مد بازی Mount & Blade II: Bannerlordمعرفی و دانلود مد

دانلود مد Burning Empires برای بازی Mount And Blade II BannerLord

ورژن Alpha v0.0.1 هماهنگ با ورژن 1.8.0 بازی

معرفی مد

مد Burning Empires یک مد جامع تاریخی برای بازی Mount And Blade II BannerLord است که در سال 375 میلادی قرار دارد و در صد سال قبل از سقوط امپراتوری روم غربی دنبال می‌شود. 

بیش از یک هزار سال از تولد رم می‌گذرد. همان‌طور که شهر از یک جمعی به یک جمهوری و در نهایت به یک امپراتوری تبدیل شد، دامنه آن بسیار وسیع و قلمرو گسترده است. با این حال، همه این‌ها با هرج و مرج در داخل و خارج از مرزها تهدید به از بین رفتن می‌شوند. جنگ داخلی برای رم اتفاق عجیبی نیست، اما امپراتوری آنقدر بزرگ شده است که یک مرد نمی‌تواند به طور کامل آن را اداره کند، بنابراین توسط دو برادر اداره می شود: والنس عصبی در استان‌های شرقی و والنتینین کبیر بی‌‌ثبات در غرب.

بربرها همچنان ثبات و آینده رم را تهدید می‌کنند. مهاجمان ساکسون در جستجوی غارت و شکوه به سواحل بریتانیا رسیده‌اند، در حالی که پیکت‌ها از دیوار هادریان عبور می کنند و اسکاتلندی‌ها هیبرنیا را ترک می‌کنند تا سرزمین‌های رومی را غارت کنند. آلمانی‌ها به گال می‌روند و گوت‌ها در جستجوی امنیت به تراکیه رسیده‌اند. فیرموس غاصب به رهبری حامیان بربر خود، در استان ثروتمند مورتانیا علیه قدرت امپراتوری شورش می‌کند و مشتاق کنترل منابع و جمعیت آن است.

اختلاف و بی اعتمادی با قبایل کوادین با مرگ پادشاه آنها به اوج می‌رسد و انبوهی از مردم خشمگین را به عبور از دانوب برای ویران کردن پانونیا سوق می‌دهد. همان‌طور که بیشتر و بیشتر گوت‌ها به تراکیه سرازیر می شوند، داستان‌های گروهی ناشناخته را با خود می‌آورند که از آسیا می‌آیند…
آیا رم این بحران‌ها را پشت سر خواهد گذاشت یا از هم خواهد پاشید؟


تصاویر مد


بخش دانلود

دانلود مد دانلود مد Burning Empires برای بازی Mount And Blade II BannerLord
دانلود بازی مد بازی را ندارید؟ برای دانلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن مد ورژن Alpha v0.0.1
ورژن بازی 1.8.0
حجم 1.1 گیگابایت

آموزش نصب مد

برای اجرا مد نیاز است که آن را بعد از دانلود به پوشه Models منتقل کنید. قبل از ورود به لانچر بازی و فعال‌سازی مد‌ها، به آدرس زیر بروید:

CA_EagleRising\bin\Win64_Shipping_Client

روی فایلی با پسوند .DLL کلیک راست کنید، وارد properties شوید و Unblock را فشار دهید. اگر در آنجا نبود، یعنی مد در حال حاضر Unblock است و نیاز به کار خاصی نیست. بعد از آن وارد لانچر شوید و بر اساس ترتیب زیر مدها را فعال کنید (بسیار مهم)

Native
Sandbox Core
CustomBattle
Sandbox
StoryMode
BurningEmpires

از تجربه این مد لذت ببرید.

4 6 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

17 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها