مقاله

بررسی مد های معرفی شده Mount & Blade II: Bannerlord

تنها 12 روز تا انتشار

Mount & Blade یک بازی فوق العاده جذاب در سبک اکشن رول-پلی است که اولین بار در سال 2008 منتشر و موفق شد بهترین امتیاز ها را از منتقدین دریافت کند، در سال 2010 یک بسته الحاقی مستقل برای این بازی تحت عنوان Mount & Blade: Warband منتشر شد که تا همین امسال همچنان بازیکن دارد و همچنان برای این بازی مد های متنوعی منتشر می شود! بعد از گذشت 2 سال و انتشار چندین Dlc دیگر استودیو TaleWorlds نسخه دوم این سری یعنی Mount & Blade II: Bannerlord را معرفی کرد، این بازی اولین بار برای انتشار در سال 2016 انتخاب شده بود که تاخیر خورد و این تاخیر ها بازی را برای انتشار در 31March 2020 آماده کرد ( هر چند امیدواریم تاخیر نخورده باز :)

اگر دقت کنید 8 سال از روند توسعه بازی می گذرد و بعد از گذشت این همه سال تصمیم گرفتند که بازی را به صورت “دسترسی زود هنگام”منتشر کنند. عده ای میگویند که استودیو TaleWorlds در حال بازسازی موتور گرافیکی خود بود و همین امر باعث این زمان طولانی شد.

Mount & Blade II: Bannerlord با تمام حواشی سرانجام بعد از گذشت 8 سال قرار است در تاریخ 31March 2020 یعنی 12 روز دیگر منتشر شود و در این پست قصد داریم که نگاهی داشته باشیم به مد هایی که تا الان برای این بازی معرفی شده اند.

همچنین توجه کنید که مد سازان به بازی دسترسی ندارند و آنها در حال حاضر مشغول طراحی مدل های مد خود هستند.


Mount & Blade: Westeros

Mount and Blade: Westeros یک مد جامع برای Mount and Blade II Bannerlord است. شما قادر خواهید بود با دنیای وستروس کاوش و تعامل کنید. درگیر سیاست هفت پادشاهی شوید و سرنوشت خود را تایین کنید. اطلاعات بیشتری از این مد در دسترس نیست اما به محض انتشار بازی ممکن است که مد در مدت زمان کوتاهی منتشر شود.


AWOIAF: The Known World

یکی از مورد انتظارترین مد های بازی تاج تخت مد A World of Ice and Fire است، این مد تحت همین نام برای ount and Blade: Warband منتشر شده و یکی از محبوب ترین و کامل ترین مد های این بازی است که بیش از 500 هزاردانلود رسمی دارد! سازندگان این مد قرار است به محض انتشار بازی در سریع ترین زمان ممکن مد را منتشر کنند.


Kingdoms of Arda

پادشاهی های آردا یک مد جامع Singleplayer و Multiplayer برای Mount & Blade II Bannerlord است که دنیای Tolkien را وارد بازی می کند. این شامل: شخصیت ها، مکان ها، اسلحه ها و غیره که بر اساس ارباب حلقه ها، هابیت، سیلارلیون و سایر آثار تالکین و رسانه های ساخته شده برای جهان او است.

ویژگی های برنامه ریزی شده:

مپ داستانی ارباب حلقه ها
بخش آنلاین
حالت داستان: به عنوان شخصیت های مورد علاقه خود در کتاب ها و فیلم ها بازی کنید
بیش از 35 جناح های جدید
نمادهای نقشه سفارشی و صحنه های سفارشی
لردها و شخصیتهای شناخته شده از LOTR، هابیت و سایر آثار تالکین
نژاد های قابل بازی جدید: الف ها، دورف ها، داندین، اورک ها، اجنه، ارووکس
موجودات جدید: ترول ها، ورودی ها، موماکیل ها، وارگ ها و موارد دیگر


Ashan at War

Ashan at War یک مد جامع برای بنرلورد است. که دنیای فانتزی و جذاب Might and Magic را وارد بازی Mount And Blade می کند. اطلاعات بیشتری از این مد در دسترس نیست.


Sekigahara

این مد در دوران سامورایی ها در ژاپن با تمرکز بر روی زره های دقیق تاریخی و کلاه هر جنگ سالار، با مدل ها و بافت های باکیفیت می باشد، اطلاعات بیشتری راجب این مد در دسترس نیست.


Mount & Blade: Shadowlord

با فروپاشی جهان به تاریکی ، موجودات وحشت ناشناخته به سرزمین های ما حمله می کنند. گویی که همه آنها به طور همزمان خواستند که قیام کنند ، آنها از هر سو به دنیای انسان اعتصاب می کنند و هر روز هزاران جان خود را در راهپیمایی خود می گیرند تا همه چیز را تسخیر کنند. خواست آنها برای حاکمیت تنها از تمایل آنها برای گسترش ترور و تحمیل ظلم به کسانی که آنها را بی ارزش و بی قدرت می دانند ، فراتر رفته است.

وارد دنیای Black Lands شوید، دنیای بازی بی نظیری که بر اساس خانه محبوب ما زمین ساخته شده است اما متاسفانه به ویرانه های ویرانگر و مناظر وحشت تبدیل شده است.

از انواع موجودات مختلف برای مبارزه لذت ببرید. بعضی از نژادهایی که ممکن است شما از داستان ها و افسانه ها بدانید، سایر موارد ممکن است برای اولین بار با آنها روبرو شوید.

بین جنگیدن با شوالیه خوش قلب یا هیولاهای خونخوار انتخاب کنید. زندگی کنید، یا تخم ریزی کنید به عنوان چیزی که هرگز زنده نخواهد بود.


Full Invasion 3

کمتر کسی هست که تا حالا نام مد Full Invasion به گوشش نخورده باشد، به خصوص کسانی که بیشتر مولتی پلیر مونت را بازی کرده اند. Full Invasion یکی از محبوب ترین مد های مولتی پلیر Mount است که قرار است نسخه سوم آن برای Mount and blade 2 منتشر شود!


Kingdom Under Fire: Bersia at War

این مد قرار است بر اساس بازی محبوب Kingdom Under Fire: The Crusaders and Heroes ساخته شود که این شامل شخصیت ها، سلاح ها، مکان ها، صدا ها و موسیقی این عنوان هم می شود که قرار است در قالب یک مد برای بنرلورد منتشر شود.


Monsters’ from Men

Monsters’ from Men الهام گرفته شده از دنیای Witcher هست اما این مد نه بر اساس بازی و نه بر اساس کتاب است، طبق گفته سازنده این مد داستانی خارج از این دو و همچنین در دنیایی متفاوت دنبال می شود. داستان این مد از این قرار است که:

جنگ بین Wild Hunt به پایان رسید، گرالت آف ریویا کشته شده و Ciri ناپدید شده است. قلمروهای شمالی نتوانستند در مقابل ارتش بی شمار امپراتور امیر مقاومت کنند. پرچمهای سیاه بر فراز نوویگاد و همه شمال برافراشته شد. امپراتور امیر خسته از حملات شورشی ها، به نیلفگارد بازگشت و …


Bannerlord Roleplay

مد رول پلی جزو محبوب ترین مد های Mount and blade warband است که همچنان بازیکنان بسیار زیاد و فعالی دارد، همانطور که از نام این مد پیداست بازی رنگ و بوی یک نقش آفرینی پر جزئیات را به خود گرفته است، شما می توانید دزدی کنید کشاورزی کنید قلعه خود را بسازید چوب بری کنید وارد اتحاد شوید و در کل شما باید روی پایه خود بایستید و ثروت جمع کنید.


Calradia Uprising

سال 1287 است و کالرادیا هنوز هم در جنگ، آشفتگی و در آستانه از هم پاشیدگی است. آماده شرکت در این جنگ بزرگ باشید! یکی از مد های مورد انتظار هست که شاه ها و لورد های Mount And Blade Warband را وارد بنرلورد می کند ( بعضی را هم با پسرانشان جایگزین می کند )


امیدوارم از این مقاله نهایت لذت را برده باشید، در صورت معرفی مد های جدید قبل از انتشار بازی، این پست آپدیت خواهد شد.

2.3 7 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها