مد بازی Sims 4معرفی و دانلود مد

دانلود ماد Zombie Apocalypse برای بازی The Sims 4

ورژن v2.0.5 هماهنگ با بیشتر ورژن‌های بازی

معرفی مد

ماد Zombie Apocalypse یکی از مادهای محبوب و معروف بازی Sims 4 است که همان‌طور که از نام آن مشخص است، شما در یک دنیای آخرالزمانی قرار می‌گیرید، جایی که شما از ابتدای شروع ویروسی مشکوک که مردم به زامبی تبدیل می‌کند، حضور دارید و باید سعی کنید زنده بمانید و برای بقا تلاش کنید، یا تسلیم و به زامبی تبدیل شوید که در این مورد نیز بازی به اتمام نمی‌رسد! شما می‌توانید در نقش یک زامبی به بازی ادامه دهید و به انتشار ویروس و زامبی کردن بازماندگان بپردازید. یک قهرمان که برای بقا تلاش می‌کند و یک زامبی که به خون و گوشت زندگان تشنه است، تصمیم با شماست!

در ورژن 2.0.5 این ماد کلی ویژگی‌ها و تغییرات جدید افزوده شده است. برای مثال، در ورژن 2 این بازی کودکان نیز می‌توانند به ویروس زامبی مبتلا شوند و به زندگان حمله‌ کنند. همچنین تعدادی از شخصیت‌ها و هیولا‌های سری بازی‌های محبوب و معروف رزیدنت اویل نیز به این ماد افزوده شده است. در این ماد ممکن است سوالاتی برایتان به وجود بیاید که در این زیر به آن‌ها پاسخ داده شده است:

چطور آخرالزمان زامبی را شروع کنیم؟

برای شروع کردن آخرالزمانی زامبی در این ماد، سه راه دارید:

  1. یک رادیو بخرید و گزینه “Listen To Polices Emergenct Broadcast” رو کلیک کنید تا یک رویداد اجتماعی با اهداف مشخص آغاز شود.
  2. یک رادیو بخرید و گزینه “Infect All Sims In District” را از بخش “Air Support” انتخاب کنید.
  3. یک “Zombification Virus” بخرید و آن را روی خود یا یک شخص دیگر استفاده کنید.

شخصیت من چگونه زامبی می‌شود و چطور جلوی آن را بگیرم؟

زمانی که گازتان بگیرند، شما زخمی می‌شوید و ویروس زامبی وارد بدن شما می‌شود. برای جلوگیری از آن، باید از “First Aid Spray” یا “Zombie Cure Serum” استفاده کنید تا جلوی پخش شدن ویروس را بگیرید. اگر شخصیت خود را در زمان مشخص درمان نکنید، یا توسط یک زامبی دیگر مجدد گاز گرفته شوید، در نهایت به زامبی تبدیل خواهید شد. در حال حاضر چهار درجه‌ی ابتلا وجود دارد:

  • زخمی شده (Injured)
  • در حال تبدیل شدن (Turning)
  • تبدیل شده (Turned)
  • زامبی در حال تجزیه (Zombified Decomposing)
  • زامبی کودک و نوجوان (Kids and teens)

حالت زامبی ماد چگونه است؟

زمانی که به زامبی تبدیل شوید، دو حالت “Zombified” و “Thirst For Flesh” به حالت‌های شخصیت شما اضافه می‌شود. با گاز زدن شخصیت‌های بازمانده می‌توانید حالت “Thirst For Flesh” شخصیتتان را راضی نگه دارید. اگر حالت “Thirst For Flesh” شما به صفر برسد، شخصیت زامبی شما می‌افتد، دوباره احیا می‌شود و برمی‌خیزد.

چطور در اخرالزمان زامبی زنده بمانیم؟

هنگامی که شخصیت شما در اطراف یک زامبی قرار بگیرد، شخصیت شما حالت ترس یا همان “Terrified” به آن دست می‌دهد که در این حالت محض رضای جان شخصیتان باید سریعا محل را ترک کنید. مشخصا اگر در نزدیکی یک زامبی قرار بگیرند، گاز گرفته می‌شوند. شخصیت شما می‌توانید با استفاده از “Survival Handgun” یا “Survival Shotgun” زامبی‌ها را بکشد. شما همچنین می‌توانید از واکسن درمان زامبی برای درمان شخصیت‌های زامبی شده استفاده کنید.


تصاویر مد


بخش دانلود

دانلود مد دانلود ماد Zombie Apocalypse برای بازی The Sims 4
دانلود بازی مد بازی را ندارید؟ برای دانلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ به مشکلی در نصب برخوردید؟ در کانال تلگرام وب سایت راه حل خود را خواهید یافت!
ورژن مد ورژن v2.0.5
ورژن بازی آخرین ورژن‌های منتشر شده برای بازی
حجم 22 مگابایت

آموزش نصب مد

این ماد با تمامی مادهای این بازی هماهنگ است.

پس از دانلود ماد مورد نظر خود، باید ابتدا آن را به وسیله نرم‌افزار Winrar از حالت فشرده خارج کنید. پس از آن باید ماد خود را که دارای فایل‌هایی با پسوند .package و .script است را به پوشه Mods بازی منتقل کنید که در مسیر زیر قرار دارد و اگر وجود نداشت خودتان باید آن را بسازید:

 /Documents/Electronic Arts/The Sims 4/Mods

پس از آن، بازی Sims 4 را راه‌اندازی کنید و در بازی یا لانچر آن مسیر زیر را دنبال کنید:

Options > Game Options > Other

پس از اینکه وارد بخش Other شدید، تیک گزینه‌ی “Enable Custom Content and Mods” را بزنید تا بازی مادها را شناسایی کنید و شما بتوانید مادهای مورد نظرتان را فعال کنید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها