آموزشآموزش کرک

آموزش فعال سازی تمامی Dlc های Hearts Of Iron IV در استیم بدون خریداری آنها!

نیازمند خرید بازی Hearts Of Iron IV بدون Dlc در استیم - هماهنگ با دی‌ال‌سی جدید No Step Back

روش جدید فعال‌سازی بی‌دردسر دی‌ال‌سی‌های بازی Hearts Of Iron IV
(برای مشاهده ویدیو باید از قند شکن استفاده کنید)

 


بله عنوان را به درستی خوندید، در این آموزش قصد دارم به شما راه حل باز کردن تمامی دی ال سی های عنوان Hearts Of Iron IV را بدون نیاز به خریداری آنها در استیم را آموزش دهم، ممکنه کمی پیچیده به نظر برسه پس با دقت مطالعه کنید و دقیقا طبق آموزش پیش برید. اگر این مطلب براتون جالب بود و قصد داشتید که در سایت، وبلاگ یا هر جای متعلق به خودتون این مطلب رو قرار بدید خواهشی که دارم اینه که حتما منبع را ذکر بفرمایید، بله درسته من خودم این روش را از منابع خارجی پیدا کردم ولی حداقل بابت زحمتی که جهت ترجمه و جمع آوری اون کشیدم منبع را درج بفرمایید، ممنون.

CreamAPI یا A Legit DLC Unlocker یک راه حل بی خطر و کاملا ساده برای بازکردن تمام دی ال سی های بیشتر عناوین موجود بر روی استیم هست، از بازی های استودیو پارادوکس گرفته تا بازی های دیگر مانند Dying Light، Just Cause 3 و کلی عنوان دیگر. اما دقت کنید که این روش روی همه بازی ها جوابگو نیست اما من سعی می کنم که آموزش بازکردن دی ال سی هر بازی که از این روش پیروی میکنه را در یک پست جداگانه قرار بدم.

در ابتدا میخوام تمامی فایل های مورد نیاز را قرار بدم و در ادامه به استفاده هر کدوم بپردازم.

CreamAPI Release v4.5.0.0

CreamAPI] Hearts of Iron IV v1.11]

CreamAPI] Paradox Launcher v2021.9-V2]

  Hearts of Iron IV Dlc Folder v1.11

اول از همه فایل CreamAPI Release v4.5.0.0 دانلود و از حالت فشرده خارج کنید، درون پوشه یک فایل Readme قرار داره که تمام مراحلی که من در ادامه توضیح میدم را به صورت انگلیسی قرار داده. دو پوشه log_build و nonlog_build وجود داره که پیشنهاد می کنم از همون پوشه log_build استفاده کنید.

مراحل نصب آسان ویژه Hearts Of Iron IV:

– برای راحتی شما ما CreamAPI بازی Hearts of Iron IV v1.10.2 را به صورت آماده قرار دادیم، تنها کاری که شما باید بکنید اینه که بازی را به صورت کرکی دانلود و بعد از نصب به پوشه بازی مراجعه کنید و تمامی محتویات پوشه dlc را در پوشه dlc بازی اورجینال خود کپی و جایگزین کنید. بعد از اون پوشه CreamAPI v1.10.2 را باز و محتویات آن را در پوشه بازی کپی و جایگزین کنید.

برای لانچر هم محتویات پوشه CreamAPI v2.2020.15 را در مسیر 

C:\Users\<username>\AppData\Local\Programs\Paradox Interactive

کپی و جایگزین کنید.

مراحل جامع نصب برای سیستم های 32 بیتی: ( روش جامع برای تمام بازی ها )

++++++++++++++++++++
– ابتدا باید بازی را به صورت کرکی دانلود و بعد از نصب به پوشه بازی مراجعه کنید و تمامی محتویات پوشه dlc را در پوشه dlc بازی اورجینال خود کپی و جایگزین کنید.
– steam_api.dll اصلی را به steam_api_o.dll تغییر نام دهید.
– دو فایل steam_api.dll و cream_api.ini را از پوشه CreamAPI/log_build کپی و به پوشه بازی منتقل کنید.
– فایل cream_api.ini را ویرایش و دی ال سی ها را جهت شناسایی اضافه کنید.
– لذت ببرید!

مراحل جامع نصب برای سیستم های 64 بیتی: ( روش جامع برای تمام بازی ها )

++++++++++++++++++++
– ابتدا باید بازی را به صورت کرکی دانلود و بعد از نصب به پوشه بازی مراجعه کنید و تمامی محتویات پوشه dlc را در پوشه dlc بازی اورجینال خود کپی و جایگزین کنید.
– steam_api64.dll اصلی را به steam_api64_o.dll تغییر نام دهید.
– دو فایل steam_api.dll و cream_api.ini را از پوشه CreamAPI/log_build کپی و به پوشه بازی منتقل کنید.
– فایل cream_api.ini را ویرایش و دی ال سی ها را جهت شناسایی اضافه کنید.
– لذت ببرید!

توضیحات لازم جهت ویرایش cream_api.ini:

– بهترین منبع برای فهمیدن ID برنامه ها و Dlc ها  SteamDB می باشد.
– بعضی بازی ها یک بررسی ویژه دارند که فایل های steam_api.dll/steam_api64.dll بررسی می کنند و اگر ویرایش شده باشند بازی اجرا نخواهد شد، همچنین بعضی بازی ها فایل های شما را بررسی می کنند که اگر فایلی با پسوند *.ini وجود داشت اجرا نشوند.
برای اینکه بتوانید بازی هایی با همچین ویژگی هایی را به وسیله Unlocker بازی کنید باید “extraprotection” را از false به true تغییر دهید. بخاطر داشته باشید که برخی بازی ها به دلیل داشتن قفل های بیشتر جهت جلوگیری از این قضیه باز هم اجرا نخواهند شد. ( مثل Serious Sam HD: TFE/TSE )
– بعضی بازی ها از automatic DLC unlock پشتیبانی می کنند، پس تنها کاری که لازم انجام بدید اینه که unlockall = true قرار بدید و بعد تمام Dlc ها فعال می شوند.

پایان! بعد از اینکه تمام مراحل بالا را به درستی انجام دادید خیلی راحت بازی را از طریق استیم اجرا و به بازی بپردازید، برای ورود به سرور و حتی هاست شدن مشکلی نخواهید داشت.

پ ن: قصد داشتم پوشه Dlc رو جداگانه قرار بدم اما حجمش با بازی فرقی نمیکرد پس اگر خود بازی کرکی رو جداگانه دانلود کنید فرقی نمیکنه.

امیدوارم که از این آموزش نهایت لذت و استفاده را برده باشید، منتظر نظرات شما دوستان عزیز هستم.

4.6 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

23 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها