آموزشآموزش آنلاین بازی کردن

آموزش آنلاین بازی کردن Command & Conquer Generals – Zero Hour

آموزش آنلاین بازی کردن Command & Conquer Generals – Zero Hour

در این پست میخایم آنلاین بازی کردن Command & Conquer Generals – Zero Hour رو اموزش بدیم. برای آنلاین بازی کردن Command & Conquer Generals – Zero HourWarlords شما به اخرین نسخه بازی و نرم افزار Game Ranger نیاز دارید. با ما همراه باشید.

دانلود بازی Command & Conquer Generals – Zero Hour

ابتدا به پست زیر مراجعه و بازی را دانلود کنید.
پست

دانلود پچ

*قابل توجه دوستان که لینک دانلود بازی موجود در سایت ورژن 1.04 است و نیاز به پچ کردن بازی نیست اما اگر خودتان بازی را دارید ولی ورژنش 1.04 نیست از لینک زیر این پچ را دریافت و در جایی که بازی را نصب کرده اید، نصب کنید*
لینک پچ 1.04: دانلود

دانلود Game Ranger

بعد از اینکه بازی را نصب و از ورژن بازی مطمئن شدید، نرم افزار محبوب Game Ranger را دانلود و نصب کنید و یک اکانت برای خود بسازید.
لینک دانلود Game Ranger: دانلود

اموزش Game Ranger

و همچنین اگر کار با این نرم افزار را بلد نیستید به پست زیر در سایت مراجعه کنید.
لینک: پست

اکنون شما می توانید به راحتی و بدون مشکل با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید.


رفع مشکلات

اما در عین سادگی نصب کردن و آنلاین بازی کردن آن، مشکلات و ارور هایی در هنگام اجرا و یا حتی در هنگام بازی برای شما رخ می دهد که شما را آزرده خاطر می کند اکنون می خواهیم به برخی از شایع ترین اررو ها در بازی و حل آنها بپردازیم.
دوستان قبل از هر چیزی اگر با هر اروری در بازی مواجه شدید یا در هنگام بازی ناگهان ساختمان هایتان تخریب شد و از این قبیل، فایل زیر را دانلود و در پوشه بازی جایگزین کنید.
لینک فایل: لینک
مشکل اول: یکی از شایع ترین مشکلات در بازی ارور Technical Difficulties هنگام اجرای بازی است، برای حل این مشکل اگر با فایل قبلی حل نشد، این فایل رو دانلود کنید سپس برید به Documents بعد به Command and Conquer Generals Zero Hour Data و آن را جایگزین options کنید، به احتمال زیاد مشکل حل خواهد شد.
مشکل دوم: منفجر شدن ساختمان ها و your serial is in use، برای حل این دو مشکل ابتدا از ورژن بازی و اینکه بازی را کرک کردید یا خیر اطمینان پیدا کنید، بعد از آن اگر باز هم مشکل حل نشد فایل زیر را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید سپس اجرا و از میان لیست، بازی Command & Conquer Generals Zero Hour را انتخاب کنید، سپس بر روی Generate کلیک کنید و بعد بر روی Change Key، پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن عملیات به شما نشان داده خواهد شد، این ساده ترین راه موجود برای حل این مشکل است.
لینک نرم افزار: دانلود
لینک کرک بازی: لینک
*توجه کنید که این 2 تا از چندین مشکلات شایع این بازی بود در صورت هر گونه مشکل در اجرای بازی، کامنت بگذارید تا ما به شما کمک کنیم*


تصاویر بازی

4.7 12 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

102 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها