مد بازی Civilization VIمعرفی و دانلود مد

دانلود مد CIVITAS Sassanid برای بازی Civilization VI

آخرین نسخه منتشر شده

معرفی مد

ساسانیان
این مد تمدن به گونه ای ساخته شده که با دی ال سی یا بدون دی ال سی کار خواهد کرد. به همین دلیل توانایی تمدن با توجه به دی ال سی های فعالی که داشته باشید تغییر خواهد کرد.

توانایی: Khwadāy-Nāmag
در Dlc Gathering Storm: اگر در کنار Government Plaza ساخته شده باشد، مناطق ویژه +1 امتیاز Great Person را به دست می آورند. Government Plaza تولید واحد را 20٪ در شهر خود افزایش می دهد و پس از اتمام، ساختمانهای Government Plaza جاده هایی را بر روی کاشی های اطراف ایجاد می کنند که با هر ردیف ساختمان دامنه و سطح آنها افزایش می یابد.

در Dlc Rise & Fall: اگر در کنار Government Plaza ساخته شده باشد، مناطق ویژه +1 امتیاز Great Person را به دست می آورند. Government Plaza تولید واحد را 20٪ در شهر خود افزایش می دهد.
بازی پایه: اگر در کنار پایتخت احداث شده باشد، مناطق ویژه +1 امتیاز Great Person را به دست می آورند. واحدهای نظامی 20٪ سریعتر در پایتخت تولید می شوند.

واحد: Aswār
واحد سواره نظام بی نظیر ساسانی که می تواند پس از حمله حرکت کند، دفاع را در برابر حملات گسترده افزایش داده و دارای یک درخت ارتقا منحصر به فرد است. از طریق Feudalism civic باز می شود.

منطقه: Wiškar
مناطق ویژه در شهر که در کنار Wiškar باشند یک جایزه جزئی کسب می کنند. به شهر خود 1+ امکانات اعطا می کند و پروژه Royal Hunt را باز می کند.

پروژه منطقه ای: Royal Hunt
در صورتی که تکنولوژی مورد نظر را داشته باشید، یک واحد نظامی تصادفی در پایتخت تولید می کند، از جمله واحدهایی از تمدن های دیگر. +1 Amenity هنگام فعال بودن.


تصاویر مد


بخش دانلود

دانلود مد

دانلود مد CIVITAS Sassanid

دانلود بازی مد
بازی را ندارید؟ همین الان دانلود کنید!
پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن مد آخرین ورژن منتشر شده
ورژن بازی آخرین نسخه منتشر شده ( به همراه همه DLC ها )
حجم 28 مگابایت 

آموزش نصب مد

فایل را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید سپس آن را منتقل کنید به پوشه DLC بازی، سپس وارد بازی شده و از بخش additional content مد را فعال کنید و سپس در بخش سناریو بازی سناریو مربوط به مد را انتخاب کنید، تمام! 
با تشکر از کاربر عزیز سینا بابت این آموزش

2.3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

13 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها