اخبار

نسخه کامل بازی WARNO به زودی منتشر می‌شود!

این بازی به زودی از دسترسی زودهنگام خارج خواهد شد

قابل توجه علاقه‌مندان نبرد واقع‌گرایانه در اندازه بزرگ! نسخه اصلی بازی استراتژیک Warno در تاریخ 3 خرداد (23 می) عرضه می‌شود. این بازی تا الان که در دسترسی زودهنگام قرار داشته، وضعیت خیلی خوبی را سپرسی کرده است و بیشتر بازیکن‌ها از تجربه آن لذت برده‌اند.

این بازی می‌تواند به راحتی موفق‌ترین عنوان شرکت سازنده این بازی یعنی Eugen باشد. این بازی در روز انتشار، 5 تا کمپین بزرگ و چندین نبرد سناریویی خواهد داشت. بخش مولتی‌پلیر این عنوان در حال حاضر نیز در حالت دسترسی زودهنگام در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و بازیکنان زیادی روزانه به تجربه آن مشغول هستند.

پس از عرضه شدن بازی هم حداقل سه دی‌ال‌سی در راه است که دو تای آن‌ها جزو دی‌ال‌سی‌های مهم و بزرگ بازی محسوب می‌شوند. یکی مربوط به جبهه شمال آلمان است و بیشتر متمرکز بر روی بریتانیا و آلمان شرقی و لهستان است. در حالی که دی‌ال‌سی دیگر مربوط به جبهه جنوبی آلمان می‌شود و بیشتر چک‌اسلواکی و فرانسه را تحت الشعاع قرار داده است. البته کانادا و اسپانیا و بلژیک نیز کنار این دو دی‌ال‌سی بزرگ اضافه خواهند شد. یکی از دی‌ال‌سی‌های کوچک بازی نیز مربوط به دو لشگر چترباز شوروی و امریکا است.

منبع خبر

4.3 6 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها