اخبار

بازی Age of Empires 2: Definitive Edition یک دی‌ال‌سی و یک Co-op Mode دریافت خواهد کرد!

نام این دی‌ال‌سی جدید Dawn of the Dukes خواهد بود.

استودیو Xbox Games در جریان رویداد شب گذشته مرتبط با بازی Age of Empires 4 از Dawn of the Dukes به عنوان دومین دی‌ال‌سی بازی Age of Empires 2: Definitive Edition رونمایی کرد. همچنین از یک بخش Co-op هم نیز رونمایی کرد که در ادامه به هر دوی آن‌ها خواهیم پرداخت.

تاریخ انتشار دی‌ال‌سی Dawn of the Dukes بازی Age of Empires 2: Definitive Edition

دی‌ال‌سی Dawn of the Dukes قرار است بازیکنان را به اروپای شرقی ببرد، تاریخ انتشار این بسته اواخر امسال اعلام شده و در کنار کمپین جدید قرار است از کلی ویژگی دیگر هم رونمایی کند.

در رویداد شب گذشته جزئیات زیادی به اشتراک گذاشته نشد اما انتظار می‌رود که Dawn of the Dukes در تابستان امسال منتشر شود. اولین دی‌ال‌سی این بازی Lords of the West نام داشت که بازیکنان را به جنگ در اروپای غربی و مدیترانه می‌برد، این بسته الحاقی دو تمدن جدید به نام‌های Burgundians و Sicilians را معرفی و وارد دنیای Age Of Empires کرد.

جزئیات بیشتر درباره Age of Empires II: Definitive Edition – Dawn of the Dukes و تاریخ انتشار آن طی ماه‌های آینده به اشتراک گذاشته می‌شود. به محض کسب اطلاعات بیشتر، این خبر را به‌روز خواهیم کرد.

بخش جدید Co-op بازی Age of Empires II: Definitive Edition

این عنوان قصد دارد که  بع بازیکنان این فرصت را بدهد تا برای اولین بار در خارج از بازی‌های آنلاین بتوانند در مقابل هوش مصنوعی قرار بگیرند. بخش Co-op این بازی در رویداد شب گذشته در کنار بسته الحاقی جدید این عنوان معرفی شد.

این بخش جدید تنها در مجموعه خاصی از مأموریت‌های مبارزاتی و نبردهای تاریخی قابل انتخاب خواهد بود، اگرچه جزئیات بیشتری توسط Xbox اعلام نشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
باخبرم کن
باخبر شدن از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها