رپورتاژ آگهی

معرفی رندوم کی استیم و روش استفاده از آن

رندوم کی استیم یک پلتفرم توزیع بازی های دیجیتالی است که توسط شرکت ولو ارائه شده است. این پلتفرم در یک محیط چند رسانه ای به کاربران خود خدمات رسانی می کند. هر یک از بازی ها و بسته های الحاقی در این برنامه و به صورت مستقیم در رایانه ها اجرا می شوند. سرویس استیم انواع نرم افزارها و بازی های ویدیویی و برنامه های مرتبط با آن را نیز ارائه می دهد. این روزها کاربران این برنامه در حال افزایش بوده و از تخفیفات گسترده ارائه شده در آن استفاده می کنند. 

مهمترین کاربرد Steam Random key

رندوم کی استیم با کاربری فوق العاده ای در زمینه بازی های ویدیویی و استفاده از تخفیفات مربوط به آن ها شناخته می شود. در این سرویس کلیدهای تصادفی در اختیار کاربران قرار می گیرند که با استفاده از آن ها برخی بازی ها با نازل ترین قیمت ها در اختیار کاربران قرار می گیرند. در صورتی که یک گیمر حرفه ای هستید با استفاده از قابلیت های این برنامه تا حد قابل توجهی در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد. البته استثنائاتی در خصوص استفاده از برخی از رندوم کی های موجود در برنامه وجود دارد. 

کارایی این برنامه بیشتر برای گیمرهایی است که می خواهند بازی های گران قیمت را با قیمت به صرفه خریداری کنند. در این پلتفرم کدهای بازی به صورت شانسی در اختیار شما قرار می گیرد. به همین خاطر هیچ تضمینی وجود ندارد که بازی مد نظر شما با قیمت پایین در رندم کی استیم ارائه شود. در برخی موارد ممکن است بازی های ارزان قیمت یا تکراری به شما پیشنهاد شوند. برای استفاده بهتر از این پلتفرم باید حتما آموزش های مربوط به این برنامه را مطالعه کنید. 

آموزش استفاده اصولی از Steam Random key

برای استفاده از قابلیت ها و خرید استیم کی فوری باید به صورت درست و اصولی از برنامه استفاده کنید. برای استفاده از این برنامه نیازی نیست که مراحل دشوار و پیچیده را پشت سر بگذارید. در ادامه چند مرحله ساده را که برای استفاده بهتر از قابلیت های برنامه انجام می شوند بررسی می کنیم:

ورود به فروشگاه استیم

در بخش اول وارد فروشگاه استیم شده و گزینه Add A Game را انتخاب می کنیم. سپس یک پنجره را در صفحه جدید مشاهده می کنید که باید گزینه NEXT را در این قسمت انتخاب کنید. سپس در قسمت  STEAM SUBSCRIBER AGREEMENT موافقت و پذیرش خود را اعلام کرده و به صفحه بعدی منتقل می شوید. 

ورود به بخش Product code

در قسمت بعدی از فرایند راه اندازی و استفاده از رندوم کی استیم وارد بخش Product code می شویم. در این قسمت کد سی دی کی رندوم را وارد کرده و گزینه نکست را انتخاب می کنیم. شما می توانید از سایت های خدماتی و واسط این کدها را خریداری کرده و در این قسمت به کار ببرید. پس از ورود کد بازی تصادفی شما ارائه می شود. در صورتی که در این قسمت بازی دریافت نکردید باید آی پی آدرس سیستم خود را بررسی کنید. در برخی موارد وجود مشکلاتی در این بخش از ارائه بازی به کاربران پیشگیری می کند. در این صورت برای استفاده از قابلیت های این برنامه باید از برنامه های مخصوص تغییر آی پی استفاده کنید. 

چرا از رندوم کی استیم استفاده کنیم؟

رندوم کی استیم با مزایای بی شماری شناخته شده و در دسترس کاربران قرار می گیرد. استفاده از این پلتفرم در میان گیمرهای حرفه ای با شهرت بسیار بالایی رو به رو شده است. شما می توانید مزایای ارزشمند این برنامه را برای دسترسی به جدیدترین بازی های دیجیتالی به دست آورید. شما می توانید با استفاده از این کدها شانس خود را برای دسترسی به کد بازی های رایگان نیز امتحان کنید. برخی از مهمترین قابلیت ها و ویژگی های این پلتفرم را در زیر مشاهده می کنید:

دسترسی به کلیه بازی های تحریم شده 

در صورتی که از رندوم کی استیم استفاده کنید کد بازی های تحریم شده در ایران نیز در اختیار شما قرار می گیرد. به این ترتیب استفاده از قابلیت های این پلتفرم شانس دسترسی به محتوایی را که به دلیل شرایط تحریم قانونا به آن ها دسترسی ندارید به دست می آورید. 

هدیه کلیدهای تصادفی

قابلیت هدیه دادن کلیدهای تصادفی در ساختار این برنامه نیز یکی دیگر از ویژگی ها و مزایای استفاده از  رندوم کی استیم به شمار می رود. شما می توانید در صورت عدم نیاز به برخی کدها، آن ها را به دوستان و آشنایان خود هدیه دهید. هر یک از این کلیدهای تصادفی به صورت یک کد در دسترس کاربران قرار داشته و امکان ارسال و انتقال آن ها وجود دارد. 

دسترسی به بازی های گران قیمت و خاص

در ساختار این برنامه گاها بازی هایی گران قیمتی مانند AAA در اختیار کاربران قرار می گیرند. اگر انقدر خوش شانس باشید با پرداخت نازل ترین قیمت ها و یا حتی به صورت رایگان از این بازی ها استفاده خواهید کرد. در این پلتفرم گاها برخی بازی ها که تاکنون آن ها را مشاهده نکرده اید نیز ارائه می شوند. بازی های این پلتفرم به صورت تصادفی به کاربران ارائه می شوند. به همین خاطر خوش شانسی شما در استفاده از استیم کی رندوم اهمیت دارد! 

نکات فعال سازی استیم کی رندوم

در برخی موارد کاربران به دلایلی قادر به فعال سازی این برنامه نخواهند بود. برای رفع این مشکلات وارد صفحه خرید محصول شده و تیک فعال سازی مربوطه را بزنید. در صورت عدم حل مشکل از کارشناسان تیم پشتیبانی کمک بخواهید. 

جمع بندی

در سال های اخیر برنامه هایی مانند رندوم کی استیم با قابلیت های ویژه در اختیار کاربران قرار گرفته اند و هر یک ده ها پیشنهاد ویژه را در اختیار کاربران قرار می دهند. شما می توانید از این برنامه ها برای کاهش هزینه های بازی ها و گیم های محبوب خود استفاده کنید. در استیم کی رندوم شانس دسترسی به گران ترین بازی ها را نیز پیدا خواهید کرد! هر یک از این بازی ها در قالب کد در دسترس کاربران قرار می گیرند و کارایی ساده ای دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید اکانت قانونی به سایت اکسل مراجعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها