مقاله

راهنمای ازدواج در بازی The Sims 4

صفر تا صد عشق و ازدواج در سیمز 4

بازی The Sims 4 به مخاطبش اجازه می‌دهد تا با شکل دادن مسیری مختص به کاراکترشان در بازی، لحظات و وقایع گوناگونی را تجربه کنند. در واقع این مورد موجب شده تا میزان تعامل با دنیای بازی هم بیشتر از قبل باشد. در بعضی موارد، ممکن است گیمرها به این فکر کنند که تک و تنها هم می‌توانند از بازی لذت ببرند و نیازی به شریک زندگی ندارد. با این حال، برای کسانی که برعکس این افراد هستند، راهنمایی تهیه شده که آموزش کاملی بر شروع یک رابطه عاطفی با شخصیت‌های این بازی است. با استراتژیک کلاب و ادامه این مقاله همراه باشید. همچنین شما می‌توانید این بازی را با لینک مستقیم از وب‌سایت استراتژیک کلاب دریافت کنید.

رابطه رومنس با یک Sim در بازی نتایج مختلفی‌ دارد، اما ازدواج اصلی‌ترین خروجی آن است. برای ازدواج با یک شخصیت در بازی The Sims 4، گیمرها باید کاراکتری مناسب شخصیت‌شان را پیدا کرده و به هر دو طرف کمک کنند تا این رابطه آغاز شود. هرچقدر که Romance Meter شما افزایش پیدا کند، گزینه‌های بیشتری در اختیارتان قرار می‌گیرد و در نهایت، می‌توانید تصمیم مورد نظر را اخذ کنید.

آغاز رابطه در بازی The Sims 4

پیش از ازدواج با یک Sim، باید یک رابطه عاشقانه را با شریک مناسب آغاز کنید. این امر از طریق تعامل با شخصیت‌ها و انتخاب عاشقانه‌ترین گزینه ممکن قابل انجام است. با این حال، پیش از شروع یک رابطه دوستانه، نباید به انتخاب گزینه‌های رمانتیک بپردازید.

با انجام این دستورالعمل‌، دست گیمر برای شروع یک رابطه رومنس با آن شخصیت باز می‌شود. برای ازدواج با Sim مورد نظر، می‌توانید گزینه‌های مربوطه را در دسته‌بندی Romance انتخاب کنید. هرچقدر گزینه‌های انتخابی شما رمانتیک‌تر باشند، Romance Meter بین شما و آن شخصیت افزایش می‌یابد. نتیجه این کار، دستیابی به گزینه‌ها و تصمیمات بیشتر است.

زمانی که Romance Meter به درجه کافی برسد، گزینه Ask در قسمت تعامل با کاراکتر ظاهر خواهد شد. حتما درجه Romance Meter خود را در نظر داشته باشید. برای اینکه بفهمید رابطه شما با Sim تا چه حد عاشقانه‌ست، باید رنگ صورتی Romance Meter در بالاترین حالت خود قرار بگیرد.

زمانی که تمام این موارد انجام شد و به درجه لازمه رسید، گزینه درخواست ازدواج در منوی مربوطه ظاهر می‌شود، اما شرط اول این است که هر دو شخصیت مجرد باشند. اگر آن Sim متاهل بود، باید از گزینه “Convince to Leave Spouse” استفاده کنید. پس از این اتفاق، توانایی “Propose” را به دست می‌آورید. تا زمانی که Romance Meter شما از اندازه کافی برخودار باشد، درخواست ازدواج با یک Sim هم موفقیت‌آمیز خواهد بود. در نهایت، می‌توانید برنامه‌ریزی‌های لازمه برای عروسی را انجام دهید.

ازدواج در بازی The Sims 4

اگر از آن دسته افرادی هستید که نمی‌خواهند با چالش‌های برگزاری مراسم عروسی دست و پنجه نرم کنند، به راحتی می‌توانید با انتخاب گزینه “Elope Immediately with (Sim’s Name)”، کار خود را راحت کنید. اگر هم به مراسم عروسی، دعوت کردن افراد، برنامه‌ریزی رویدادها و… بی‌علاقه نیستید، گزینه “Plan Wedding Event” را انتخاب کرده و برای انجام اقدامات اولیه جهت برگزاری این رویداد آماده شوید.

با انتخاب گزینه “Plan Wedding Event”، به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که بتوانید جشن عروسی را ترتیب ببینید. در اینجا می‌توان مهمان‌ها را دعوت یا گروه موسیقی مناسب را انتخاب کرد. برای شروع مراسم عروسی، باید حداقل دو مهمان دعوت کنید، ولی نیازی نیست که حتما گروه موسیقی یا سرویس‌دهندگانی از این قبیل را انتخاب کنید. پس از این اقدامات، نیاز است که محل برگزاری مراسم مشخص شود. در نهایت، تمام Simهای دعوت شده به آن مکان منتقل می‌شوند.

داشتن یک ازدواج موفق در The Sims 4

در حین برگزاری مراسم، گیمرها می‌توانند یک‌سری چالش‌ها را انجام دهند. ازدواج کردن هدف اصلی است، اما اگر می‌خواهید تجربه واقع‌گرایانه‌تری داشته باشید، می‌توانید یک‌سری اهداف فرعی را انجام دهید. با این حال، ممکن است بعضی از گیمرها به دلیل نداشتن Skill یا آیتم‌ مورد نظر، در انجام این اهداف ناکام بمانند. برای آماده‌سازی بیشتر و بهتر و صد البته جلوگیری از این اتفاق، باید چند اقدام اولیه را پیش از شروع مراسم انجام دهید. اگر می‌خواهید چالش “Take The First Slice” را به اتمام برسانید، حتما باید کیک عروسی داشته باشید. به همین دلیل، باید پیش از شروع مراسم عروسی، کیک را آماده کنید. برای انجام این امر، باید سطح 5 توانایی Cooking را در اختیار داشته باشید که به شما توانایی Gourmet را می‌دهد.

داشتن این لازمه باعث می‌شود تا بتوانید یک کیک عروسی پخته و با قرار دادن آن در محل مناسب، چالش مورد نظر را تکمیل کنید. این کیک را می‌توانید به Inventory شخصیت خود اضافه کنید.در کنار این‌ها، باید مطمئن شوید که جایگاه مخصوص نوشیدنی‌ها را در اختیار دارید. گاهی اوقات، کسب مدال طلا برای برگزاری یک عروسی موفق، نیازمند یک متصدی برای ساخت نوشیدنی منحصر به فرد است. اگر می‌خواهید چالش “Eat Food” را انجام دهید، قرار دادن یک اجاق گاز و یخچال در همان نزدیکی، ایده خیلی خوبی خواهد بود.

زمانی که می‌‌خواهید برای ازدواج آماده شوید، می‌توانید با کلیک روی شریک زندگی خود و انتخاب گزینه “Get Married to (Sim’s Name)”، این اتفاق را نهایی کنید. این مورد باعث شده تا هر دو Sim نسبت به یکدیگر متعهد شده و از ادامه مراسم لذت ببرند.

با انتخاب گزینه ازدواج با Sim، می‌توانید چالش “Have Guests Watch the Ceremony” را هم به اتمام برسانید. انجام این کار بسیار ساده بوده و به اقدامات اولیه نیازی ندارد. علت این اتفاق هم این است که همه Simها به محل برگزاری عروسی منتقل شده و سخت است که ببینند یک زوج به این زودی‌ها ازدواج نمی‌کنند و مراسم قرار است مدتی زیادی طول بکشد.
اگر می‌خواهید توجه حاضرین را به ازدواج جلب کنید، باید یک Wedding Archway تهیه کرده و در محل مناسب قرار دهید. در اختیار داشتن این آیتم، باعث می‌شود تا مهمان‌های شما در اطراف آن جمع شده و منتظر Simهای مذکور بمانند.

تمام جوایز و مزایای ازدواج در The Sims 4

زمانی که مراسم به اتمام رسید، بسته به نوع میزبانی شما و انجام چالش‌ها، یک مدل برنز، نقره یا طلا به شما تعلق می‌گیرد. هر مدال جوایز متفاوتی دارد که می‌توان آن‌ها را به Household Inventory اضافه کرد.

  • اگر با اتمام مراسم، مدال برنز به گیمر تعلق یافت، Charisma Level 1: Diplomacy for Dummies به دست خواهد آمد.
  • کسب مدال نقره دو آیتم In Full Bloom Centerpiece و Wedding Pillar with Floral Baskets را در اختیار شما قرار می‌‌دهد.
  • مدال طلا نیز آیتم‌های Tea Magic Personal Brewer، Food Annihilator و Royal Crabtree Tea Set را به شما اعطا می‌کند.
3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها