بازی Republic at War یک مد جامع است که تغییرات کاملی را برای Star Wars Empire At War ارائه می کند. مد دو فکشن امپراتوری و اتحاد شورشیان را با جمهوری کهکشانی و کنفدراسیون اضافه و تغییر می دهد. Republic at War براساس فیلم های سینمایی مجموعه ساخته شده است، اما همچنین حاوی محتوایی از مجموعه انیمشنی Clone Wars است. بازیکنان می توانند مبارزات مختلف دوران Clone War مانند Outer Rim Sieges را دوباره اجرا کنند. بازیکنان این حق را دارند که به عنوان CIS یا جمهوری بجنگند و برای کنترل کهکشان مبارزه کنند. بازیکنان در این مد کنترل بی سابقه ای بر نحوه و مکان جنگ خواهند داشت.
درباره مد
آموزش زیر برای تمام مد های این سری قابل اجراست ( نام پوشه ها ممکن است تفاوت داشته باشد )
فایل اصلی را دانلود و اکسترکت کنید. پوشه Imperial_Civil_War بدست خواهد آمد. به پوشه بازی خود بروید که Star Wars Empire at War Forces of Corruption نام دارد. در این پوشه، یک پوشه با نام Mods بسازید و پوشه Imperial_Civil_War را به آنجا انتقال دهید. آدرس کلی به این صورت خواهد بود:
Star Wars Empire at War Forces of Corruption/Mods/Imperial_Civil_War
درون پوشه، یک شورتکاد وجود دارد که اگر بازی را در آدرس C:Program Files (x86)LucasArtsStar Wars Empire at War Forces of CorruptionModsImperial_Civil_War نصب کرده باشید کار می کند. در غیر این صورت باید آدرس آنرا تغییر دهید. بر روی فایل اجرایی راست کلیک کنید و بر روی properties بزنید. هر دو گزینه target paths را تغییر دهید و محل نصب بازی خود را دهید. (محل نصب مد منظور ما است. یعنی تا پوشه Imperial_Civil_War را باید آدرس دهید.) سپس این فایل را اجرا کنید. توجه کنید مد فقط باید از پوشه خودش اجرا شود، اگر شما بازی معمولی را باز کنید مد اجرا نخواهد شد. برای نصب پچ ها، فایل Read me درون این پچ ها را مطالعه کنید. اگر نتوانستید نصب کنید در نظرات اعلام کنید تا آموزش آنها نیز قرار بگیرند.
در صورت هرگونه مشکل و سوال، آن را در نظرات و یا فروم با ما در میان بگذارید.
نظرات (۱۱)
سلام فایل مشکل داره ارور میده دو بار دانلود کردم
سلام ببخشید روی نسخه استیم چجوری باید دانلود کنیم
رضا داش من باز سوم دارم دانش مکنم امتحانش کنم ببینم اون ارور شخمی رو نمیده اگه این دفعه هم بده فایلای که گذاشتی مشگل داره
مد کلون وارز هم بین این مد ها هست ؟
سلام لطفا اموزش نصب این مود رو قرار بدید
سلام من مود رو دان کردم ولی نصب می کنم ارور میده میگه نزدیکه به ۱۵ فایل موجود نیست بعد می بنده