Othersدانلود بازی

دانلود بازی Euro Truck Simulator 2

ورژن 1.48.5.72 فشرده شده FitGirl

درباره بازی

نام بازی: Euro Truck Simulator 2
سبک بازی: Simulation
تاریخ انتشار بازی: 18Oct, 2012
سازنده: SCS Software
ناشر: SCS Software
نمره متا: 79 | استیم: 10


معرفی بازی Euro Truck Simulator 2

بازی Euro Truck Simulator 2 که محصول شرکت SCS Software توانسته حس واقعی رانندگی با ماشین‌های سنگین ( انواع کِشَنده‌ها ) را به پلیر اِلقا کند. گرافیک بی‌نظیر، فیزیک فوق‌العاده، جزییات بسیار زیاد وسایل نقلیه، سیستم آب و هوایی هوشمند و دقیق و غیره این بازی را به یکی از بهترین بازی‌های شبیه ساز دنیا تبدیل کرده است. بازی در دو حالت آفلاین و آنلاین منتشر شده است و بخش آنلاین آن را با خرید از پلتفرم Steam می‌توانید اجرا کنید تا لذت رانندگی با ماشین‌های کِشنده را با دیگر پلیرها تجربه کنید.

این بازی در سال 2012 برای سیستم عامل‌های Windows، MAC OS و Linux منتشر شد که در همان ابتدا توانست موفقیت زیادی کسب کند و این باعث شد تا سازندگان را ترغیب کند همچنان از این بازی پشتیبانی کنند و آپدیت‌های خوبی را ارائه دهند. بازی دارای DLCهای مختلفی است که با خرید از استیم می‌توانید آنها را به بازی اضافه کنید و از امکانات و تِرِیلی‌های متفاوت استفاده کنید.

گرافیک بازی Euro Truck Simulator 2

گرافیک خیره کننده بازی Euro Truck Simulator 2 هر پلیری را حیرت زده می‌کند، چرا که کوچک‌ترین جزییات از گرافیک بسیار بالایی برخوردار هستند. صحبت از جزییات شد، باید گفت شخصی سازی خودرو در این بازی به قدری جذاب است که خودم به شخصه بعد از خرید یک تریلی دو ساعت تمام بر روی جزییات آن کار می‌کردم.

برخی از ای شخصی سازی‌ها عبارتند از: اسکین‌های بی‌شمار ( تم‌هایی که بر روی خودرو استفاده می‌شوند )، انواع جلو پنجره و هِدِر که بر روی آنها می‌توان انواع چراغ‌ها را نصب کرد، لاستیک با رینگ‌های مختلف، نصب تلوزیون و GPS و غیره که اگر بخواهیم همه آنها را نام ببریم باید یک پست جداگانه برای آن اختصاص بدهیم.

گیم پلی بازی Euro Truck Simulator 2

گیم پلی بازی در سه سطح برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که شامل: رانندگی آسان، رانندگی پیشرفته و رانندگی واقعی می‌شود. در حالت رانندگی آسان فرمان پذیری ماشین‌ها بسیار ساده است و دیگر نیازی به عوض کردن دنده ندارید، اما در حالت پیشرفته شما باید دنده ماشین را خودتان عوض کنید و همچنین فرمان پذیری ماشین نسبت حالت ساده کمی دشوارتر است.

اما آخرین حالت که بخش مورد علاقه من هم می‌باشد، رانندگی واقعی و بسیار سخت است، چرا که در این حالت همه‌ی جزییات مانند واقعیت طراحی شده تا حس واقعی رانندگی با ماشین‌های سنگین را به طور کامل به بازیکن القا کند. تعویض دنده به صورت دستی، فرمان پذیری واقعی و سخت، کم شدن فشار باد ترمزها در صورت استفاده بیش از حد، کنترل بسیار سخت ماشین در شرایط آب و هوایی مختلف و سرعت بالا و غیره باعث شد تا ساعت‌ها به بازی کردن Euro Truck Simulator 2 بپردازم.

فیزیک بازی Euro Truck Simulator 2

فیزیک عنصر اصلی هر بازی است، مخصوصا اگر آن بازی یک شبیه ساز رانندگی باشد. خوشبختانه در این بازی بحث فیزیک تا حد بسیار خوبی رعایت شده است، به طور مثال شما اگر یک کِشنده با قدرت کم و بار سنگین داشته باشید، باید در شیب‌ها با زاویه‌های مختلف به ماشین فشار بیشتری بیاورید تا بتوانید از سینه کشی‌ها عبور کنید. همچنین با معکوس دادن و افزایش قدرت ماشین می‌توانید این کار را آسان‌تر کنید.

یکی دیگر از نکات مهم هنگام حرکت کردن کامیون شما با بار است که باز هم سنگینی بار و قدرت ماشین تاثییر زیادی بر شتاب‌گیری اولیه می‌گذارد. رانندگی در انواع جاده‌ها ( خاکی یا آسفالت )، انواع آب و هوا ( برفی، یخبندان، بارانی ) همه در نوع رانندگی و واکنش ماشین نسبت به موقعیتی که در آن قرار دارید تاثییر زیادی می‌گذارد. حتی خواب آلوده بودن راننده می‌تواند باعث شود تا شما نتوانید به درستی رانندگی کنید.


 تصاویر بازی


دانلود بازی Euro Truck Simulator 2

دانلود بازی

دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 ورژن 1.48.5.72

پارت 1 | پارت 2 | پارت 3

آپدیت ها آپدیتی منتشر نشده

 

پرسش و پاسخ

به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن بازی ورژن 1.48.5.72 فشرده شده FitGirl به همراه تمامی دی‌ال‌سی‌های منتشر شده
حجم 10.3 گیگابایت

سیستم مورد نیاز

MINIMUM:

    • OS: Windows 7, Windows 8
    • Processor: 2 GHz Dual Core CPU
    • Memory: 4 GB RAM
    • Graphics: GeForce 8800 or higher, AMD Radeon HD 4000 or higher, Intel HD 4000 or higher
    • DirectX: Version 11
    • Storage: 8 GB available space
RECOMMENDED:

    • OS: Windows 10
    • Processor: 2.5 GHz Quad Core CPU
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: GeForce 560 or higher, AMD Radeon HD 5800 or higher
    • DirectX: Version 11
    • Storage: 12 GB available space
3.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

12 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها