رپورتاژ آگهی

نحوه انتقال ایردراپ DOGS به صرافی ال بانک

نحوه انتقال داگز به صرافی ال بانک

بهترین صرافی برای فروش رمز ارز داگز ، صرافی برتر ال بانک به شمار می رود. ال بانک به دلیل ارائه اهرم های متنوع و معامله بدون نیاز به احراز هویت محبوب شده است. علاوه بر آن، سریعتر از هر صرافی دیگری توکن داگز را لیست کرد و معامله گرانی که می خواستند در اوین فرصت سریعا داگز را به فروش برسانند، با ال بانک می توانند این فرآیند انتقال و نقد کردن توکن های داگز را سریعا انجام دهند. از این رو در این بلاگ همره ما باشید تا به طور کامل با نحوه انتقال داگز به صرافی ال بانک آشنا شوید.

آموزش انتقال داگز به صرافی ال بانک

توکن داگز (DOGS) به عنوان دومین ارز رسمی تلگرام، کاربران زیادی را به خود جلب کرد. داگز در مدت زمان کمی از زمان راه اندازی خود نوید لیست شدن خود را در 26 ماه آگوست و همزمان با روز جهانی سگ ها داده بود. سه راه برای فروش توکنهای داگز وجود دارد که کاربران باید برای دریافت توکن‌های DOGS خود آنها را طی کنند. طی این پیغام، فرآیند برداشت توکن‌های داگز (DOGS) از طریق صرافی‌های متمرکز و لیست شده، ولت‌ تلگرام و کیف پول‌های غیر حضانتی امکان‌پذیر است و کاربران می‌توانند توکن‌های خود را از طریق یکی از این سه روش بفروشند.

برای انتقال داگز به ال بانک ابتدا باید آن را به تونکیپر منتقل کنید، برای این منظور بایستی ابتدا به ربات تلگرام رفته و بر روی گزینه Deposit to Exchanges کلیک کنید. البته همانطور که در بالاتر گفته شد، قبل از انتخاب پتفرم می‌بایست یک حساب در صرافی ال بانک ایجاد کرده و اقدام به احراز هویت کنید. البته بدون نیاز به احراز هویت نیز می توانید در ال بانک خرید و فروش ارزها را انجام دهید. سپس‌ باید آدرس کیف پول شخصی خود در صرافی ال بانک را را در فرآیندهای بعدی برای دریافت توکن DOGS کپی کنید.

نکات امنیتی که باید رعایت کنید

نکات مهم و کلیدی برای برداشت و فروش داگز در صرافی ال بانک عبارتند از:

  • قیمت میم کوین داگز به میزان عرضه و تقاضای بازار، نقدینگی، خرید و فروش و پذیرش و سرمایه گذاری افراد مختلف بستگی دارد. پس به هیچ وجه توکن ها خود را به هدف فروش با قیمت بالاتر به دست افراد ناشناس نسپارید.

  • ایردراپ داگز به اتمام رسیده و دیگر امکان استخراج ارز در آن وجود ندارد. برای کاهش کارمزد انتقال، به جای انتقال سریع از ربات استفاده کرده و با کمک آن داگز خود را برداشت کنید.

  • معامله گران می توانند توکن داگز را از 3 طریق صرافی، کیف پول غیر حضانتی همچون تونکیپر و کیف پول اصلی تلگرام به فروش برسانند. البته کاربران ایرانی در روش صرافی و کیف پول تلگرام، به دلیل تحریم ها نمی توانند اقدامی انجام دهند. بنابراین توکن ها را ابتدا باید به تونکیپر منتقل کنید.

  • هنگام انتقال توکن به صرافی ال بانک حتما آدرس کیف پول مقصد به همراه کامنت یا ممو را کپی کنید و به درستی در تونکیپر کپی کنید. در این صورت توکن های شما به درستی به ال بانک منتقل می شوند.

نحوه فروش داگز و تبدیل به ریال

با استفاده از کیف پول های غیر حضانتی همچون تونکیپر و یا مای تون ولت می توان توکن های داگز را به صرافی ال بانک منتقل نمود. برای این منظور شما باید ابتدا داگز را در بخش اسپات صرافی ال بانک جستجو کنید. سپس آن را به ولت مد نظر منتقل نمائید. برای این کار بایستی به ربات داگز ر تلگرام رفته و پس از ورود به ربات، گزینه Connect wallet را انتخاب کنید. اگر قبلاً کیف پولی به ربات متصل کرده باشید، به جای این دکمه، آدرس کیف پول شما نمایش داده می‌شود. در این صورت برای تغییر آدرس، روی همین بخش کلیک کنید.

از منوهای زیر گزینه “Non-Custodial Wallet‌” را انتخاب کرده و برای انجام تراکنش‌ کارمزد بپردازید که با توکن TON‌ قابل پرداخت است.

پس از انتخاب گزینه تون کیپر، به طور خودکار به اپلیکیشن کیف پول تون کیپر منتقل می‌شوید. در این قسمت، برای تکمیل فرایند اتصال، روی دکمه Connect wallet کلیک کرده و سپس رمز عبور کیف پول خود را وارد کنید.

اما برای آموزش دقیق انتقال توکن داگز و دور زدن باگ های ربات حتما به وب سایت رسمی lbank-farsi.com مراجعه کنید و آموزش های گام به گام نحوه فروش و انتقال داگز را مشاهده کنید.

سخن پایانی

داگز (DOGS) یک میم کوین تلگرام بود که در ماه ژوئن راه اندازی شد و بر اساس سن اکانت تلگرام هر شخص به کاربران توکن هدیه می داد. در این مقاله به طور کامل با آموزش فروش ارز داگز و برداشت داگز از صرافی ال بانک آشنا شدیم. همانطور که ذکر شد، دو روش اول همچون واریز داگز به صرافی ها و ربات تلگرام به دلیل تحریم‌های بین‌المللی برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نبوده و در نتیجه معامله گران باید ابتدا توکن های خود را از طریق یک کیف پول غیرحضانتی همچون تونکیپر انتقال دهند و سپس اقدام به فروش آن‌ها از صرافی ال بانک کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها