سال 1962 است و دنیا درآستانه نابودی است…
جنگ جهانی دوم بیست سال به طول انجامیده است، اما میراث آن همچنان ادامه دارد. رایش آلمان از دریای اقیانوس اطلس به یکی از شهرهای بزرگ مسکو که تا به امروز بزرگ بود، سلطنت می کند و با مشت آهنین بر اروپا حکمرانی می کند. هزاران روز هر روز تحت استبداد آلمان زندگی می کنند و می میرند، آرزو می کنند برای یک آزادی که هرگز ممکن نیست بیاید.
اما همه چیز در رایش خوب پیش نمی رود.
هیتلر حتی به عنوان اولین سرزمین های ناوشکن آلمانی در کره ماه ، بر بستر مرگ خود دراز می کشد ، و در حال حاضر کرکس ها در جسد او انتخاب می کنند. آلبرت اسپیر، مارتین بورمن، هرمان گورینگ و راینهارد هایدریچ هریک برای قدرت گرفتن در رایش آماده می شوند و جهان با طعنه طعنه ای برای طوفانی که مطمئناً در انتظار است، قرار می گیرد. در خارج از رایشستاگ آلمان بزرگ، پارتیزان ها برای مبارزه نهایی خود آماده می شوند و هاینریش هیملر این هدف را در سر دارد تا با کمک نیروها و متحدین خود، جهان را به آشوب و تحت کنترل خود در آورد.
در سرتاسر دریاها ایالات متحده متحدین را برای جلوگیری از سقوط دموکراسی در جهان گرد هم می آورد، تلاش می کند تا سیاست طولانی خود را مهار کند تا پیمان های پایان یافته جنگ جهانی دوم را پاره کند. در آسیا، امپراتوری ژاپن زیر وزن رقبا در داخل و چه نبودن آنها در حال ناله کردن است، زیرا صد فرهنگ مختلف می جنگند و با هدف سرنگونی این امپراتوری دست به همکاری زده اند. در مدیترانه، اتحاد قدیمی با خودش اختلاف دارد. یک اصلاح طلب در ایتالیا به دنبال ایجاد کانون دموکراسی در اروپا است زیرا فرانکو پیر می شود تا بتواند کنترل ایبریا را به دست آورد. روسیه از هم پاشیده است، و ده ها کشور کوچک در تلاش هستن تا این سرزمین را متحد کنند.
جهان در آستانه خارج شدن از تعادل خود است. آیا این جهان آینده جدید خود را خواهد دید یا این آغاز یک پایان است؟
نظرات (۴۴)
سلام لطفا اگه میشه ورژن جدیدشو بذارید خیلی چیزها اضافه شده . من از جاهای دیگه که دانلود میکنم و نصبش میکنم اجرا نمیشه و فقط مود اصلی بازی میاد.
من این مود رو برای ورژن ۱.۱۰ دانلود کردم و بازی فقط تا سال ۱۹۷۲ رفت بعدشم میشد رفت جلو ولی بخاطر اینکه خط بازی کلا توسط فوکوس تری مشخص میشه فایده نداشت تهش گفت تو اپدیت بعدی تا سال ۱۹۸۲ باز میشه
حالا تو این ورژن باز شده یا تا ۱۹۷۲ عه هنوز؟ و اینکه اگه باز شده چطوری سیو قبلی رو منتقل کنم رو ورژن جدید؟
سلام
این مود مثل مود cold war سیستم قوی تری می خواد؟
من هرمودی نصب کردم بالا اورد ولی این یکی تو صفحه لود کرش می کنه
سلام . من این ماد را نصب کردم متاسفانه هنوز هم همون کرش رو داره . هر وقت میخوام لوکیشن دیپلوی کردن یونیت ها رو تعیین کنم بازی کرش میکنه کسی راه حلی نداره
سلام کشور ها فکوس تری یا فرماندهی ندارن چیکار کنم
سلام مود کامل نیست کشور ها فکوس تری ندارن و عکس خیلی چیزا اجرا نمیشه چیکار کنم