اخبار

بازی Victoria 3 معرفی شد!

شرکت Paradox بالاخره به نیاز گیمر ها به سری سوم بازی های Victoria پاسخ داد

نزدیک به 11 سال پس از انتشار بازی Victoria 2 سرانجام شرکت Paradox تسلیم حرف های طرفداران برای انتشار Victoria 3 شد. شرکت Paradox خبر انتشار این بازی را در رویداد PDXCon داده است که بزرگترین خبر این رویداد هم به حساب می آید، اما کسی نمی داند که زمان مشخص بیرون آمدن این عنوان چه تاریخی است.

اگر خیلی بازی های ساخته شده توسط Paradox را امتحان نکرده اید، باید به اطلاع شما برسانیم که مجموعه Vicoria مسئولیت و مدیریت مردمی را که در قرن 19 زندگی می کنند را به دست شما می سپارد و به شما 100 سال فرصت می دهد تا بتوانید خود را در جهان به عنوان کشوری قدرتمند معرفی کنید. این کار نیازمند ذهن استراتژیک قدرتمندی است که باید چالش های مربوط به کنترل جمعیت، سیاست و اقتصاد را پشت سر بگذارد.

در سطح داخل کشور شما باید افرادی را مدیریت کنید که دارای منافع زیادی هستند اما اعتقاداتی متفاوت دارند اما باز هم شما باید آن ها را به سمت خود جذب کنید و از توانایی های آن ها برای اصلاح و پیشرفت کشور خود استفاده کنید. برای مثال در دموکراسی لیبرال ، سرمایه داران و صنعتگران از طریق مردم در پله های پایین تر اقتصادی مثل کارگران پول در می آورند، اما اگر طبقه کارگر ها تحصیل کنند و تحریک بشوند، می توانند قیام بکنند و باعث ایجاد نظمی جدید بشوند، که بازیکن می تواند اداره این انقلاب را به دست بگیرد.

همچنین دنیای بزرگی پشت مرز های کشور شما وجود دارد که می توانید در اقتصاد جهانی وارد شوید، دور میز های مذاکره بنشینید، ایده های کشور های خارجی را در کشور خود توسعه دهید، مگر اینکه از آزادی جلوگیری کنید و مردم را سانسور کنید و جنگ راه بیاندازید.

4.2 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها