مد بازی Civilization VIمعرفی و دانلود مد

دانلود مد Iran Civilization برای بازی Civilization VI

آپدیت 16Jun, 2020

معرفی مد

Iran Civilization یکی از مدهای جالب بازی Civilization VI است که دو فرمانروای ایرانی جدید به بازی اضافه می‌کند.

اسماعیل اول

LUA: حقیقت مطلق ائمه. سایت‌های مقدس کاملاً غارت شده +2 امتیاز Era بدست می‌آورد. فرمانداران در شهرها با هر تبلیغی که دارند فشار را نسبت به دین شما افزایش می‌دهند. هنگامی که Reformed Church civic را باز کنید، می‌توانید از واحد منحصر به فرد قیزیلباش استفاده کنید.

LUU: قیزیلباش. واحد سواره نظام سبک منحصر به فرد که تنها با باز کردن Reformed Church civic قابل ساخت می‌شود. ممکن است یک بار Heresy را حذف کند و با هر تبلیغات اضافی هزینه های Heresey را حذف کند. زمانی که در مکان مقدس دشمن باشد، واحدهای دشمن را در هنگام حمله دمیج بسیار زیادی داده و آن‌ها را به عقب می‌راند.

Agenda: او که اشتباه کرد. کسانی را که پیرو دین او هستند و کسانی را که به اندازه او دین خود را تبلیغ نمی‌کنند دوست دارد. از اعتقادات دیگر و کسانی که به همسایگان خود اعلان جنگ می‌دهند متنفر است.

نادرشاه

LUA: بهشت ​​در جنگ. استفاده از اقدامات Great General، تمام واحدهای زمینی ایران را التیام می‌بخشد. فتح شهرها برای هر منطقه تخصصی در شهر طلا اعطا می‌کند. واحد بی‌نظیر Jazayerchi را به دست می‌آورد.

LUU: جزایرچی (Jazayerchi). با باز کردن Rifling قابل استفاده می‌شود. قابل ساخت نیست، فقط از طریق Tofangchi قابل استفاده است که باید آن را بروز کنید. به دست آوردن قدرت رزم +7 و تضعیف واحدهای مجاور دشمن. پس از ارتقا به Jazayerchi.

Agenda: شمشیر پارس. از کسانی که از قاره او هستند یا خزانه داری بزرگ دارند متنفر است. فاتحانی که مانند خودش هستند را دوست دارد.


تصاویر مد


بخش دانلود

دانلود مد

دانلود مد Iran Civilization

دانلود بازی مد
بازی را ندارید؟ همین الان دانلود کنید!
پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن مد آپدیت 16Jun, 2020
ورژن بازی آخرین نسخه منتشر شده (به همراه همه DLC‌ها)
حجم 50 مگابایت 

آموزش نصب مد

فایل را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید سپس آن را منتقل کنید به پوشه DLC بازی، سپس وارد بازی شده و از بخش additional content مد را فعال کنید و سپس در بخش سناریو بازی سناریو مربوط به مد را انتخاب کنید، تمام! 
با تشکر از کاربر عزیز سینا بابت این آموزش

3.2 6 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها