنین وضعیت اجتماعی خود را به همراه برنامه خود برای آینده را نشان می دهند، به این معنی که می توانید داستان یک فرد روستایی که چطور به یک نجیب زاده تبدیل می شود را دنبال کنید.


PORT ROYALE 4

Release Date: Q3 2020

Port Royale 4 در قرن 17 کارائیب مستقر شده است، بازیکن می تواند یکی از مستعمرات انگلیس، اسپانیایی، فرانسوی یا هلند را هدایت کند. شما به تمرکز ویژه بر روی تجارت و تولید در شهرهای استعماری خود می پردازید، زیرا می خواهید کالا را به اروپا صادر کنید. در این بین بازی شامل نبردهای کشتی به سبک Turn-Base می باشد، زیرا در بازی که در مورد قرن 17 کارائیب است، قطعا دزدان دریایی نیز وجود دارند.


امیدوارم از این مقاله نهایت لذت را برده باشید، همچنین بسیار دوست داشتم که بجای عکس تریلر این عناوین رو بگذارم اما متاسفانه بدلیل محدودیت های بسیار موفق نشدم. موفق باشید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها